Stránka 2 z 4
Napsal: 07 srp 2013, 20:01
od lubomt
Inak manual je cosi zivsi, ale Brano Ti povie viac
Napsal: 07 srp 2013, 20:18
od brankar30
lubomt píše:Inak manual je cosi zivsi, ale Brano Ti povie viac
Tak dakujem za postrehy a skusenosti.pomohol si mi v rozhodovani.

Napsal: 10 srp 2013, 10:14
od brankar30
Este mi poradte po kolkych km sa menia rozvody.a kolko vyjdu diely.vdaka.
Napsal: 10 srp 2013, 10:30
od TDI tech
Lancky buzdzeš menic kedz začňu čerkac. A to zvykňu kedy jak. Dachtore še rozčerkaju už po 80.000km a dachtore vytrimu i 200.000 km. To čežko povedzec. Material das 500 evra. Agregat muši isc vonka bo rozvody ma na zadňej strane pri zotrvačniku. Dalej še seru klapky u saňu. Šak zajdzi za Likožrutom do Poľanky ta von ci pohutori co a jak

Napsal: 10 srp 2013, 12:12
od lubomt
Ale no... Trosku pridaj s tymi rozvodmi. Ja mam 235.000km a nic
Napsal: 10 srp 2013, 12:37
od brankar30
lubomt píše:Ale no... Trosku pridaj s tymi rozvodmi. Ja mam 235.000km a nic
kakze pohoda..

Napsal: 10 srp 2013, 12:52
od lubomt
Jasne
Napsal: 10 srp 2013, 17:03
od frogg
Ale videl som aj roztrhnutú reťaz u 3,0 tdi (to nechcem strašiť) a nedopadlo to dobre, ale dodnes nikto neprisiel nato preco povolila. Auto malo nieco cez 300 tkm. Ale to je mne jediný známy prípad inak myslim ze tie 3.0 vydržia hodne

Napsal: 11 srp 2013, 12:23
od Kornout
Rozhodně s automatem, ten hydroměnič je super u těchto aut, hrozně to šteří motor a vůbec celý auto je bez rázů.
Manuál využiješ málo, vem si kolik procent jízdy letíš palbu, jestli 10-20% max. Zbytek jen normálně jezdíš a právě při normální jízdě je automat k nezaplacení. Já měl A6 v automatu, teď mám 530d v manuálu a chci zpět automat. Tohle ale je naprd u nový A6, tam má klasiku s hydroměničem jen ta nejsilnější verze (bavíme se o naftě) a ty slapší maj DSG, mě to DSG nějak nevoní pro normální ježdění, při akceleraci je super, ale ty různý přechodový režimy zvládá daleko hůř jak hydroměnič.

Napsal: 11 srp 2013, 12:52
od lubomt
Ja som za 3,0tdi a za automat. Budes spokojny urcite
Napsal: 11 srp 2013, 16:12
od brankar30
lubomt píše:Ja som za 3,0tdi a za automat. Budes spokojny urcite
Ale ktory automat?je ich tam viac druhov myslim.
Napsal: 11 srp 2013, 16:24
od lubomt
Na 3,0tdi je iba jeden, 6.st tiptronic quattro. Slabsie motorizacie maju multitronic
Napsal: 11 srp 2013, 19:10
od brankar30
Tiptronic je tusim ten lepsi ako multi vsak.no uvidime.mne sa kvaltovat paci.uvidim podla ponuky.ale je super ze nemusim obmadzovat vyber pre prevodovku.dakujem za rady.

Napsal: 12 srp 2013, 17:50
od jordee_23
brankar30 píše:Tiptronic je tusim ten lepsi ako multi vsak.no uvidime.mne sa kvaltovat paci.uvidim podla ponuky.ale je super ze nemusim obmadzovat vyber pre prevodovku.dakujem za rady.

A co je menej problematickejsie na servis 330xd ci a4 quatro ? Motor..a vse ...tie klapky na tdi ...je trolka slabost..
Napsal: 12 srp 2013, 20:01
od lubomt
Zalezi aky rok. 330xd s 5.st prevodovkou je katastrofa. Nove A4 po facelifte odchadz.klapkami netrpia