to mi nejde do hlavy ze to olej viacmenej nechlasta... lebo doliatie celkovo litra na 14000km co mam medzi vymenami nepovazujem za chlastanie oleja... ci?vilozx6 píše:jasné, že 22-24 to už nie je Ok, ale dá sa. Už to musí aj chlastať olej atď...Keď som pozeral do tabuľky rotačku, min tam bolo 19bar. Možno je to u PD inak - neviem.TomášTDI píše:já mám na ARL 33,33,34,33barů tak nevím jestli 22-24 je dobrý
Kompresia TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Diki, ale ja si to nechcem uz merat znova, este dostanem depresiucin píše:Pocti tady, pise zde podrobny navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126112

este sa chcem opytat, pri takto znizenej kompresii, nemal by som mat aj slabsi vykon? Pretoze ja to nepozorujem, aj pred chipom mi to auto tahalo rovnako ako otcove... Moze nizsia kompresia suvisiet s tym ze motor v zabehovej dobe dostaval na drzku?
neresil bych to, s touhle kompresi budes jeste dlouho fungovat. Uz na zacatku jsem ti psal ze to je ok. Pravda motor uz ma neco najezdeno, ale pokud nezere olej startuje jezdicandee píše:Diki, ale ja si to nechcem uz merat znova, este dostanem depresiucin píše:Pocti tady, pise zde podrobny navod http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126112![]()
este sa chcem opytat, pri takto znizenej kompresii, nemal by som mat aj slabsi vykon? Pretoze ja to nepozorujem, aj pred chipom mi to auto tahalo rovnako ako otcove... Moze nizsia kompresia suvisiet s tym ze motor v zabehovej dobe dostaval na drzku?

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
19 barů je hodnota, kdy motor JEŠTĚ může "fungovat", jinak je to nesmysl..Díky tomu, že je to přímý vstřik tak to v ideálních podmínkách i chytne, ale je jasné, že čím menší komprese, tím horší stav motoru a vše co s tím souvisí..a díky tomu, že má motor doping/Turbo/ tak to i normálně jede, protože turbo tento handicap nahradí..U předkomůrky to přestalo chytat a bylo to. Životnost skončila a buď se motor musel opravit, nebo podvodníci v létě hledali vola, motor předem roztáhli a kupec byl nadšen, jak motor pěkně táhne a jede......Ale u takovéhle vraždy s přímým vstřikem se stočí tachometr, umyje se motor a hurá do světa, protože i kdyby to blbě chytalo, nakecají majiteli, že je to jistě žhavička za 3 stovky...Ale kam se ta komprese ztratila? Je to vlastně motorová dopovaná mrtvola a také má podle toho zvukovou kulisu. Dneska slyšet PD jak si pěkně povídá a jde na volnoběh jako housličky je rarita... 

nepropadat panice...
No niekto nedoleje ani deco, ale to je v pohode ak len liter. Ja som pri 25bar tiež dolieval liter a na okte pri 32bar nedolievam nič....candee píše:to mi nejde do hlavy ze to olej viacmenej nechlasta... lebo doliatie celkovo litra na 14000km co mam medzi vymenami nepovazujem za chlastanie oleja... ci?vilozx6 píše:jasné, že 22-24 to už nie je Ok, ale dá sa. Už to musí aj chlastať olej atď...Keď som pozeral do tabuľky rotačku, min tam bolo 19bar. Možno je to u PD inak - neviem.TomášTDI píše:já mám na ARL 33,33,34,33barů tak nevím jestli 22-24 je dobrý

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
a co gumicky na vstrikach ???? nemas problem tam? .....ja mam ted to samy nestartuje to nijak zvlast a na diagnostice za studena hodnoty vstriku prumerne -1,7 mg a jak se to ohreje tak hodnoty mam na nule coz znaci ze tam je netesnost ktera se utesni tepelnou roztaznosti....takhle to muzes zjistit....uz mam objednany gumicky
....chteljsem ti rict jestli ti neutika komprese pres ty vstriky 





Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
