Ford Sierra 2.0 16V DOHC Po chvylke zhasne r.v.1998
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Když odpojíš vstřikovač, tak na tom ovládacím pinu nebude nula. Jednotka tam pouští napětí přes resistor, aby dokázala zkontrolovat, zda není vstřikovač přerušen a pozná to podle úbytku napětí právě na tom resistoru. Proto, když odpojíš vstřik dokáže uložit chybu.
Zaměř se na live data konkrétně teplotu vody, tam by mohl být problém.
Zaměř se na live data konkrétně teplotu vody, tam by mohl být problém.
Mluvíme o motor s řetězem, ne? Trochu mne to mate, kdysi jsem řešil tento motor na spotřebu a po přidání plynu výfuk kouřil černě, byla vadná lambda , kterou jsem předtím odpojil, ale ř.j držela plný kotel podle signálu, který vadná sonda předtím dávala..Namontovala se lambda z nějaké škodovky nebo co, smazala se závada a byl klid. Ale ten černý kouř jako u diesela mne zarazil..
Dal bych na přepad průsvitnou hadičku a sledoval, co to dělá. Tím bych začal. Proč motor chcípne? Buď mu dojde palivo, nebo zmizí jiskra/zalité svíce/ ,nebo po ohřátí se něco stane, např. u přeskočených rozvodů se motor neudrží, popřípadě je narušené /utěsnění/ sání..Ale to by zase ŘJ vyrovnávala a motor by přidával a ubíral. A to, že je to veterán je spíše na škodu. Motor je pořád stejný jen na sebe toho moc neřekne...
Zkoušel jsi odpojit výfuk?
Dal bych na přepad průsvitnou hadičku a sledoval, co to dělá. Tím bych začal. Proč motor chcípne? Buď mu dojde palivo, nebo zmizí jiskra/zalité svíce/ ,nebo po ohřátí se něco stane, např. u přeskočených rozvodů se motor neudrží, popřípadě je narušené /utěsnění/ sání..Ale to by zase ŘJ vyrovnávala a motor by přidával a ubíral. A to, že je to veterán je spíše na škodu. Motor je pořád stejný jen na sebe toho moc neřekne...
Zkoušel jsi odpojit výfuk?
nepropadat panice...
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Ale prečo je na jednej vetve 6.5V a na druhej 0.35V. Teplotu som kontroloval tá je v poriadku.Ešte som nemal taku skladačku doma.Ked mám všetko zapojené a štartujem nak normálne tečie benzin z vyfuku. Pravdepodobne su tie vstreky stále otvorené.origoš píše:Když odpojíš vstřikovač, tak na tom ovládacím pinu nebude nula. Jednotka tam pouští napětí přes resistor, aby dokázala zkontrolovat, zda není vstřikovač přerušen a pozná to podle úbytku napětí právě na tom resistoru. Proto, když odpojíš vstřik dokáže uložit chybu.
Zaměř se na live data konkrétně teplotu vody, tam by mohl být problém.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Měříš to správně? Na jednom drátě při zaplém zapalování je napětí, které tam generuje ECU. Je to dost neobvyklé řešení většínou tam je +12V

Změř ještě napětí na ventilu pro odvzdušnění nárže ( je to ta 2). Tam by mělo být to samé. Napadá mne, jestli nemá některá tryska zkrat na kostru, potom by v tomhle zapojení pro sekvenční vstřikování ta druhá byla stále otevřená. Zkus zapojit jenom jednu trysku, jestli to poběží na jeden válec.

Změř ještě napětí na ventilu pro odvzdušnění nárže ( je to ta 2). Tam by mělo být to samé. Napadá mne, jestli nemá některá tryska zkrat na kostru, potom by v tomhle zapojení pro sekvenční vstřikování ta druhá byla stále otevřená. Zkus zapojit jenom jednu trysku, jestli to poběží na jeden válec.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Ja už neviem čo je toto za zmrda ale nema to ani lamda sondu ani ventil na odvzdušnenie nádrže.Ani do riadiacej jednotky niesu vyvedené káble.Normalne by mal byt ten ventil na 31 alebo 35 a lamda na 29 a 49 ale piny su prázdne.Proste ani z riadiacej jednotky nevedu káble.origoš píše:Měříš to správně? Na jednom drátě při zaplém zapalování je napětí, které tam generuje ECU. Je to dost neobvyklé řešení většínou tam je +12V
Změř ještě napětí na ventilu pro odvzdušnění nárže ( je to ta 2). Tam by mělo být to samé. Napadá mne, jestli nemá některá tryska zkrat na kostru, potom by v tomhle zapojení pro sekvenční vstřikování ta druhá byla stále otevřená. Zkus zapojit jenom jednu trysku, jestli to poběží na jeden válec.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Ja už neviem čo je toto za zmrda ale nema to ani lamda sondu ani ventil na odvzdušnenie nádrže.Ani do riadiacej jednotky niesu vyvedené káble.Normalne by mal byt ten ventil na 31 alebo 35 a lamda na 29 a 49 ale piny su prázdne.Proste ani z riadiacej jednotky nevedu káble.origoš píše:Měříš to správně? Na jednom drátě při zaplém zapalování je napětí, které tam generuje ECU. Je to dost neobvyklé řešení většínou tam je +12V
Změř ještě napětí na ventilu pro odvzdušnění nárže ( je to ta 2). Tam by mělo být to samé. Napadá mne, jestli nemá některá tryska zkrat na kostru, potom by v tomhle zapojení pro sekvenční vstřikování ta druhá byla stále otevřená. Zkus zapojit jenom jednu trysku, jestli to poběží na jeden válec.
Inak merám to priamo na štekry od vstreku to znamena že merám čierny a hnedý kabel.Samozrejme že ked dám kostru na baterku a + na čierny kabel tak nameriam 12V.Ale priamo na štekry by som asi nemal namerat 6.5V.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Tak to by me docela zajimalo co je to za motor, schvalne ho vyfot a dej sem fotku. Podne vykonu v TP je to OHC, ten ma ale remen, ne retez. Pokud to ma retez je to DOHC, ten ale nema vahu vzduchu a nedelal se bez lambdy. Mimochodem, tenhle veteran si o sekvencnim vstrikovani muze nechat jem zdat, je to i patrne podle schematu ze vstrikuji dva vstriky najednou
. No a co se tyce toho otevreneho vstriku, to je takovy problem vydelat celou listu i se vstrikama a zapnout klicek? To bys hned videl ze nejaky strika.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Ako strieka.Striekaju všetky.To nemáš ako vstreky na diezly že rozprašuju.Bmwrepair píše:Tak to by me docela zajimalo co je to za motor, schvalne ho vyfot a dej sem fotku. Podne vykonu v TP je to OHC, ten ma ale remen, ne retez. Pokud to ma retez je to DOHC, ten ale nema vahu vzduchu a nedelal se bez lambdy. Mimochodem, tenhle veteran si o sekvencnim vstrikovani muze nechat jem zdat, je to i patrne podle schematu ze vstrikuji dva vstriky najednou. No a co se tyce toho otevreneho vstriku, to je takovy problem vydelat celou listu i se vstrikama a zapnout klicek? To bys hned videl ze nejaky strika.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Tak to mi teda nekdo ukazte kde ma tenhle motor vahu vzduchu, asi jsem nedaval pozor
. Tak jeste jednou po lopate, vytahni komletni listu se vstrikama a zapni klicek. Pokud je nektery vstrik otevreny, bude z nej valit benzin, vstriky by se mely otvirat dva a dva az kdyz zacnes motorem tocit. To snad ale nemusim vysvetlovat nekomu kdo "opravuje" auta.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Miesto váhy vzduchu tam máš snimač polohy škrtiacej klapky.A asi som sa nechal ošuškať majitelom pretože mi tvrdil že vstreky su v poriadku.Na rampe som nameral ani nie 1.5 baru a to iste na privode od čerpadla.Bmwrepair píše:Tak to mi teda nekdo ukazte kde ma tenhle motor vahu vzduchu, asi jsem nedaval pozor. Tak jeste jednou po lopate, vytahni komletni listu se vstrikama a zapni klicek. Pokud je nektery vstrik otevreny, bude z nej valit benzin, vstriky by se mely otvirat dva a dva az kdyz zacnes motorem tocit. To snad ale nemusim vysvetlovat nekomu kdo "opravuje" auta.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Ma smysl sem vubec neco psat? Po tydnu najednou zjisteni ze tlak paliva az tak v poradku neni..... Jo a mimochodem, snimac polohy skrtici klapky je pro benzinovy motor nepostradatelny, ma ho kazdej motor. Neni tam misto vahy o ktere jsi psal ze jsi ji tam meril a jeste ti nejaky chytrak radil ze muze byt zaseklaautomacher píše:Miesto váhy vzduchu tam máš snimač polohy škrtiacej klapky.A asi som sa nechal ošuškať majitelom pretože mi tvrdil že vstreky su v poriadku.Na rampe som nameral ani nie 1.5 baru a to iste na privode od čerpadla.Bmwrepair píše:Tak to mi teda nekdo ukazte kde ma tenhle motor vahu vzduchu, asi jsem nedaval pozor. Tak jeste jednou po lopate, vytahni komletni listu se vstrikama a zapni klicek. Pokud je nektery vstrik otevreny, bude z nej valit benzin, vstriky by se mely otvirat dva a dva az kdyz zacnes motorem tocit. To snad ale nemusim vysvetlovat nekomu kdo "opravuje" auta.
Teda až mi zase nedochádza benzin.Z čerpadla má mať minimalne 5 barov a na rampe má byť 2.5 baru.

