problem e39 tds prosim o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud odpojís palivovou hadici u filtru tak po otočeni klíčku ti musí téct proudem nafta. Poktd neteče tak ti nejede čerpadlo v nádrži. A u e39 se s tím jezdit nedá.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
To čerpadlo vlastně ani nemá sloužit k přečerpáváni mezi nádržema, funguje tak ze z pravé pulky nádrže tlačí naftu přes levou a strhává sebou palivo z levé strany nahoru k filtru. Pokud odpojís hadici z levé půlky nádrže tak z ní ti musí jít nafta, pokud nejde tak je špatný podávači čerpadlo v pravý půlce nebo ten injektor v levé pulce
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
To že čerpadlo vrčí neni jistota že funguje. vrčet může ale tlačit naftu nemusí. Chce to rozebrat. Je to práce na hodku, nejdřív vyndat čerpadlo a odzkoušet jestli funguje a pak ten injektor v levé půlce pokud bude čerpadlo funkčni. Nic jinýho špatnýho tam bejt nemůže.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,

Čerpadlo má na vývodů hadičku která vede někam do držáku toho čerpadla a na spodku toho držáku je vývod který se zacvakne do nádrže na ten vývod je tam přímo díra jinak to tam vůbec ani nepasuje, no a pak je tam další hadička která vede z toho montážního krytu do toho držáku na to čerpadlo a je v tom držáku ukončena gumovou membránou, otočím klíčem čerpadlo zavrčí a nasaje naftu do té první hadičky dal už se mi nedostane nafta. Nemá si ten motor náhodou sám natáhnout naftu z nádrže? Já už jsem z toho opravdu vůl
nee nestrika z ni nic je uplne sucha ale cerpadlo jede zkousel sem to v kybliku s naftou spodek sem ponoril zapl a naftu davalo kdyz sem ho dal do nadrze tak pri pootoceni klicku zabzuci (nasaje) ale jen do te jedne hadicky dal uz nejde
pokud mas namysli tu hadicku na ktere je vyvod cerpadla tak z te nafta strika

To je nějaký divný, pokud to jede tak to musí tlačit palivo přes levou půlku nádrže, a z levý nádrže ven ke vstřikovacímu čerpadlu. To by tam muselo bejt jedině něco ucpaný nebo by musel bejt vadnej ten sací ventil v levý nádrži.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,