
Omyly automobilizmu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sedíš např. v Cadillaku z 50. let , cabriu a zkoušíš ty různé píčoviny a vono to funguje, ale např. motůrek stěrače u Corwette Stingray /1968/s ovládáním elektro podtlakem je konstruktérský výkřik do tmy..Tam už se začalo bohužel používat i PVC /včetně kastle-což tak nevadí/, takže například kontrolky , vypínače, snímače apod. jsou částečně umělé a po těch letech je to vidět, zatímco Volha má vše toto ze železa /okopírované ze starší americké produkce/ a vydrží to 100let, komponety z PVC ze 70. tých let jsou v háji. Až bude někdo někdy renovovat ty dnešní sráče, tak se z toho zblázní... 

nepropadat panice...
Když už jsme u tech starších aut chci se zeptat co je to za motor? Je to benzín ale co to řadove čerpadlo jak z dieslu?
http://www.autorevue.cz/brabus-classic- ... cedes-benz
http://www.autorevue.cz/brabus-classic- ... cedes-benz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
je to mechanické vstřikování benzínu, jen nevím jestli přímé nebo nepřímé, 300SL v padesátých letech měl přímý vstřik do válce, tyhle novější ale budou mít asi nepřímé řekl bych, sand někdo doplní 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Toledo sxe
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 zář 2009, 19:44
- Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj
Odpovědi: 0
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9171
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
burton.b22 píše:Když už jsme u tech starších aut chci se zeptat co je to za motor? Je to benzín ale co to řadove čerpadlo jak z dieslu?
http://www.autorevue.cz/brabus-classic- ... cedes-benz
http://www.mercedes-classic.cz/w108/udaje.php
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Tak tak, sthačky za druhé světové už měly přímé vstřikování benzínu, přeci jen to fungovalo při těch výškách a výkrutech lépe než karburátor 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
ano Němci měli výhodu oproti angličanům co měli jen karbece,ale při těch výškách to ani tak nevadilo spíš při výkrutech a kdy se benzín z plovákové komory rychlo spálil a něž natekl znovu tak museli piloti na chvíli narovnat za to Amíci měli už ke konci války Pootočené listy vrtule aby rychle vyletěli na vrch a Turbodmychadloturbo kamna power píše:Tak tak, sthačky za druhé světové už měly přímé vstřikování benzínu, přeci jen to fungovalo při těch výškách a výkrutech lépe než karburátor

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
Odpovědi: 0
...stavitelnou vrtuli měl už i Bf 109 na začátku války a od verze F se vrtule dala otočit i naopak aby vyvíjela opačný tah pro brždění... ...Fw 190 u motorů BMW 801 používaly i jakési předchůdce řídících jednotek ovládajících plnicí tlak,nastavení vrtule,otáčky atd. ...amíci u aut GMC u svých dvoutaktních nafťáků používali dnes oživený systém PD- tehdy UIS...jo,tenkrát ty mašiny byly vymakaný...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.