jemná úprava AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
tomik leon11
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Pieštany
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Aj na "děvkaření" si zabudolLadas píše:neviděl bych to tak zle třeba chlast a automaty jsou horší
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Mozna u tech automatu nekdy vyhraje nekdoLadas píše:neviděl bych to tak zle třeba chlast a automaty jsou horší
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
A když bůh dá, na 150PS ti stačej i menší trysky a chip...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=125279
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
marena to vystihol skvele...presne to sa mi premietalo hlavou na další den, pridám naftu, časom odíde turbo, dám tam samozrejme väčšie, ktomu zas bude treba viac nafty.....a to som nehovoryl o tom všetkom okolo, jednohmota(síce dvojhmota my už aj tak nemá vela predsebou), spojka, brzdy(tam ešte aj tehlice by som musel menit) ...
len to že ten nový podvozok predbehol motor...a rozmýšlal som čo s tím...ale ako som sa nato vyspal a viac premýšlal ako by to dopadlo..
pravdepodobne sa raz tomu poddám(a s tím že sa uskromním cca155hp a dosť), ale rozhodol som sa že si budem užívať zákruty
a k tím posledným odpovediam by som dodal:
skoro každý sa niečomu poddá, o tom je život, a len tam budeš pchať všetky prachy, kopu času a skončís otrieskaní o stenu/ kradnúc od barmana mince/ či s filckamy-podla toho akou cestou sa vydáš
len to že ten nový podvozok predbehol motor...a rozmýšlal som čo s tím...ale ako som sa nato vyspal a viac premýšlal ako by to dopadlo..
pravdepodobne sa raz tomu poddám(a s tím že sa uskromním cca155hp a dosť), ale rozhodol som sa že si budem užívať zákruty
a k tím posledným odpovediam by som dodal:
skoro každý sa niečomu poddá, o tom je život, a len tam budeš pchať všetky prachy, kopu času a skončís otrieskaní o stenu/ kradnúc od barmana mince/ či s filckamy-podla toho akou cestou sa vydáš
Vždycky to neskončí roztřískaný o stěnu. Někdo to hodí do škarpy nebo s tim prorazí svodidlaSvacinkar píše:[quote="AHF "99"]len tam budeš pchať všetky prachy, kopu času a skončís otrieskaní o stenu/
stena sa tu spomínala, tak preto -ináč možností je dosť
napríklad nedávno niekto vletel známým do dvora a vybúral im betónový stlp..lenže ja ked som v robote, tak parkujem práve za tím stlpom,no ale on tam "dorazil" o pár hodín predomnou, ináč by som teraz riešil niečo iné..
Potvrdzujem z vlastnej skúsenosti. Už som to tu spomínal x - krát. Vrátiť čas - sprint 764 + sw. Nič viac a finančne únosné. Ale ak eurokoruny pustia, treba ísť aj na 300PS nech to ide ako sviňamarena tdi píše:v podstate co jsi od toho cekal ? je jasne ze pokud ma vuz najeto vice kilometru součástky jsou opotrebene a stejne se nevyhnes jejich vymene nebo udrzbe.
Ten kdo zacne u staršího vozu jen se Softwerem , po case zjisti ze klouze spojka . nasleduje vymena .za nejaky cas zalezi jaky je ridic zacina mit problémy turbo . opet nasleduje vymena .tady nastava zvrat . co tam dat když uz to menim- dam tam nejake silnejsi . od ted si sedl do rozjetého vlaku ,protože se zacnes honit za vykonostnima hodnotama .prijdou na radu trysky ,12mm hlava, FMIC,vymena sani atd atd.......
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Vypáliť benzínom, vytriasť sadze a konečný efekt acetón + kefka na fľaše - tá sa dostane všadebandbula píše:no krasne ciste sanimam uplne presne takove moc se mi do toho nechce.. jak nejucineji to vycistit ? odmastovacem? zapalit ? nejsem si jist jestli ta slitina vydrzi tu teplotu ale snad ano kdyz to je nad parohama
jak jsi to cistil ? nebo nekdo z vas co s tim mate zkusenosti prosim radu
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
