Kompresia TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od candee »

vilozx6 píše:
TomášTDI píše:já mám na ARL 33,33,34,33barů tak nevím jestli 22-24 je dobrý
jasné, že 22-24 to už nie je Ok, ale dá sa. Už to musí aj chlastať olej atď...Keď som pozeral do tabuľky rotačku, min tam bolo 19bar. Možno je to u PD inak - neviem. ;)
to mi nejde do hlavy ze to olej viacmenej nechlasta... lebo doliatie celkovo litra na 14000km co mam medzi vymenami nepovazujem za chlastanie oleja... ci?
candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od candee »

cin píše:Pocti tady, pise zde podrobny navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126112
Diki, ale ja si to nechcem uz merat znova, este dostanem depresiu :D

este sa chcem opytat, pri takto znizenej kompresii, nemal by som mat aj slabsi vykon? Pretoze ja to nepozorujem, aj pred chipom mi to auto tahalo rovnako ako otcove... Moze nizsia kompresia suvisiet s tym ze motor v zabehovej dobe dostaval na drzku?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

candee píše:
cin píše:Pocti tady, pise zde podrobny navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126112
Diki, ale ja si to nechcem uz merat znova, este dostanem depresiu :D

este sa chcem opytat, pri takto znizenej kompresii, nemal by som mat aj slabsi vykon? Pretoze ja to nepozorujem, aj pred chipom mi to auto tahalo rovnako ako otcove... Moze nizsia kompresia suvisiet s tym ze motor v zabehovej dobe dostaval na drzku?
neresil bych to, s touhle kompresi budes jeste dlouho fungovat. Uz na zacatku jsem ti psal ze to je ok. Pravda motor uz ma neco najezdeno, ale pokud nezere olej startuje jezdi :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

19 barů je hodnota, kdy motor JEŠTĚ může "fungovat", jinak je to nesmysl..Díky tomu, že je to přímý vstřik tak to v ideálních podmínkách i chytne, ale je jasné, že čím menší komprese, tím horší stav motoru a vše co s tím souvisí..a díky tomu, že má motor doping/Turbo/ tak to i normálně jede, protože turbo tento handicap nahradí..U předkomůrky to přestalo chytat a bylo to. Životnost skončila a buď se motor musel opravit, nebo podvodníci v létě hledali vola, motor předem roztáhli a kupec byl nadšen, jak motor pěkně táhne a jede......Ale u takovéhle vraždy s přímým vstřikem se stočí tachometr, umyje se motor a hurá do světa, protože i kdyby to blbě chytalo, nakecají majiteli, že je to jistě žhavička za 3 stovky...Ale kam se ta komprese ztratila? Je to vlastně motorová dopovaná mrtvola a také má podle toho zvukovou kulisu. Dneska slyšet PD jak si pěkně povídá a jde na volnoběh jako housličky je rarita... :)
nepropadat panice...
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

candee píše:
vilozx6 píše:
TomášTDI píše:já mám na ARL 33,33,34,33barů tak nevím jestli 22-24 je dobrý
jasné, že 22-24 to už nie je Ok, ale dá sa. Už to musí aj chlastať olej atď...Keď som pozeral do tabuľky rotačku, min tam bolo 19bar. Možno je to u PD inak - neviem. ;)
to mi nejde do hlavy ze to olej viacmenej nechlasta... lebo doliatie celkovo litra na 14000km co mam medzi vymenami nepovazujem za chlastanie oleja... ci?
No niekto nedoleje ani deco, ale to je v pohode ak len liter. Ja som pri 25bar tiež dolieval liter a na okte pri 32bar nedolievam nič.... (noteeth)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Tak to by mě zajímalo, jakou kompresi můžu mít já, když doleju 4 litry za interval. Ale dokud to bude hezky chytat, i s KO žhavkama než jsem je vyměnil a málo žrát, tak to asi nezjistím. "Spokojeně" dolívám už 60tkm co je to doma...
AMF; M47/T2
candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od candee »

No mne to praveze nejak extra nestartuje najma v zime prvy start.. netoci dlho, ale potom sa hadze par sekund + dym. Ale tiez som s tym najazdil uz cez 60tisic a vsetky tieto problemy som mal od zaciatku a nijak sa to nezhorsuje (zatial). Ale je pravda, ze s dieselom viem jazdit.
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

a co gumicky na vstrikach ???? nemas problem tam? .....ja mam ted to samy nestartuje to nijak zvlast a na diagnostice za studena hodnoty vstriku prumerne -1,7 mg a jak se to ohreje tak hodnoty mam na nule coz znaci ze tam je netesnost ktera se utesni tepelnou roztaznosti....takhle to muzes zjistit....uz mam objednany gumicky :-) ;) ;) ;) ....chteljsem ti rict jestli ti neutika komprese pres ty vstriky :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od candee »

pozrem ale ked si dobre pamatam co som naposledy pozeral ta ksom mal za studena este lepsie hodnoty ako za tepla :D
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

(rofl) (rofl)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“