Audi A6 4F Vypina sa ESP

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

tak klima funguje ale alternator stym nema nic ... ESP stale blbne .. ale zistil som ze alternator nema konektor na zapojenie ale len napajkovane kable ... cize ako u nas sa hovori TUNING :) a teraz sa pytam ... moze byt tym ze alternator nieje original aky by tam mal byt ze napr je slabsi .. ? dobija dobre 14 V ... poradte ...
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

chcem sa este opytat... ak budem menit alternator je potrebne davat dole celo ? alebo da sato nejako povlit z vrchu a zo spodu nejako vybrat ?
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

Chlapci ... chcem sa vas opytat nemate niekto schcemu zapojenia (kabelaz )na alternator ?? kolko kablou ide do alternatora ? a kolko na komunikaciu ... pozeral som na moje auto tak len jeden kabel mi ide do alternatra ... a je zatmeleny (wallbash) fuserina neskutocna a jeden vedie kdesi do sveta .. .
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Superb2.5TDI píše:chlapci pisal som ze by to mal byt alternator ale keby mi slabo dobijal alternator tak to by mi baterka skapala ze ? diagnostika pise hlavne: chybu 18265,18061, a niekedy k tomu este v inych polozkach 29703,01580 ale to asi nebude mat suvis ...
ABS ESP se vypíná při podpětí, ale to musím bejt myslím někde pod 11V, to bys poznal i jinak. problém dej sem seznam všech chyb ze všech jednotek. Hned ta první co vidím je nevěrohodný signál o výstupu z motoru což je naprosto klíčová vst. hodnota pro ESP, zkus se zaměřit proč tahle chyba vzniká....
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Superb2.5TDI píše:tak klima funguje ale alternator stym nema nic ... ESP stale blbne .. ale zistil som ze alternator nema konektor na zapojenie ale len napajkovane kable ... cize ako u nas sa hovori TUNING :) a teraz sa pytam ... moze byt tym ze alternator nieje original aky by tam mal byt ze napr je slabsi .. ? dobija dobre 14 V ... poradte ...
pokud je napětí v palubní síti nad zhruba 11-12V tak abs i esp bude fungovat, i kdyby tam bylo dynamo ze škody 1000 MB :-)
pokud je alternátor připájenej na tvrdo, je to trochu prasečina ale zase tam neohnijou kontakty. :-) při výměně agregátu jistě zakoupíš za 100kč konektor a dáš ho tam jsou to 2 dráty.
Změř napětí při zapnutých spotřebičívch na volnoběh, tím zcela vyloučíš chybu alternátoru.
Naposledy upravil(a) MadMar dne 08 zář 2014, 21:32, celkem upraveno 2 x.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

postup je následující:
-kontrola funkce spínače na ruční brzdě
-kontrola palubního napětí
-zjištění příčiny proč ESP nedostává signál o výkonu motoru, třeba mrkni ve vagu zdalipak ukazuje správně výstupní M a P motoru, pak jdi po komunikaci ECU motoru - ECU ABS

potřebujeme vidět logy těchto hodnot:
M motoru, P motoru, požadavek řidiče, palubní napětí, čidla rychlosti ABS, čidla zrychlení a těch různejch momentů, signál z VSS, pokud možno vše v jednom logu
tento log pořizuj od startu motoru po naběhnutí závady.

nebudu tě napínat, přeskoč rovnou k poslednímu bodu a hledej v logu vztah mezi Pout motoru a tím ABS, bude to buď ve snímačích ABS nebo v komunikaci (s tím neporadím páč sám nevím jak ta komunikace funguje budeš muset za opravdu dobrým odbborníkem na CAN)
Pokud se někdo takový najde, tak mu dám vydělat i já, mám podobný špek kterým nemůže hnout zatím nikdo.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Superb2.5TDI píše:chlapci pisal som ze by to mal byt alternator ale keby mi slabo dobijal alternator tak to by mi baterka skapala ze ? diagnostika pise hlavne: chybu 18265,18061, a niekedy k tomu este v inych polozkach 29703,01580 ale to asi nebude mat suvis ...
pokud slabě dobíjí, nemusí zkapat hned, ale v létě můžeš klidně třeba i jezdit a problém poznáš v vzimě.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

skymann píše:Mas to tam napisane.Spojenie s alternatorom(02254).Zmeraj dobijanie.Pokial je kablovacka v poriadku tak alternator.Inak(02479) to moze byt aj jedna z pricin preco sa ti nezapne klima vid iny prispevok.
nejsem si jistý, ale pokud je jen vakl v signálu z alternátoru, a alternátor dává přesto napětí nad 12V, podle mého názoru by to nemělo mít na funkci ESP vliv. pokud budeš přesto řešit alternátor, tak zkontroluj uhlíky plus kroužky, máš tam sporadicky špatný kontakt v okruhu buzení.


PACHATELÉ JSOU TITO:

19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): !!!!_Electrical_!!!! Malfunction
P3348 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent
16785 - EGR System: Insufficient Flow
...atd.


alternátor řeš až nakonec, odstranění těchto chyb vyřeší ESP., jasně je napsané, že problém je v signálu z ECU motoru, tedy to bude tím turbem, ale obávám se že repas turba nebude nic platný, závada mluví o řídící elektronice k turbu a o elektrickém problému řízení turba

jinými slovy vyser se na repasi turba a radši si očisti kontakty a zkoimtroluj pojistky, bude to levnější:

Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Controller for Turbocharger 1 (J724) faulty
Controller for Turbocharger 1 (J724) faulty

Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Controller for Turbocharger 1 (J724)
Check/Replace Controller for Turbocharger 1 (J724)
Perform (Selective) Output Test, the Vane Positions should change visibly and audibly
Perform System Test using VAS 6395
Special Notes

ušetřené peníze za zbytečnou repasi turba prosím pošli na:

KONTO BARIÉRY
Číslo účtu: 17 111 444/5500. Variabilní symbol: 9, konstantní symbol: 0558


děkuji, MM

zdroj:
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... Code-18265
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

MadMar :D dakujem za perfektny nater ale myslim to v dobrom !!!!! (rofl) Tak co sa tika Turba hvyzda uz neskutocne .. takze turbo potrebuje Repas... Repasovat dam aj RJ Turba ... a nefunguje mi ohrev zadneho okna ... to ma za nasledok vraj malo napatia preto ho nespusti(poistku som skontroloval kable tiez ohrev by mal ist ale neide ) Alternator som preto zacal riesit pretoze to zapojenie sa mi absolutne nepozdava ale zas dobija dobre ... a sem tam na VAG hodi aj cosi s Bateriou..baterka je OK nabita ... takze skusim precistit konektor na RJ turba ... poistky neviem ktore mam kontrolovat co som pozeral tak letmo vsetky boli OK ... auto je po buracke oparavene ja som ho nebural.. uz som tak kupil ... prisiel som na to neskoro.. .takze skontrolujem konektor a dam vediet A Dakujem za ochotu cenim si to :worthy:
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

takze .. turbo ma konektor ako novy ... aj jedna strana samec druha strana samica!!! davam sem foto zapojenia toho mojho nestastneho alternatora.. kablovy zvazok 3 kable vedie kdesi prec do sveta ... a ten jeden kabel co som zvyraznil ide do altika .. a jeden je kostriaci kabel kasna a altik ...Obrázek
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

chlapci davam dalsie fotky chyb pomozte co to robi... Obrázek
Obrázek
Obrázek
Superb2.5TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 371
Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superb2.5TDI »

chlapci poprosim vas kto vie aka farba ide kde do konektoru dnes som si poriesil konektor a piny idem to prerobit na konekotr len neviem ktory kabel ide do alternatoru poradte prosim .. dakujem
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

Superb2.5TDI píše:chlapci poprosim vas kto vie aka farba ide kde do konektoru dnes som si poriesil konektor a piny idem to prerobit na konekotr len neviem ktory kabel ide do alternatoru poradte prosim .. dakujem
vem ty 2 kabely co vedou z auta do alternátoru a ukostři jeden z nich. podívej se na kontrolku dobíjení. Kabel, který rozsvítí kontrolku je svorka L a ten druhý je DFM. písmena L a dfm budou mož ná někde u konektoru na alternátoru vyražené. (musíš mít samozřejmě zapnuté zapalování)
MM
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Nic v zlom, ale ja z Teba odpadnem, ze ziadne zavady a je ich celkom dost
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“