3,0 TDI + chip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lancky buzdzeš menic kedz začňu čerkac. A to zvykňu kedy jak. Dachtore še rozčerkaju už po 80.000km a dachtore vytrimu i 200.000 km. To čežko povedzec. Material das 500 evra. Agregat muši isc vonka bo rozvody ma na zadňej strane pri zotrvačniku. Dalej še seru klapky u saňu. Šak zajdzi za Likožrutom do Poľanky ta von ci pohutori co a jak 

- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
Ale no... Trosku pridaj s tymi rozvodmi. Ja mam 235.000km a nic
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Rozhodně s automatem, ten hydroměnič je super u těchto aut, hrozně to šteří motor a vůbec celý auto je bez rázů.
Manuál využiješ málo, vem si kolik procent jízdy letíš palbu, jestli 10-20% max. Zbytek jen normálně jezdíš a právě při normální jízdě je automat k nezaplacení. Já měl A6 v automatu, teď mám 530d v manuálu a chci zpět automat. Tohle ale je naprd u nový A6, tam má klasiku s hydroměničem jen ta nejsilnější verze (bavíme se o naftě) a ty slapší maj DSG, mě to DSG nějak nevoní pro normální ježdění, při akceleraci je super, ale ty různý přechodový režimy zvládá daleko hůř jak hydroměnič.
Manuál využiješ málo, vem si kolik procent jízdy letíš palbu, jestli 10-20% max. Zbytek jen normálně jezdíš a právě při normální jízdě je automat k nezaplacení. Já měl A6 v automatu, teď mám 530d v manuálu a chci zpět automat. Tohle ale je naprd u nový A6, tam má klasiku s hydroměničem jen ta nejsilnější verze (bavíme se o naftě) a ty slapší maj DSG, mě to DSG nějak nevoní pro normální ježdění, při akceleraci je super, ale ty různý přechodový režimy zvládá daleko hůř jak hydroměnič.

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
Na 3,0tdi je iba jeden, 6.st tiptronic quattro. Slabsie motorizacie maju multitronic
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
A co je menej problematickejsie na servis 330xd ci a4 quatro ? Motor..a vse ...tie klapky na tdi ...je trolka slabost..brankar30 píše:Tiptronic je tusim ten lepsi ako multi vsak.no uvidime.mne sa kvaltovat paci.uvidim podla ponuky.ale je super ze nemusim obmadzovat vyber pre prevodovku.dakujem za rady.
GIV var asz 4mot upraveny
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
Zalezi aky rok. 330xd s 5.st prevodovkou je katastrofa. Nove A4 po facelifte odchadz.klapkami netrpia
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR