problem e39 tds prosim o radu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

Dnes sem to zkusil z kanystrem dokud v něm byla nafta tak to šlapalo, pak sem to vypnul zalil palivový filtr a nastartoval jakmile to stáhlo všechnu naftu z filtru tak to chciplo
ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

Jinak když sem odpojil hadici od cerpadla z nádrže a otočil klíčem tak z čerpadla z nádrže nic nešlo to čerpadlo v nádrži slouží aby tlačila naftu do filtru? A nebo jen pro to aby přečerpávalo naftu z jedné nádrže do druhé?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Pokud odpojís palivovou hadici u filtru tak po otočeni klíčku ti musí téct proudem nafta. Poktd neteče tak ti nejede čerpadlo v nádrži. A u e39 se s tím jezdit nedá.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

Nafta neteče po odpojení ani když odpojim hadici přímo na čerpadle pod sedačkou... Ale když otočím klíčkem tak vrčí :( takže to čerpadlo slouží k podávání nafty do filtru nikoli k precerpavani nafty z jedné nádrže do druhé
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

To čerpadlo vlastně ani nemá sloužit k přečerpáváni mezi nádržema, funguje tak ze z pravé pulky nádrže tlačí naftu přes levou a strhává sebou palivo z levé strany nahoru k filtru. Pokud odpojís hadici z levé půlky nádrže tak z ní ti musí jít nafta, pokud nejde tak je špatný podávači čerpadlo v pravý půlce nebo ten injektor v levé pulce
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Hadice na pravé straně nádrže je vracečka ze vstřikovacího čerpadla.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

To že čerpadlo vrčí neni jistota že funguje. vrčet může ale tlačit naftu nemusí. Chce to rozebrat. Je to práce na hodku, nejdřív vyndat čerpadlo a odzkoušet jestli funguje a pak ten injektor v levé půlce pokud bude čerpadlo funkčni. Nic jinýho špatnýho tam bejt nemůže.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

cerpadlo mam venku vrci ale necerpa a neco v nem lehce sterka
ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

chlapi prislo mi nove cerpadlo do nadrze tak jsem ho tam dal zalil palivovy filtr naftou strasne dlouho to tocilo nakonec to chytlo,ale vycuclo to naftu pouze z filtru a chciplo to cerpadlo jede tak jak ma ale stale se mi nedostava nafta k palivovemu filtru co ted?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

po zapnutí zapalování ti to tlačí naftu k filtru? Odzkoušel jsi to nový čerpadlo před montáží?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

Ano odzkoušel jsem ho a funguje čerpadlo nasaje do jedné hadičky ale v té druhé která jde k tomu čuloku
na tu montážní krytku kde je napojena hadice směrem do filtru nejde nic
ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

Obrázek


Čerpadlo má na vývodů hadičku která vede někam do držáku toho čerpadla a na spodku toho držáku je vývod který se zacvakne do nádrže na ten vývod je tam přímo díra jinak to tam vůbec ani nepasuje, no a pak je tam další hadička která vede z toho montážního krytu do toho držáku na to čerpadlo a je v tom držáku ukončena gumovou membránou, otočím klíčem čerpadlo zavrčí a nasaje naftu do té první hadičky dal už se mi nedostane nafta. Nemá si ten motor náhodou sám natáhnout naftu z nádrže? Já už jsem z toho opravdu vůl
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Když odpojíš tu hadičku co jde z vrchu čerpadla a zapneš zapalování tak z ní stříká nafta?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ditr
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 12 čer 2011, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ditr »

nee nestrika z ni nic je uplne sucha ale cerpadlo jede zkousel sem to v kybliku s naftou spodek sem ponoril zapl a naftu davalo kdyz sem ho dal do nadrze tak pri pootoceni klicku zabzuci (nasaje) ale jen do te jedne hadicky dal uz nejde :( pokud mas namysli tu hadicku na ktere je vyvod cerpadla tak z te nafta strika
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

To je nějaký divný, pokud to jede tak to musí tlačit palivo přes levou půlku nádrže, a z levý nádrže ven ke vstřikovacímu čerpadlu. To by tam muselo bejt jedině něco ucpaný nebo by musel bejt vadnej ten sací ventil v levý nádrži.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „BMW“