No Miloši ja to špatně napsal myslel sem že když startuji tak ke vstřiku vubec žadna nafta nejde.Kde přesně přes vag zjistim že je čerpadlo aktivni?slovacek.milos píše:máš zjistit jestli je to čerpadlo aktivní že není v trubce nafta to ještě nic neznamená
pokud bude tak sháněj nějaké benzínové čerpadlo klidně z feldy
Audi A4 2.5TDI nestartuje!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33509
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No když sem jel na vagu přes motor 01 potom měřené hodnoty tak už přesně nevim ale myslim že kanal 23 třeti pole bylo aktivní čerpadlo když sem nestartoval tak 0% když sem začal startovat hodnota skočila na 106% tak nevim jestli je to ten sprvny kanal kde zjistim aktivni čerpadlo.Jinak to dopravni čerpadlo je v nadrži na který straně.Co sem koukal sou tam dva otvory.Podle etky se mi zda že je to za spolujezdcem.slovacek.milos píše:to nevím přesně musel bych v tom sedět nevím jestli má svoji řj, ale třeba zjistíš teplota paliva, atd, třeba někdo poradí,
pokud bude aktivní sháněj čerpadlo kterým natlačíš naftu to čerpadlo se tak samo neodvzdušní
co to tu trepete za bludy.
2.5 TDI NEMA podavacie cerpadlo v nadrzi, ale vzdymadlo, ktore zvysuje hladinu v sacom kosi.
niektore modely (quattro) navyse cerpadlom precerpavaju naftu z lavej polovice nadrze do pravej - ale NIKDY netlacia naftu dopredu k motoru.
zo sacieho kosa si taha naftu cerpadlo VP44 samo, BEZ podavacieho cerpadla.
staci naplnit nadrz aspon na 60%, a potom to, ci ide vzdymadlo alebo nie, je bezpredmetne, lebo hladina je dostatocna.
v pripade potreby je mozne nutene spustit vzdymadlo privedenim +12V na poistku c. 28.
diagnostikovat chybu vstrekovacieho cerpadla VP44 je mozne velmi jednoducho, a to meranim prudu do davkovacieho ventilu - impulz musi mat spicku 14-18 A a pridrzny prud = 10 A.
ak ten impulz chyba alebo je iny, ide o chybu elektroniky.
pozor - za istych okolnosti sa NEMUSI chyba elektroniky zapisat do RJ motora ako chyba, tzn. elektronika je chybna, ale v pamati zavad RJ motora EDC15M je 0 zavad !!!
jedine preukazne meranie je teda meranie prudu osciloskopom.
ak je impulz v poriadku, tak je bud system zavzdusneny alebo je cerpadlo mechanicky KO a bud si prvym stupnom nedokaze natiahnut naftu z nadrze alebo nedokaze vyrobit dostatocny otvaraci tlak vo vysokotlakom stupni - v oboch pripadoch musi ist cerpadlo na mechanicky repas.
ak je to cerpadlo z Polska, tak bude mat pravdepodobne uz elektroniku opravovanu. a ako je u Poliakov obvykle, oprava je urobena nekvalitne a elektronika je opat poskodena.
2.5 TDI NEMA podavacie cerpadlo v nadrzi, ale vzdymadlo, ktore zvysuje hladinu v sacom kosi.
niektore modely (quattro) navyse cerpadlom precerpavaju naftu z lavej polovice nadrze do pravej - ale NIKDY netlacia naftu dopredu k motoru.
zo sacieho kosa si taha naftu cerpadlo VP44 samo, BEZ podavacieho cerpadla.
staci naplnit nadrz aspon na 60%, a potom to, ci ide vzdymadlo alebo nie, je bezpredmetne, lebo hladina je dostatocna.
v pripade potreby je mozne nutene spustit vzdymadlo privedenim +12V na poistku c. 28.
diagnostikovat chybu vstrekovacieho cerpadla VP44 je mozne velmi jednoducho, a to meranim prudu do davkovacieho ventilu - impulz musi mat spicku 14-18 A a pridrzny prud = 10 A.
ak ten impulz chyba alebo je iny, ide o chybu elektroniky.
pozor - za istych okolnosti sa NEMUSI chyba elektroniky zapisat do RJ motora ako chyba, tzn. elektronika je chybna, ale v pamati zavad RJ motora EDC15M je 0 zavad !!!
jedine preukazne meranie je teda meranie prudu osciloskopom.
ak je impulz v poriadku, tak je bud system zavzdusneny alebo je cerpadlo mechanicky KO a bud si prvym stupnom nedokaze natiahnut naftu z nadrze alebo nedokaze vyrobit dostatocny otvaraci tlak vo vysokotlakom stupni - v oboch pripadoch musi ist cerpadlo na mechanicky repas.
ak je to cerpadlo z Polska, tak bude mat pravdepodobne uz elektroniku opravovanu. a ako je u Poliakov obvykle, oprava je urobena nekvalitne a elektronika je opat poskodena.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33509
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="karter"][quote="slovacek.milos"]
jak ti píše joe dopravní čerpadlo tam není,
já si jen nejsu jistý v ověření toho čerpadla, byl k mání jeden borec stavil se a ověřil,
ted si sežen nějaké benzínové čerpadlo in tank nebo in line, a tím natlakuješ naftu do čerpadla,
starší vepečko se samo neodvzduční, jak seženeš čerpadlo tak zas napiš
auto chytne a bude to mít ještě pokračování spravit padání nafty nebo to čerpadlo v nídrži jak píše joe
jak ti píše joe dopravní čerpadlo tam není,
já si jen nejsu jistý v ověření toho čerpadla, byl k mání jeden borec stavil se a ověřil,
ted si sežen nějaké benzínové čerpadlo in tank nebo in line, a tím natlakuješ naftu do čerpadla,
starší vepečko se samo neodvzduční, jak seženeš čerpadlo tak zas napiš

auto chytne a bude to mít ještě pokračování spravit padání nafty nebo to čerpadlo v nídrži jak píše joe

Tak dnes sem se do toho pustil když sem koukal na pojistku č.28 tak nechápu proč ale byla vytažená přitom je napinovaná.Když zkusim tak na to proud nejde.Co se tyka toho vzdymadla tak je na levy straně?Zkusil sem na něj normálně přivezt napěti z baterky ale čerpadlo se vubec nezpusti tak asi bude KO.Ještě předtim to psalo chybu snimač hladiny paliva.Ale ta šla potom vymazat po dolití 10l nafty do nádrže.Podle palubáku tam bylo 6l.joe píše:predam ti
Tak už to zas vrči povolil sem všechny vstřiky odvzdušnil a pak hned chytl.Podle mě je to v tom přepouštěcim čerpadle.Nebo pán jel s autem na technickou kde to umřelo ale borci se to pořád pokoušeli nastartovat až to komplet zavzdušnily.Jak sem psal v nadrži podle vagu bylo 6L.Tak jsi myslim že to asi nepřečerpáva z jedne nádrže do druhe.Zatim pry spiš jezdil s vice jak pulkou nádrže až ted ji vyjel na rezervu a stalo se tohle.karter píše:Tak dnes sem se do toho pustil když sem koukal na pojistku č.28 tak nechápu proč ale byla vytažená přitom je napinovaná.Když zkusim tak na to proud nejde.Co se tyka toho vzdymadla tak je na levy straně?Zkusil sem na něj normálně přivezt napěti z baterky ale čerpadlo se vubec nezpusti tak asi bude KO.Ještě předtim to psalo chybu snimač hladiny paliva.Ale ta šla potom vymazat po dolití 10l nafty do nádrže.Podle palubáku tam bylo 6l.joe píše:predam ti
Mám zkušenost s A6 2.5TDi předokolka:
Vozidlo se zastavilo, bylo málo paliva v nádrži, ve vagu chyba snímač minima paliva v nádrži, dolil jsem naftu, chyba šla smazat a motor po odvzdušnění čapnul, pak jsme ujeli tak 2km a zase zdechnul.
V nádrži, těsně nad stropem u nalévacího hrdla je takovej kyblík, kde je el. pumpa a snímač minima paliva v nádrži, takže když jsem tam dolil naftu, kyblík se naplnil ( je jakoby u hrdla ), chyba šla smazat ( ale motor běží i když tam je ), VP44 si natáhlo naftu, ale jak se vyjel kyblík tak zase zdechlo.
To el. čerpadlo co je v kyblíku má dva sací koše, co tahají naftu z obou půlek nádrže nahoru do kyblíku, odkud si sama saje VP44, takže čerpadlo kixlo, vyjel se kyblík a bylo.
Majitel se sice "prsil" A6 v automatu, ale na čerpadlo neměl peníze, tak jsem sání u obou košů nasadil přímo na sání VP44 a takhle jezdí už 3 roky dodnes, jen nevyjíždí nádrž do dna, pak se zavzdušní.
Vozidlo se zastavilo, bylo málo paliva v nádrži, ve vagu chyba snímač minima paliva v nádrži, dolil jsem naftu, chyba šla smazat a motor po odvzdušnění čapnul, pak jsme ujeli tak 2km a zase zdechnul.
V nádrži, těsně nad stropem u nalévacího hrdla je takovej kyblík, kde je el. pumpa a snímač minima paliva v nádrži, takže když jsem tam dolil naftu, kyblík se naplnil ( je jakoby u hrdla ), chyba šla smazat ( ale motor běží i když tam je ), VP44 si natáhlo naftu, ale jak se vyjel kyblík tak zase zdechlo.
To el. čerpadlo co je v kyblíku má dva sací koše, co tahají naftu z obou půlek nádrže nahoru do kyblíku, odkud si sama saje VP44, takže čerpadlo kixlo, vyjel se kyblík a bylo.
Majitel se sice "prsil" A6 v automatu, ale na čerpadlo neměl peníze, tak jsem sání u obou košů nasadil přímo na sání VP44 a takhle jezdí už 3 roky dodnes, jen nevyjíždí nádrž do dna, pak se zavzdušní.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33509
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas.cz"]Mám zkušenost s A6 2.5TDi předokolka:
mám zas zkušenost že čerpadlo bylo zaplavené, odskoušené a nebylo schopné nasát naftu, dvoumetrová hadice s nálevkou na žebříku
až jsem vzal dopravní čerpadlo a natlačil do čerpadla tak pět atm motor chytl
auto stejné a6 2,5 tdi automat, stačilo aby ti spadla nafta přepadovou hadičkou a v šechny rady a rozumy byly v prdeli

mám zas zkušenost že čerpadlo bylo zaplavené, odskoušené a nebylo schopné nasát naftu, dvoumetrová hadice s nálevkou na žebříku
až jsem vzal dopravní čerpadlo a natlačil do čerpadla tak pět atm motor chytl
auto stejné a6 2,5 tdi automat, stačilo aby ti spadla nafta přepadovou hadičkou a v šechny rady a rozumy byly v prdeli

slovacek.milos píše:Tomas.cz píše:Mám zkušenost s A6 2.5TDi předokolka:
mám zas zkušenost že čerpadlo bylo zaplavené, odskoušené a nebylo schopné nasát naftu, dvoumetrová hadice s nálevkou na žebříku
až jsem vzal dopravní čerpadlo a natlačil do čerpadla tak pět atm motor chytl
auto stejné a6 2,5 tdi automat, stačilo aby ti spadla nafta přepadovou hadičkou a v šechny rady a rozumy byly v prdeli
mam presne stejnou zkusenost. jak jsem odpojil elektricky cerpadlo (jak jsem radil výše) auto zdechlo. VP44 se čapla az asi na 4 pokus po 10 minutach volnobehu
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Zdravim, audi a4 2.5tdi 110kw, Prevcirem jsem nechal vrtnute auto a behem stani mi dosla nafta, druhy den nestartovalo, odvzdusnil jsem pres vstriky a ejhle, nepomohlo. Auto jsme tedy roztahli na lane, chytlo se, projeli jsme ho. Po prijezdu na parkoviste jsem ho projistotu jeste 3x chcipl a nastartoval - bez problemu. Dnes rano vsak auto zase nechyta. Napoprve to zakuckalo a chciplo, pak uz jen opet klasicky toci starter a nic. Znamena to ze je KO cerpadlo? Vcera po roztazeni to jelo v pohode. Diky za jakoukoliv radu. Nafty je tam cca 1/2 nadrže.