S 2260 jde udělat 380Nm v 1800ot. což si myslím je dostačující.JasteR píše:Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledekOCTAVIA_ASV píše:Nechcem sa robiť velmo chytrý ale namiesto tej 2260 by tam nepasla skor 1756? Možno o 10 - 15 k menej ale nástup o 400 ot skor ?
A sú na tom spodky tak " biedne " aby to neudržalo ked tu bola taka úvaha ( nerátam vydarené ročníky 2007,2008 )![]()
PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?
OII FL 1,9 TDI 77 BXE 232 HP 499NM
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Tel:776005385 Nový Bor
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 12 čer 2012, 08:58
- Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav
prosim tě turbo je od turbosport jablonec takže by mělo být ok a jinak sme spokojen jak to jezdí a přední světla jsem si dělal já pač jinak to byla klasika octaJasteR píše:Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledekOCTAVIA_ASV píše:Nechcem sa robiť velmo chytrý ale namiesto tej 2260 by tam nepasla skor 1756? Možno o 10 - 15 k menej ale nástup o 400 ot skor ?
A sú na tom spodky tak " biedne " aby to neudržalo ked tu bola taka úvaha ( nerátam vydarené ročníky 2007,2008 )![]()
PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 12 čer 2012, 08:58
- Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav
já ,ale nemám repas. mám lehce jetý turbo předělaný na podtlak a vše mi dělal turbosport tak by mě taky zajímalo kd eje chyba 

Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Nevim kde je chyba zrovna u tohoto auta...
Ale u me uz od 1500 rpm se da jezdit, reakce jak s VB, coz je u 2260 nemozne. Ladic, turbo nebo spatne mech. nastaveni motoru, turba? Nebo jina zavada, musi zjistit asi ladic, takhle na dalku tezko hadat.
Jednou jsem se setkal s vymenou repasovane 2260 za novou a rozdil v nabehu byl temer 500rpm
Ale u me uz od 1500 rpm se da jezdit, reakce jak s VB, coz je u 2260 nemozne. Ladic, turbo nebo spatne mech. nastaveni motoru, turba? Nebo jina zavada, musi zjistit asi ladic, takhle na dalku tezko hadat.
Jednou jsem se setkal s vymenou repasovane 2260 za novou a rozdil v nabehu byl temer 500rpm
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
s tatrovkou dymu za sebou a meranim od 900 otacok na najvyssej zatazi... MOZNO.... inak NIE .titan0306 píše:S 2260 jde udělat 380Nm v 1800ot. což si myslím je dostačující.JasteR píše:Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledekOCTAVIA_ASV píše:Nechcem sa robiť velmo chytrý ale namiesto tej 2260 by tam nepasla skor 1756? Možno o 10 - 15 k menej ale nástup o 400 ot skor ?
A sú na tom spodky tak " biedne " aby to neudržalo ked tu bola taka úvaha ( nerátam vydarené ročníky 2007,2008 )![]()
PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
Presne,koukam do grafu ve 2000tis mam 400Nm,ale ten mrakomor za mnounetopier píše:s tatrovkou dymu za sebou a meranim od 900 otacok na najvyssej zatazi... MOZNO.... inak NIE .titan0306 píše:S 2260 jde udělat 380Nm v 1800ot. což si myslím je dostačující.JasteR píše: Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledek![]()
PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?

Tak to mas idealni, ja mam s 300PS hybridem od andreho 100PS/350Nm ve 2tis. /ot. , 300PS hybrid ma horsi spodek, i proto zvazuju zda nedat GTB2260VK /VKLR kde neni problem udelat kolem 110PS/380Nm i vice.. idealne jako to mel Jim ve Fabii RS kde 2260VK fungovala paradne 127/450Nm ve 2tis./ot., navic s celkem ne moc kourem, ve srovnani s Firadama80 bez koure
:



..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary