2,4 JTD 110 kw

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ale jezdim aj mezi mesty rovinky,ale vdzycky jedu 100,ale pak na to dupnu a jedu 180,takze... i tak kdyz jedu treba 30 km,tak to nevyleze nad 8,8
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

máš ťažkú nohu (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

priznam se,ze mam:D ale to nejde odolat ja sem byl vzdycky u ropy nasrany jak to taha pouze okolo 2-3,5 tis a todle taha jako benzinak az na pokraj 5 tis.plus te zvuk a odfukovani turba:D je to proste srdecni zalezitost s dani,ze to neni usporne,ale kdybych takto jezdil s 5 valcem benzinem,tak su nekde na 18 litrech
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, já byl až překvapen, jak to jede, je to masírka a je z toho cítit poctivou sílu. A spotřeba 7,5 pro 5 krků je úžasná.. :)
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

zatim sme se nedostal k tomu nechat predelat ten soft. kdybby mi ho nekdo vytahl a mohl ho nechat klukum zhlidnout bylo by to super,ale nemam nikoho znameho s kabelem. zatim to fakt neresim vemte si,ze mi to zere uplne stejne jako firemni 206stka 1,4 MPI
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kluci tady sme natocil video je to samozrejme na trojku na 4 by to byl trosku neskutecny odpich.
https://www.youtube.com/watch?v=5wMl-uD ... Ac--PXC26Q

napadlo me jestli nemam prdlou hadici,rpotoze to turbo odfukuje jako u turbobenzinu. vite,ze by to salilo vahu vzduchu. zase mi dalsi clovek rikal,ze to ma jezdit max za 7:D. nejak sem stale neoveril jak keca palubak proad dolivam naftu a netankuju od plne do plne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

pekne jedem je chipla?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

je,ale kdovi jak potrebuju ten soft nekomu ukazat . jako na jednu stranu to ma krasne plynuly prubeh(otazka jaky ma serie),ale ta spotreba se nikomu nezda. jestli to neni nejaky vyhonene podobne jako powerbox. nijak extremne to nehuli,ale typek rikal,ze tam je dost vytahly tlak turba a proto kdyz dupnu pri zaberu na podlahu a roztahnu to blikne nouzak,ale neni trvaly! pouze to vynecha a dalsi pridani uz je OK. u TDi to vyplo a konec. ja si myslim,ze to je lopatkama stejna chyba jako u TDI vysoky tlak turba mez prekrocena tak nejak. u TDi sem sem tomu predesel stejne jako tady,ze kdyz chci 100% vyokn pro predjeti musim podradit a vytahnout to od spoda,pak to muzes tocit do omezovace a nouzak se nekona.
no a kdyz jezdis lazo plazo,tak je to uplne fuk.
ale musim uznat,ze i kdyz jezdim porad na plno aj treba 180,tak to vic jak 1é neveme dle PC. ja myslim,ze to klidne o litr keca,ale na druhou stranu Tp pise mimo obec 5,5 a kdyz jedu vklidu rovinku,tak to ukazuje 3,6-6 kolem tech 5,5 se to mota.
no a jeste vam natocim jak piska to turbo jestli to je prdla hadice ja na to nemuzu prijit. a nebo jestli KO turbo:D nekdy mam pocit,ze to ma vrtulky po rane
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tak diera na tlakovom potrubi by vysvetlovala aj vyssiu spotrebu
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

joo to strasne ufukuje sice to zni krasne,ale vis jak:D ale zatim sem ji nenasel.
hele zeptam se tebe. menil sem vysokotlaky krouzek na DRV. a vyndam ho a tam nebyl ten cerny velky nizkotlaky co je u priruby. jdu do BOSCHE a rikam najdete mi ho nemam na nej cislo. a nejaky sulin v monterkach rika,ze prej tam je misto toho to tesneni plechove na prirube. coz se mi zda totalne na hlavu. pak rekl,zmatinu,ze se sitkem tam je a bez sitka neni,ale ja sitko mam a neni tam. jezdi to normalne vse OK ,ale muze to mit nejaky vliv? rad byhc si ho objednal pres firmu,ale nemam cislo mam jen na sadu ,kde je plechove,operny a vysokotlaky. a nebo samostatne,ale na ten nizkotlaky nemam.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

sak si objednaj sadu stoji to par korun
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

:d rikam ze v te sade neni nizkotlaky. tos tak pekne sem ti to rozepsal:D
ptam se jestli ten mechos kecal nebo je pravda,ze tam je misto toho krouzku to ploche tesneni
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

v sade su 2 male. zelene gumene+nejake fibrove + plechove co tam chces viac?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ano vsak to sem psal vysokotlaky(zeleny krouzek) operny krouzek(ten se meni nahovno nema na nic vliv) a tesneni priruby,ale patri tam jeste cerne velke stesneni na nizky tlak a to ja tam nemam a na 1,9tkach sem ho vsude videl. uz sem jich rozdelal vice.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

plechove je namiesto velkeho cierneho. a co sa vtom rýpeš? (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“