Stránka 2 z 3

Re: Skoda Yeti 2.0TDI CR 110kW

Napsal: 19 led 2014, 14:07
od slovacek.milos
[quote="martin1500"]

Napsal: 19 led 2014, 14:15
od Ladas
Miloši neleze sem pro to aby je pošpinil ale pro to aby se zbavil problému který oni nedovedou odstranit to tě nenapadlo? Kdybych chtěl někomu očernit jméno rovnou napíšu neumějí to spravit to jsou lemplové a pak pomoc a ne že začne s tím že se mu rozbilo to a to a čím by to mohlo být...

Napsal: 19 led 2014, 15:50
od martin1500
Vážený Slováček Miloš,prečítal si si dobre celý príspevok a pochopil si ho vôbec????Ešte raz si prosím prečítaj predposlednú vetu a skús sa zamyslieť.Ak to nepochopíš ani na druhýkrát,je mi moc ľúto.

Napsal: 19 led 2014, 16:59
od slovacek.milos
[quote="Ladas"] (LOL)

Napsal: 19 led 2014, 18:17
od martin1500
To máš síce pravdu,ale kupovali sme ho dvojročné so štvorročnou zárukou...Neriešim,že auto blbne,veď od toho sú tam kompetentní ľudia,aby to dali do poriadku,ale tzv,nařčení z niečoho čo som nespravil čiže správanie vedúcej servisu.Nepíšem sem preto aby som komentoval profesionalitu servisu-to nemám vôbec v úmysle-len ma mrzí ich postoj,komunikácia voči zákazníkovi...No a preto som napísal,že toto ako človek od fachu by som takto neriešil-preto ten príspevok,Zatiaľ-aby som bol objektívny- dve závady odstránili,tak dúfam,že odstránia aj ďaľšie dve.

Napsal: 19 led 2014, 18:43
od Richi
Ladas píše:Možná by bylo lepší aby zaměstnaci takovéhle instituce spíš věnovali čas opravám tvého vozu a nesledovali kde se co píše, 5x v servise a nic neobjevit to že to je značkový servis docela špatná vizitka když vezmu v potaz jaký tam jsou možnosti a vybavení... ;)
Žádný učený z nebe nespadl, někde ty informace jak mají opravit závadu musí získat. :)
S dostupností internetu a povědomí zákazníků o tom, na co mají či nemají nárok, už návrhy oprav typu: "to je špatné turbo, připravde si 40.000" neprocházejí tak snadno, a tak se nedivím, že to některý podvodníky sere.
Pokud někdo slibuje s vidinou zisku něco, co nedokáže, nechce nebo neumí splnit, jedná se jednoznačně o podvod.

Napsal: 19 led 2014, 19:53
od slovacek.milos
[quote="martin1500"]
¨¨¨¨¨¨ ;)

Napsal: 19 led 2014, 21:39
od Crouxe
slovacek.milos:
- Nic v zlom, ale mam taky dojem, ze jeho prispevok patril mne, tak preco sa vobec vyjadrujes k tomu? Sam si povedal, ze sa ti to nechce chapat, tak to mas iba potrebu pisat odpoved na nieco, kde nepoznas veci, ktore tomu predchadzali.

martin1500:

Martin,

mrzi ma, ze som narobil niekomu druhemu problemy svojim problemom. Svojim s prispevkom som chcel poukazat na problem s auto, nie to spravanie servisu. Dufal som, ze sa ozve aj niekto dalsi, kto riesi/riesil podobny problem. Ja som ten boj vzdal a auto som predal dalej, s tym, ze novy majitel vedel o probleme a povedal, ze on si to vyriesi. Ja som dostal naspat peniaze a on auto. Obidve strany boli spokojne. Odvtedy, co som ho predal, o aute ani chyru ani slychu. :-) Auto som si kupil ine a zatial nemam potrebu nieco riesit (klop klop). Osobnu skusenost so spominanou veducou servisu nemam. Jedine s ludmi za pultom, konkretne s prijimacimi technikmi. Ani neviem ako vyzera, takze tazko by som sa mohol vyjadrit k jej spravaniu. To uz je len na jej vedomi a svedomi. Ja uz tam neplanujem ist, ani nechcem, ani nemam dovod. Kazdopadne zelam vela stastia pri rieseni problemu.

Napsal: 19 led 2014, 21:40
od Crouxe
slovacek.milos:
- Nic v zlom, ale mam taky dojem, ze jeho prispevok patril mne, tak preco sa vobec vyjadrujes k tomu? Sam si povedal, ze sa ti to nechce chapat, tak to mas iba potrebu pisat odpoved na nieco, kde nepoznas veci, ktore tomu predchadzali.

martin1500:

Martin,

mrzi ma, ze som narobil niekomu druhemu problemy svojim problemom. Svojim s prispevkom som chcel poukazat na problem s auto, nie to spravanie servisu. Dufal som, ze sa ozve aj niekto dalsi, kto riesi/riesil podobny problem. Ja som ten boj vzdal a auto som predal dalej, s tym, ze novy majitel vedel o probleme a povedal, ze on si to vyriesi. Ja som dostal naspat peniaze a on auto. Obidve strany boli spokojne. Odvtedy, co som ho predal, o aute ani chyru ani slychu. :-) Auto som si kupil ine a zatial nemam potrebu nieco riesit (klop klop). Osobnu skusenost so spominanou veducou servisu nemam. Jedine s ludmi za pultom, konkretne s prijimacimi technikmi. Ani neviem ako vyzera, takze tazko by som sa mohol vyjadrit k jej spravaniu. To uz je len na jej vedomi a svedomi. Ja uz tam neplanujem ist, ani nechcem, ani nemam dovod. Kazdopadne zelam vela stastia pri rieseni problemu.

Napsal: 19 led 2014, 21:47
od slovacek.milos
;)

Napsal: 19 led 2014, 22:22
od Ladas
Nečekal jsem že značkový servis hledá návody po fórech myslel jsem že je k tomu určená Elsa V.A.S. a podpora z fabriky ale jak je vidět rok 2014 přináší zřejmě do oprav vozidel novinky nejen v postupech ale i v získávání různých informací

Napsal: 19 led 2014, 23:04
od Crouxe
slovacek.milos píše:mi to tak připadá že ste banda kokotů drevených problémy si v yřešte mezi sebou

pak řešte auta (LOL) (LOL)
Mne to pripada tak, ze ty vies hned iba niekomu nadavat. Ocividne ti chyba slusnost a inteligencia, ked zacnes hned ludi osocovat.

A mimochodom, jedneho kkta vidis ked vstanes rano a pozries sa do zrkadla.

Napsal: 20 led 2014, 07:41
od slovacek.milos
[quote="Crouxe"] ;)

Napsal: 20 led 2014, 07:58
od Crouxe
slovacek.milos píše:
Crouxe píše:nadávat a osočovat, já to tak nikdy nemyslím,

no kdybych pracoval jako garanční a přejímací technik a neuměl si poradit s autem v záruce, a hledat problémy v jiných lidech, to je přesně jak jsi to napsal dívat se ráno do zrcadla

to se nezlob tam je něco moc špatně ;)
Ocividne si stale nic nepochopil...Som zvedavy, ako by si si dokazal poradit s autom ako napr. spominanym autom S. Superb ak pracujes ako prijimaci technik v inej znacke. Snad mi nechces tvrdit, ze by si si dokazal vybavit opravu vozidla Skoda na zaruku v servise napr. Nissan. Aj keby si robil priamo v Skodovke a pichal sa riaditelovi do zadku a ak by dotycny v servise nemal zaujem ti vyjst v ustrety tak s tym nepohnes...Na nom sa vyvrsili kvoli mne a nie kvoli tomu, ze robi v inej znacke alebo ze je prijimaci technik.

Napsal: 20 led 2014, 08:06
od Vici
Ladas píše:Nečekal jsem že značkový servis hledá návody po fórech myslel jsem že je k tomu určená Elsa V.A.S. a podpora z fabriky ale jak je vidět rok 2014 přináší zřejmě do oprav vozidel novinky nejen v postupech ale i v získávání různých informací
Asi tak nějak. Měli by to raději zavřít a prodávat rohlíky....
Jako značkový servis by měli být schopni opravit naprosto vše bez keců. Bohužel to opravdu nebývá pravidlem. Většinou značkové servisy umí hlavně krást díly (viz několik afér s poslední svolávačkou na PPD vstřiky a podobně) a ojebávat zákazníky...
Už jen proto si nikdy nekoupím nové auto nebo auto v záruce, do značkového servisu bych to auto opravdu nedal, tak moc bych mu (a sobě) ublížit nechtěl...