motor 1,6tdi CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: motor 1,6tdi CR
Jinak k té 1,6TDI CR, pokud jezdíš často naložený nebo s vlekem, tak to není žádný zázrak a volil bych raději 2.0TDI CR. Na lehko je to OK...[/quote] Zde platí ono známé, "obsah ničím nenahradíš"...[/quote]
Ale 2.0TDI je uz aj ina cenova kategoria..osobne je pre mna 1,6 postacujuca.
Ale 2.0TDI je uz aj ina cenova kategoria..osobne je pre mna 1,6 postacujuca.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
neříkej že ty chodíš nakupovat do autorizákuLadas píše:¨Biimbo píše:nový vstřik stojí asi 3500kč, což není tak zlý..
ukaž mi první autorizák co je za 3500 prodává hned pro 4 běžím...

http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrik ... ?_fid=ed69
odečti si 10% slevu na IČO a dph a seš ani ne na 3300 kč..
Ta 1.6 je na houby, že má dlouhý kvalty a hlavně 5ku a proto pocitově nejede. 6ti kvalt jede líp..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
ok ale tohle je chvilková záležitost než dojdou osobně pamatuju doby kdy turba a spojky byly po 3000 a haldy že se po nich šlapalo vypadalo to že nikdy nedojdou a došli a ceny jsou víme kde...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
EGR
Ano, mohu potvrdit. EGR mě odešel při 105 tis km. Nechal jsem ho elektronicky deaktivovat, zaslepit a je po problému. Jen tento proces je dražší kvůli demontáži a odblokování ŘJ Siemens.Rsx18 píše:Mame vo firme octavie s timto motorom,skoro na vsetkych odislo egr okolo 160 az 180 tisic km...Teraz sa nam na dvoch stalo co maju okolo 280 tisic ze zacala svietit kontrolka tlaku oleja...Na jednej sme skusili vymenit aj olejove cerpadlo ale ani to nepomohlo...Skratka to nema tlak oleja...
Pocitově mne nepříde zas tak líná odezva. Osobně mám 1.6TDI combi manuál a na 1 a 2 ku je odezva rychlá. 3, 4 a 5 je pomalejší. Navíc plynulá a lineární když to srovnám s Renault Megane Grandtour 1.5 Dci 78Kw 6ti kvalt, kde mne velice zklamal průběh výkonu motoru. Ačkoliv je to 6ti kvalt, tak do 2000 tis otáček nic a pak nákop do 5 tis otáček. Takový motor s výraznou turbodírou by si tedy v Renaultu mohli odpustit.jokir píše:Tiež by som radšej volil 2-liter pri naloženom aute. Strašne mi vadí tá dlhá odozva pri stlačení plynového pedálu . Chip ničo pomohol ale stále to nie je ono.
Škoda má též své mouchy, hlavně ty zmíněné dlouhé převody, kdy ve městě balancuji mezi 2 a 3 stupněm.
Co se týče naloženého auta, tak sice 1.6 TDI není dvoulitr, ale statečně se s tímto vypořádá a celkem bez větších obtíží. Cestuji pravidelně do Itálie a při cestě zpět s 4 cestujícími v autě včetně řidiče a kufr napráskaný kartony vín, bagáže a jíných věcí s minimálně přes 100kg nákladu se 1.6 TDI vypořádal brilantně a se spotřebou, které jsem nemohl uvěřit.
Celkově doporučuji též přídavné zátěžové pružiny MAD na zadek, které odvádějí vynikající práci
Kolik?PepaZima píše:Cestuji pravidelně do Itálie a při cestě zpět s 4 cestujícími v autě včetně řidiče a kufr napráskaný kartony vín, bagáže a jíných věcí s minimálně přes 100kg nákladu se 1.6 TDI vypořádal brilantně a se spotřebou, které jsem nemohl uvěřit.
Ja s OII 1.6 TDI davam dalnici pri klidne jizde 140km/h tacho na tempomat za 5,5l.
Nejvic me ale stve, ze mnohem vetsi a tezsi SuperbII 2.0TDI 140k zvlada to same za 5,6l
