[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Těsnění vstřikovacího čerpadla Berlingo 1,9D - Stránky 2
Stránka 2 z 4

Napsal: 15 zář 2014, 11:01
od burton.b22
Tak čerpadlo už je zpět v autě ale mám menší problém. Když brzdím motorem tak přesně v 1500ot začne motor cukat dělá to na každý kvalt.

Napsal: 15 zář 2014, 11:26
od roman1648
Predvstrik..je to hrozne haklivy

Napsal: 15 zář 2014, 11:57
od burton.b22
Polohu čerpadla vůči držáku jsem si před demontáži přesně poznačil. Ale možné je všechno.

Napsal: 15 zář 2014, 12:37
od roman1648
Prubni to,fakt o chlup jinde a uz houpe volnobeh treba nebo to nestartuje apod.

Napsal: 17 zář 2014, 15:12
od burton.b22
Tak problém vyřešen. Přidal jsem předvstřik nicméně tím to nebylo. Špatně jsem nastavil ten šroub na bohatost. Jen škoda že nejde zvýšit volnoběžná dávka paliva teplé a poloteplé starty nejsou nic moc.

Napsal: 08 říj 2014, 18:50
od burton.b22
Nechci zakládat nové téma tak napišu sem. Další problém auto nechce sát palivo z nádrže ať už když běží tak ani pomocí balonku. Sací koš byl venku tak 2000km zpět a byl čistý. Zkusím ho vytáhnout znova ale otázka zní: Jdou hadice ať už přívod nebo zpátečka rovnou do nádrže nebo jsou ještě někde napojené? Peugeot 405 1.9TD rok 94. Už na to nemám nervy poslední pokus a hodím kanystr pod kapotu :)

Napsal: 08 říj 2014, 20:30
od jericho-3
Podívej se za hlavu, /když stojíš před autem , tak do levého rohu směrem k e kastli/zda tam nejdou naftové hadice do "ohřívače nafty", tam to rádo přisává..Hadice propoj trubkou a zkus to.Jinak zkus čerpadlo na kanistr, to ti řekne vše, co potřebuješ...

Napsal: 09 říj 2014, 11:24
od burton.b22
Tak už je to jasné je ucpaná přívodní hadice z nádrže. Jde jen z těží profouknout a nenasuju pusou vůbec nic. Otázkou je kde? :)

Napsal: 09 říj 2014, 12:46
od jericho-3
V pondělí jsem strávil celý den s hubou plnou nafty, hadičkou a šroubovákem, když jsem u nádrže profukoval ucpaný vývod./uT3/ Odpoj hadici u nádrže, foukni do hadice směrem k motoru zda je průchozí, a pak vyčisti vývod z nádrže..

Napsal: 09 říj 2014, 12:56
od burton.b22
Už jsem vše zkoušel. Hadice odpojena u motoru a u nádrže. Foukal jsem s obou stran prolíval benzínem pořad nic. Začnu že jí ve předu pod autem uřežu a nadstavím novou a když nepomůže budu pokračovat až k nádrži. Zatím nechám pod kapotou kanystr už mě to nebaví a jak říkáš plna huba nafty a benzínu :)

Napsal: 09 říj 2014, 21:46
od HonzaXM
Odpojit u nádrže a u motoru a profouknout kompresorem. Musí to vvylítnout. ;) Teď jsem to taky řešil u BX. Bylo půl roku odstavené. Abych tomu joo pomohl, z jedné Xantie dva roky odstavené jsem vysál 35 litrů nafty, které mi bylo líto dát s autem do šrotu. To, co mi to udělalo na sacím koši a ve filtru, byl naprosto neprůchodný neskutečný sajrajt. Zasrané biosložky se oddělily a udělaly olejovo-vodní šlem. :x Dědek za jízdy škubal a volnoběh neudržel vůbec. Stálo mě to naštěstí jen dvě hodiny práce a 100 Kč za nový filtr. Dnešní moderní diesely by to těžko tak levně rozjezdily. :D

Napsal: 10 říj 2014, 18:06
od jericho-3
Já taky takhle chtěl ušetřit a vypuštěnou naftu z nádrže bez přefiltrování nalil do nádrže..Brácha si půjčil auto /je to silný laik na auta/a když ho vracel povídá, ty brácho , moc to nejede.. Minule jsem jel skoro pořád na čtyřku a teď kolikrát i dvojku..Přijel na 3 válce/zadřená tryska/, čerpadlo přidřené, rozchodil jsem ho, ale už nikdy to nejelo jako dřív...To jsem toho ušetřil... :)

Napsal: 15 lis 2014, 14:59
od pepe276
Koupil jsem O-kroužky na čerpadlo na BX a přetěsňuju ho. Koupil jsem i těsnění pod vršek čerpadla s plynovou pákou č. 1 461 015 302. Je to to těsnění s "bradavicema" a nejde mi nacpat do drážky v hlavě. Staré těsnění ty bradavice nemělo, nebo jen hodně malé a drážka pro těsnění je v celé délce stejně široká bez vybrání pro bradavice.
Co s tím? Mám to tam nacpat natvrdo, pokud to vůbec půjde, nebo ty bradavice ořezat ostrým nožem, nebo žiletkou? Nebo je to jiný typ těsnění a mám koupit jiné?

Napsal: 15 lis 2014, 20:46
od burton.b22
Mě to pasovalo bez větší námahy.

Napsal: 15 lis 2014, 21:02
od pepe276
Tohle moje těsnění je do BX s motorem A8A (1.8TD). Berlingo to už má asi trochu jinak. To už má asi motor DW8 s plastovým víkem ventilů, ne? Hledal jsem na netu a mělo by mi sem do toho starého čerpadla sedět těsnění č. 9 461 615 663. Aspoň vzhledově sedí jako jediné, ostatní mají bradavice, tak doufám, že je to ono.

Edit: To těsnění bez bradavic od Bosche do mého staršího čerpadla do motoru 1.8TD(typ A8A, hřídelka čerpadla průměr 17mm) je opravdu č. 9 461 615 663.