Ako riešiť problém so spojkou po zvýšení výkonu?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Fantik píše:Přítlačák a lamela z G III VR6 (AAA) a Setrvák (jednohmotnostní) z G III 1.9TDI (1Z). :D
kde prosim tě vidíš typ AAA u GIII? já tam vidím akorát 1H1.... :? :)
asi se v tom plácám...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Kod motoru 2.8VR6 je AAA a má 128kW, pak je ještě 2.9VR6 ABV a ten má 140kW. ;)
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 31 led 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od rostama »

Luke288 píše:v tuhle chvili řešim to samý u OII. s chipem jsem nalital nejakych cca 30tis a tak pred mesicem jsem zaregistroval mirny prokluz na ctyrku, nechal jsem to bejt, obcas proklouzla, obcas ne, casem se to zhorsovalo, ted uz klouze i na petku a trojku. zajel jsem do servisu, tam mi rekli ze jedine vymena, ale pouze za tu samou, ze jina tam nejde. jenze to si vubec nepomuzu, abych kazdej rok menil spojku. takze si jedu pro silnejsi a uvidime co se bude dit

Ahoj,

měl jsem stejný problém s O2 1.9 TDI po čipu, najeto 23000 km a klouzala na 4 a 5 pak už i na 3 .
Ale pozor !!! Do škodovky dodali vadnou serii spojek, jak na O2,zak O1 i fabie !!! Je na to sdělení škodovky, takže výměna zdarma za jiný typ. Uděláno, zatím v pohodě, jen se objevily vibrace při rozjezdu i při akceleraci při nizkých otáčkách - připisuji to drsnému povrchu nové lamely snad ???
Luke288
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 led 2006, 14:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luke288 »

dobře, ale kolik mas s tou vymenenou najeto km?
Luke
OII 1.9 TDI
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 31 led 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od rostama »

Zatím jen 2000 km, ale na původní čiplé 81kW jsem nalítal více než 100000 km a no problem. Za zkoušku nic nedáš, platit to nebudeš tak co ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tady je možné řešeníhttp://www.abw-tuning.cz/akce.htm
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

se spojkama jsme si zažili už hodně problemu. napřiklad u original 150konovky 4x4 golfa upraveneho tak priblizne na 180-190koni. s originalni spojkou se po upravě ujelo přibližně 10tis a šla do kytek.. (celkova životnost 28tis.km). problem vyřešila organicka spojka. jedna se o dost pevnější material než zakladni obloženi spojky. ale neni to zas takovy hardcore jako keramika. vsadim se, že s keramikou se vaše manželky ani nerozjedou ;-) s organickou spojkou je rozjezd stejně plynuly jako s originalni , spojka nijak nenarušuje komfort jizdy , je to opravdu velice podobne originalu ! idealni pru upravene auta s keryma se jezdi i do obchodu ;-). v golu ji už mame 25tis.km a drží jako nová. pokud máte zájem , můžu vam je dodat. popřípadě mi pošlete original lamelu na ktere se vymeni obloženi za organické! na ceně se dohodnem.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

mam taky setrvak 1Z, pritlacak Vr6 a lamelu taky, ale nechal sem ji nove obkladat a nevim jak dlouho to vydrzi. nevi nekdo, cim se to da nejlepsim oblozit a jak se to jmenuje? abych to mel na priste pripraveny?
Venousz
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2006, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venousz »

Organické obložení??? žeby lisované králičí bobky? (LOL)
BOSCHFMTuning
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 led 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od BOSCHFMTuning »

Venousz píše:Organické obložení??? žeby lisované králičí bobky? (LOL)
nene je to zvulkanizovaná cirhotická jaterní tkáň ;-) :D
rostama
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 31 led 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od rostama »

BOSCHFMTuning píše:se spojkama jsme si zažili už hodně problemu. napřiklad u original 150konovky 4x4 golfa upraveneho tak priblizne na 180-190koni. s originalni spojkou se po upravě ujelo přibližně 10tis a šla do kytek.. (celkova životnost 28tis.km). problem vyřešila organicka spojka. jedna se o dost pevnější material než zakladni obloženi spojky. ale neni to zas takovy hardcore jako keramika. vsadim se, že s keramikou se vaše manželky ani nerozjedou ;-) s organickou spojkou je rozjezd stejně plynuly jako s originalni , spojka nijak nenarušuje komfort jizdy , je to opravdu velice podobne originalu ! idealni pru upravene auta s keryma se jezdi i do obchodu ;-). v golu ji už mame 25tis.km a drží jako nová. pokud máte zájem , můžu vam je dodat. popřípadě mi pošlete original lamelu na ktere se vymeni obloženi za organické! na ceně se dohodnem.
Jaká by byla cena na O2 ? TDI 1.9
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

na O1 uz mam konecne tu VR6 spojku se setrvakem 1Z, slape krasne a bez problemu.... ;) vibrace nejsou zadne
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

BOSCHFMTuning píše:nene je to zvulkanizovaná cirhotická jaterní tkáň ;-) :D
Předpokládám vlastní ... :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Jim: tak až pojedeš okolo, tak se zastav, ať to pořádně zkusíme :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TurboZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 23 led 2006, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Skoro Brno

Příspěvek od TurboZ »

Jim píše:na O1 uz mam konecne tu VR6 spojku se setrvakem 1Z, slape krasne a bez problemu.... ;) vibrace nejsou zadne
Takže to jako není poznat rozdíl mezi obyč setrvákem a dvouhmotovým??
Pokud se nepletu tak se dvouhmotovej setrvák může zkroutit až o 60° a to by mělo byt celkem poznat...
Co hlučnost? Spotřeba? :?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“