To jses cenově už ale trochu jinde kámoJasteR píše:Radsi A7 3.0BiTDI .. ta ma aspon v serii opravdu deklarovanych 313PS..Lusťa píše:Origo je tuším 285hp
EDIT: jinak jestli se takhle standardně ladí 35d,tak uz ted přemýšlím,po čem příště sáhnout asi
BMW 335d facelift 390PS a 780NM plus
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
335 je maly nasrdeny prdus. A6 a A7 je ovela tazsie a quattro
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Posestris a koupisLusťa píše:To jses cenově už ale trochu jinde kámoJasteR píše:Radsi A7 3.0BiTDI .. ta ma aspon v serii opravdu deklarovanych 313PS..Lusťa píše:Origo je tuším 285hp
EDIT: jinak jestli se takhle standardně ladí 35d,tak uz ted přemýšlím,po čem příště sáhnout asi

Profituner jeste zapomel napsat vymenu vyfuku za MG, pokud ma DPF off a jiny IC, tak to zase takova seriovka neni.. jen SW zdaleka takovy vykony 335d nedas, narozdil od 3.0BiTDI ktera udela taky 400PS a nemusis menit IC a vyfuk + DPF ON.. treba se dockas a v novy A5 bude taky 3.0BiTDI

Staci se podivat na stary test 335d:
http://www.autorevue.cz/test-bmw-335d-s ... ticleStart
autora recenze beru s rezervou, ale tvoje A5 si aktualne da seriovy 335d k snidani

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Mame upravených niekolko sériových 335d a 535d na 390PS a 780NM len s odstranenim DPFka. Take hodnoty su aj v popise.
Na mojej 335d je aj IC a MG vyfuk, no ten vyfuk bola uplna zbytocnost.Ale niekto to vyskusat musel. IC skor pomaha v extrémnych podmienkach a pri dlsej jrychlej jazde.
To je aj realne odmerane viac ako 400PS.
Len pre porovnanie 335d 390PS 100-200 10,7 sekundy podla driftboxu.
Audi A6 biturboTDI sa realne neda upravit viac ako 385PS, to nevravim o rychlej jazde na dialnici,kde sa tie male turbiny prehrievaju.
Ale pre porovnanie A6 3,0TDIbiturbo 380PS ide 100-200 13,5 sekundy.
A6 C7 3,0TDI upravene na 320PS a 670NM v S-tronicu 18,8 sekundy!
Tak posudte kto si da co k snidani!
Vahu, aerodynakiku a straty v pohone neoje......
Na mojej 335d je aj IC a MG vyfuk, no ten vyfuk bola uplna zbytocnost.Ale niekto to vyskusat musel. IC skor pomaha v extrémnych podmienkach a pri dlsej jrychlej jazde.
To je aj realne odmerane viac ako 400PS.
Len pre porovnanie 335d 390PS 100-200 10,7 sekundy podla driftboxu.
Audi A6 biturboTDI sa realne neda upravit viac ako 385PS, to nevravim o rychlej jazde na dialnici,kde sa tie male turbiny prehrievaju.
Ale pre porovnanie A6 3,0TDIbiturbo 380PS ide 100-200 13,5 sekundy.
A6 C7 3,0TDI upravene na 320PS a 670NM v S-tronicu 18,8 sekundy!
Tak posudte kto si da co k snidani!
Vahu, aerodynakiku a straty v pohone neoje......
Skoda , že to biturbo nejni v A4 quattro, to by byl teprve mazec, jinak to BMW opravdu bude i na super požitek z jízdy, nevím jak je to s rozložením váhy u nových BMW, ale tušímzže e46 byla ještě vcelku vyvážena
. Jinak ten výkon na sérii je Bruntál!

Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele: