Stránka 2 z 2
Napsal: 06 lis 2013, 10:34
od Hrib
Mně tohle na AFN dělalo kolo na klice na rozvodech.. Vyměnilo se, dali se nový rozvody a aparáda

Napsal: 06 lis 2013, 15:08
od milanrejpid
Hrib píše:Mně tohle na AFN dělalo kolo na klice na rozvodech.. Vyměnilo se, dali se nový rozvody a aparáda

A měl si uplně ten samej problém ?? nebo podobnej? to by psala dia závadu ale

Napsal: 11 lis 2013, 12:19
od milanrejpid
nikdo se stim nesetkal?
Napsal: 12 lis 2013, 17:55
od P.e.p.i.n
Hoši, nemelte tady pořad o startéru, přečtěte si první komentář, AUTO CHCIPNE ZA JÍZDY a pak nejde nastartovat!!! Tady se řeší PROČ TO CHCÍPNE!!!!
čerpadlo v nádrži OK, kabeláž ke vstřikům nová, naftový filtr nový a k němu je nafta natlačená!!!
Nějaký další nápady?? Mohla by to dělat např vývěva na hlavně, nebo že by byli vstřiky ??
Napsal: 13 lis 2013, 08:49
od jafi
no , my sme mali taky podobny problem , tiez s takym istym motorom, chyba bola v podavacke paliva, ked sa nafta zohriala, zacala vynechavat podavacka, tym padom bol prazdny filter. Otacanim klucika a startovanim sme to uz nenastartovali lebo chytilo vzduch , ale medzi tym sa filter naplnil, ale uz to nenastartovalo. Pouzitim startovacieho spreju sa ten vzduch spalil a nafta mohla opat pokracovat do spalov. systemu. Po vymene podavacky zda sa byt vsetko v poriadku

tolko nas pribeh.
Napsal: 13 lis 2013, 18:32
od milanrejpid
jafi píše:no , my sme mali taky podobny problem , tiez s takym istym motorom, chyba bola v podavacke paliva, ked sa nafta zohriala, zacala vynechavat podavacka, tym padom bol prazdny filter. Otacanim klucika a startovanim sme to uz nenastartovali lebo chytilo vzduch , ale medzi tym sa filter naplnil, ale uz to nenastartovalo. Pouzitim startovacieho spreju sa ten vzduch spalil a nafta mohla opat pokracovat do spalov. systemu. Po vymene podavacky zda sa byt vsetko v poriadku

tolko nas pribeh.
díky tak mám další poznatek momentálně se to ještě zhoršilo když to zdechne a snažím se to nastartovat tak tím startér točí zhruba cca 200 Ot./min a zkoušeli jsme to roztahovat opatrně na 4ku a motor ukazuje 800 až 1000 Ot./min tak to chytne lépe a za kratší dobu ale pořád to vypadá jak když tomu někdo zavře naftu ale když mi to zdechne tak naftovej filtr je plnej nafty... už mě napadají jen vstřiky nebo to tandemové čerpadlo na hlavě je možné že by přestalo dávat tlak ?? to žádné čidlo na tlak v rampě nemá ne?? ale pořád to dělá kolem těch 50C až 60C
když motor držím v otáčkách tak to nezdechne ale reakce motoru na plynový je pomalejší a jakmile mi otáčky padnou pod 1000 Ot./min tak mi to zdechne a můžu s tím točit jak chci a nic pak když to zchladne tak k tomu přijdu točím dlouho až na mě začne řvát i olejnička že to nemaže a pak až to chytne ale zakoktá to jako když to jde na dva a pak se to chytne.
Napsal: 13 lis 2013, 19:01
od jafi
kamarat ma octavku 2 1.9 Tdi 77kW a robili mu problem zas dlhe startovania, ze niekedy musel riadne dlho tocit aby nastartovalo a niekedy v pohode , chyba bola v tandemovom, my sme ho tiez menili lebo sa uz kyval ten cudlik a aj bolo mokro pod nim
Napsal: 18 lis 2013, 19:31
od milanrejpid
tak mám další info na zkoušku jsem vyměnil čerpadlo v nádrži a nic mu není..
ale odpojil jsem naftovej filtr přívod z čerpadla z nadrže propojil do tandemu a ty dva vývody z naftového filtru propojil mezi sebou nechal sem tam zapojené jen to Tčko na zpátečku a normálně tu hadičku kterou jsem propojil ten filtr ten tlak tý nafty rostrhnul to asi není normální ne ?? doložím amaterský obrázek jak jsem to zapojil

Napsal: 18 lis 2013, 19:53
od milanrejpid

origo zapojení
moje na zkoušku
Když mi to bouchlo motor vrčel na volnoběh....
Re: Problém u 1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípá
Napsal: 07 zář 2015, 15:28
od Batistuta
milanrejpid píše:1,9 TDi PD Passat 2004 74KW AVB chcípne a pak nejde nastartovat diagnostika je bez závad většinou se to stane když se motor pomalu ohřívá kolem těch 70ti stupňů kabeláž ke vstřikům dávana nová a čerpadlo v době když startuji běží a nafta je natlačená. vůz má 320 000km historie vozu neznámá měněné turbo palivový filtr
když to chcípne tak to pak nejde nastartovat asi tak na po desáté to chytne a pak jede jakmile se motor zahřeje na 90 tak už to jezdí jak víno
Předem všem děkuji za jakou koliv radu

Tak momentálně stejnej problém,nemáte někdo tušení,co by to mohlo být,jelikož všechno vypadá,že je v cajku,ale prostě kolem těch 70 stupnu to má tendenci bud jít tak na 2 nebo 3 válce,případně to chcípne a nejde to natočit. Stačií ujet dejme tomu o kilometr víc nebo to na volnoběh pod plynem nechat trochu víc ohřát a je to v cajku,prostě úplně stejná závada jako v příspěvku.
Napsal: 07 zář 2015, 16:43
od jericho-3
A když pak startuješ, kouří se z výfuku bíle a motor slibuje.?..Psal si že to jde na 2 a na 3... Motor u diesela chcípne pouze když nemá naftu, vzduch nebo u TDI když oslepne ŘJ...A když je motor ohřátý , jak pokuřuje, vůbec nebo je tam nějaká barva? Pokud to neukáže žádnou závadu, můžou to být i ty rozvody, jak se tady píše..Ale to šlo vyčíst, ne? ..Možná by stálo zato, tam vřadit průsvitnou hadičku a koukat zda je tam nafta nebo bubliny..
Napsal: 07 zář 2015, 16:48
od jericho-3
Nediv se, že to bouchlo, nemělo to kam jít..Měl jsi filtr úplně vyřadit..
Napsal: 07 zář 2015, 19:15
od auto-point
Měřit tlak na tandemu v průběhu závady.
Napsal: 08 zář 2015, 05:59
od x.gon
A co snimac na klice? většinou se projevuje vada při režimu zahřívání..už sem par aut takovych videl..proste po zarati nejede a po schladnuti zas jo..