Stránka 2 z 2
Napsal: 30 led 2014, 13:14
od hanyking
Tak když vezmu, že minimálně 5kč/litr a na 100 by to bralo 5 litrů tak je to 25kč na 100km. 250/1000, 2500/10 000km. 12 500Kč /50 000km. V reálu to bude ještě větší uśpora protože v létě to jede skoro na čistej olej a také dálku jedu tak, že po zahřátí naliju plnou čistého oleje. Tam je rozdíl téměř 10Kč i když tam dám benzín a trochu nafty. Takže ve výsledku úspora na odjetí 50 000km za palivo může být reálně 20 000Kč. A to se vyplatí. Navíc ta závada zřejmě nesouvisí s olejem. Pokud souvisí a jsou to trysky tak to není velká závada. Prostě jezdit na olej se vyplatí.
Napsal: 30 led 2014, 13:16
od zizalak
Promiň, ale kaviárové toasty.....

Napsal: 30 led 2014, 13:26
od Ladas
ok a za kolik máš servis a díly na 50tis km (filtry čerpadlo trysky práce starosti...) nejni to ve finále nula od nuly pojde?
Napsal: 30 led 2014, 13:30
od hanyking
Řekl bych že to bylo stejné. Já jsem ale tu filcku víceméně vybydlel. Nic jsem neinvestoval. Jednou praskla přepadová hadička a jednou jsem měnil filtr. To je tak vše co se asi vztahovalo k oleji. A ta hadička byla zřejmě naleptaná od bionafty z Polska.
Napsal: 30 led 2014, 13:35
od Ladas
tak důležitý je ten pocit že ušetříš...
Napsal: 30 led 2014, 15:42
od vendysp
Napsal: 30 led 2014, 19:51
od burton.b22
Spíš odešlo čerpadlo než motor.
Napsal: 30 led 2014, 19:56
od UchoTD
mne odišlo tichou smrtou,vypol som motor a už nenaštartoval,proste nič..a teraz je otázka,odišlo dobrovolne alebo mu dopomohol olej?

Napsal: 30 led 2014, 20:07
od hanyking
Čerpadlo je ok. Je to rachot v motoru. Píst na něco naráží nabo jsou ko trysky. Doufám v druhý případ.

Napsal: 30 led 2014, 20:09
od burton.b22
Píst na něco naráží a rozvody jsou ok? Tak to jedině upadl ventil. Za to ale olej nemůže.
Napsal: 30 led 2014, 21:49
od UchoTD
keby odpadol ventil tak by dorachotil čoskoro
