Stránka 2 z 6
Napsal: 28 bře 2014, 21:40
od jericho-3
Jo, to byl majestát, tehdy měl výbavu s kterou se dnes pyšní v Evropě jako s novinkami..Tehdy byl u nás Spartak /vylepšený Popular/který měl výbavu v podobě posuvné záclonky chladiče za příplatek..

Napsal: 28 bře 2014, 21:51
od sharkie5
nemůžu si pomoct, ale prostě americké vozy z té doby jsou něco nádherného, kam se na to hrabou dnešní plechovky.....
Napsal: 29 bře 2014, 03:08
od bombastiq
krasný dokumenty mám tě v odběrech , dík za videa
Napsal: 29 bře 2014, 06:58
od jericho-3
Sedíš např. v Cadillaku z 50. let , cabriu a zkoušíš ty různé píčoviny a vono to funguje, ale např. motůrek stěrače u Corwette Stingray /1968/s ovládáním elektro podtlakem je konstruktérský výkřik do tmy..Tam už se začalo bohužel používat i PVC /včetně kastle-což tak nevadí/, takže například kontrolky , vypínače, snímače apod. jsou částečně umělé a po těch letech je to vidět, zatímco Volha má vše toto ze železa /okopírované ze starší americké produkce/ a vydrží to 100let, komponety z PVC ze 70. tých let jsou v háji. Až bude někdo někdy renovovat ty dnešní sráče, tak se z toho zblázní...

Napsal: 29 bře 2014, 15:06
od hansdob
Napsal: 29 bře 2014, 19:38
od burton.b22
Když už jsme u tech starších aut chci se zeptat co je to za motor? Je to benzín ale co to řadove čerpadlo jak z dieslu?
http://www.autorevue.cz/brabus-classic- ... cedes-benz
Napsal: 29 bře 2014, 19:56
od turbo kamna power
je to mechanické vstřikování benzínu, jen nevím jestli přímé nebo nepřímé, 300SL v padesátých letech měl přímý vstřik do válce, tyhle novější ale budou mít asi nepřímé řekl bych, sand někdo doplní

Napsal: 29 bře 2014, 20:07
od Toledo sxe
ty kokos a ta výbava

Napsal: 29 bře 2014, 20:54
od A6TDI
bože to sou sráče , ted sem jel s novym mercedesem a tuaregem a musel sem se koukat z okýnka abych nevybouchnul smíchy ..
ale borci sou páni planety ..co naplat
Napsal: 29 bře 2014, 21:03
od hansdob
Napsal: 30 bře 2014, 08:26
od jericho-3
Na burze jsem na dálku uviděl čerpadlo a říkám si to je určitě z 12v Tatry 111/141/ a hle- bylo to na přímý vstřik benzinu /obdobné jako na tom snímku u Mercedesa/a to čerpadlo bylo na Mesouna 109 s motorem DB 605 /obsah 35,7 litru /..DB-Daimler Benz..

Napsal: 30 bře 2014, 18:14
od turbo kamna power
Tak tak, sthačky za druhé světové už měly přímé vstřikování benzínu, přeci jen to fungovalo při těch výškách a výkrutech lépe než karburátor

Napsal: 30 bře 2014, 18:29
od Tom89
turbo kamna power píše:Tak tak, sthačky za druhé světové už měly přímé vstřikování benzínu, přeci jen to fungovalo při těch výškách a výkrutech lépe než karburátor

ano Němci měli výhodu oproti angličanům co měli jen karbece,ale při těch výškách to ani tak nevadilo spíš při výkrutech a kdy se benzín z plovákové komory rychlo spálil a něž natekl znovu tak museli piloti na chvíli narovnat za to Amíci měli už ke konci války Pootočené listy vrtule aby rychle vyletěli na vrch a Turbodmychadlo

Napsal: 30 bře 2014, 19:18
od rufus
...stavitelnou vrtuli měl už i Bf 109 na začátku války a od verze F se vrtule dala otočit i naopak aby vyvíjela opačný tah pro brždění... ...Fw 190 u motorů BMW 801 používaly i jakési předchůdce řídících jednotek ovládajících plnicí tlak,nastavení vrtule,otáčky atd. ...amíci u aut GMC u svých dvoutaktních nafťáků používali dnes oživený systém PD- tehdy UIS...jo,tenkrát ty mašiny byly vymakaný...
Napsal: 30 bře 2014, 19:34
od bombastiq
nevim kam to dát , tak to prdnu sem :
novej taxik na šumpersku
když z chlastačky tak stylově
