Audi A6 4F Vypina sa ESP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Superb2.5TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
tak klima funguje ale alternator stym nema nic ... ESP stale blbne .. ale zistil som ze alternator nema konektor na zapojenie ale len napajkovane kable ... cize ako u nas sa hovori TUNING
a teraz sa pytam ... moze byt tym ze alternator nieje original aky by tam mal byt ze napr je slabsi .. ? dobija dobre 14 V ... poradte ...
-
Superb2.5TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
-
Superb2.5TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
ABS ESP se vypíná při podpětí, ale to musím bejt myslím někde pod 11V, to bys poznal i jinak. problém dej sem seznam všech chyb ze všech jednotek. Hned ta první co vidím je nevěrohodný signál o výstupu z motoru což je naprosto klíčová vst. hodnota pro ESP, zkus se zaměřit proč tahle chyba vzniká....Superb2.5TDI píše:chlapci pisal som ze by to mal byt alternator ale keby mi slabo dobijal alternator tak to by mi baterka skapala ze ? diagnostika pise hlavne: chybu 18265,18061, a niekedy k tomu este v inych polozkach 29703,01580 ale to asi nebude mat suvis ...
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
pokud je napětí v palubní síti nad zhruba 11-12V tak abs i esp bude fungovat, i kdyby tam bylo dynamo ze škody 1000 MBSuperb2.5TDI píše:tak klima funguje ale alternator stym nema nic ... ESP stale blbne .. ale zistil som ze alternator nema konektor na zapojenie ale len napajkovane kable ... cize ako u nas sa hovori TUNINGa teraz sa pytam ... moze byt tym ze alternator nieje original aky by tam mal byt ze napr je slabsi .. ? dobija dobre 14 V ... poradte ...
pokud je alternátor připájenej na tvrdo, je to trochu prasečina ale zase tam neohnijou kontakty.
Změř napětí při zapnutých spotřebičívch na volnoběh, tím zcela vyloučíš chybu alternátoru.
Naposledy upravil(a) MadMar dne 08 zář 2014, 21:32, celkem upraveno 2 x.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
postup je následující:
-kontrola funkce spínače na ruční brzdě
-kontrola palubního napětí
-zjištění příčiny proč ESP nedostává signál o výkonu motoru, třeba mrkni ve vagu zdalipak ukazuje správně výstupní M a P motoru, pak jdi po komunikaci ECU motoru - ECU ABS
potřebujeme vidět logy těchto hodnot:
M motoru, P motoru, požadavek řidiče, palubní napětí, čidla rychlosti ABS, čidla zrychlení a těch různejch momentů, signál z VSS, pokud možno vše v jednom logu
tento log pořizuj od startu motoru po naběhnutí závady.
nebudu tě napínat, přeskoč rovnou k poslednímu bodu a hledej v logu vztah mezi Pout motoru a tím ABS, bude to buď ve snímačích ABS nebo v komunikaci (s tím neporadím páč sám nevím jak ta komunikace funguje budeš muset za opravdu dobrým odbborníkem na CAN)
Pokud se někdo takový najde, tak mu dám vydělat i já, mám podobný špek kterým nemůže hnout zatím nikdo.
-kontrola funkce spínače na ruční brzdě
-kontrola palubního napětí
-zjištění příčiny proč ESP nedostává signál o výkonu motoru, třeba mrkni ve vagu zdalipak ukazuje správně výstupní M a P motoru, pak jdi po komunikaci ECU motoru - ECU ABS
potřebujeme vidět logy těchto hodnot:
M motoru, P motoru, požadavek řidiče, palubní napětí, čidla rychlosti ABS, čidla zrychlení a těch různejch momentů, signál z VSS, pokud možno vše v jednom logu
tento log pořizuj od startu motoru po naběhnutí závady.
nebudu tě napínat, přeskoč rovnou k poslednímu bodu a hledej v logu vztah mezi Pout motoru a tím ABS, bude to buď ve snímačích ABS nebo v komunikaci (s tím neporadím páč sám nevím jak ta komunikace funguje budeš muset za opravdu dobrým odbborníkem na CAN)
Pokud se někdo takový najde, tak mu dám vydělat i já, mám podobný špek kterým nemůže hnout zatím nikdo.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
pokud slabě dobíjí, nemusí zkapat hned, ale v létě můžeš klidně třeba i jezdit a problém poznáš v vzimě.Superb2.5TDI píše:chlapci pisal som ze by to mal byt alternator ale keby mi slabo dobijal alternator tak to by mi baterka skapala ze ? diagnostika pise hlavne: chybu 18265,18061, a niekedy k tomu este v inych polozkach 29703,01580 ale to asi nebude mat suvis ...
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
nejsem si jistý, ale pokud je jen vakl v signálu z alternátoru, a alternátor dává přesto napětí nad 12V, podle mého názoru by to nemělo mít na funkci ESP vliv. pokud budeš přesto řešit alternátor, tak zkontroluj uhlíky plus kroužky, máš tam sporadicky špatný kontakt v okruhu buzení.skymann píše:Mas to tam napisane.Spojenie s alternatorom(02254).Zmeraj dobijanie.Pokial je kablovacka v poriadku tak alternator.Inak(02479) to moze byt aj jedna z pricin preco sa ti nezapne klima vid iny prispevok.
PACHATELÉ JSOU TITO:
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): !!!!_Electrical_!!!! Malfunction
P3348 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent
16785 - EGR System: Insufficient Flow
...atd.
alternátor řeš až nakonec, odstranění těchto chyb vyřeší ESP., jasně je napsané, že problém je v signálu z ECU motoru, tedy to bude tím turbem, ale obávám se že repas turba nebude nic platný, závada mluví o řídící elektronice k turbu a o elektrickém problému řízení turba
jinými slovy vyser se na repasi turba a radši si očisti kontakty a zkoimtroluj pojistky, bude to levnější:
Possible Causes
Fuse(s) faulty
Wiring and/or Connector(s) from/to Controller for Turbocharger 1 (J724) faulty
Controller for Turbocharger 1 (J724) faulty
Possible Solutions
Check Fuse(s)
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Controller for Turbocharger 1 (J724)
Check/Replace Controller for Turbocharger 1 (J724)
Perform (Selective) Output Test, the Vane Positions should change visibly and audibly
Perform System Test using VAS 6395
Special Notes
ušetřené peníze za zbytečnou repasi turba prosím pošli na:
KONTO BARIÉRY
Číslo účtu: 17 111 444/5500. Variabilní symbol: 9, konstantní symbol: 0558
děkuji, MM
zdroj:
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... Code-18265
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
-
Superb2.5TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
MadMar
dakujem za perfektny nater ale myslim to v dobrom !!!!!
Tak co sa tika Turba hvyzda uz neskutocne .. takze turbo potrebuje Repas... Repasovat dam aj RJ Turba ... a nefunguje mi ohrev zadneho okna ... to ma za nasledok vraj malo napatia preto ho nespusti(poistku som skontroloval kable tiez ohrev by mal ist ale neide ) Alternator som preto zacal riesit pretoze to zapojenie sa mi absolutne nepozdava ale zas dobija dobre ... a sem tam na VAG hodi aj cosi s Bateriou..baterka je OK nabita ... takze skusim precistit konektor na RJ turba ... poistky neviem ktore mam kontrolovat co som pozeral tak letmo vsetky boli OK ... auto je po buracke oparavene ja som ho nebural.. uz som tak kupil ... prisiel som na to neskoro.. .takze skontrolujem konektor a dam vediet A Dakujem za ochotu cenim si to 
-
Superb2.5TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
-
Superb2.5TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
-
Superb2.5TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
vem ty 2 kabely co vedou z auta do alternátoru a ukostři jeden z nich. podívej se na kontrolku dobíjení. Kabel, který rozsvítí kontrolku je svorka L a ten druhý je DFM. písmena L a dfm budou mož ná někde u konektoru na alternátoru vyražené. (musíš mít samozřejmě zapnuté zapalování)Superb2.5TDI píše:chlapci poprosim vas kto vie aka farba ide kde do konektoru dnes som si poriesil konektor a piny idem to prerobit na konekotr len neviem ktory kabel ide do alternatoru poradte prosim .. dakujem
MM
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Nic v zlom, ale ja z Teba odpadnem, ze ziadne zavady a je ich celkom dost
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR






