OII FL 1,9 TDI 77 BXE 232 HP 499NM

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

JasteR píše:
OCTAVIA_ASV píše:Nechcem sa robiť velmo chytrý ale namiesto tej 2260 by tam nepasla skor 1756? Možno o 10 - 15 k menej ale nástup o 400 ot skor ?
A sú na tom spodky tak " biedne " aby to neudržalo ked tu bola taka úvaha ( nerátam vydarené ročníky 2007,2008 )
Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledek ;)

PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?
S 2260 jde udělat 380Nm v 1800ot. což si myslím je dostačující.
Tel:776005385 Nový Bor
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

JasteR píše:
OCTAVIA_ASV píše:Nechcem sa robiť velmo chytrý ale namiesto tej 2260 by tam nepasla skor 1756? Možno o 10 - 15 k menej ale nástup o 400 ot skor ?
A sú na tom spodky tak " biedne " aby to neudržalo ked tu bola taka úvaha ( nerátam vydarené ročníky 2007,2008 )
Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledek ;)

PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?
prosim tě turbo je od turbosport jablonec takže by mělo být ok a jinak sme spokojen jak to jezdí a přední světla jsem si dělal já pač jinak to byla klasika octa
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

OCTAVIA_ASV píše:Ak mala 1756 taky nábeh treba vymeniť Turbo alebo ladiča...
přesně tak
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Smoke píše:
OCTAVIA_ASV píše:Ak mala 1756 taky nábeh treba vymeniť Turbo alebo ladiča...
přesně tak
on by tě Jarda svezl,kdybys nebyl z moravy.pořád tady bude někdo rejpat.na papíře to vždy vypadá jinak než v realu.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Nebo může změnit taky měřiče že :roll:
:-@
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

nejsem-naivka píše:Nebo může změnit taky měřiče že :roll:
i tak se dá říct.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já nechci rejpat, jen moc dobře vím jak se chová 17 ale i 22, dokonce rozdíl v repasu a orig při stejné velikosti a nastavení. proto je někde chyba, a nejde říct že jde stejně 17 a 22 ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Smoke píše:já nechci rejpat, jen moc dobře vím jak se chová 17 ale i 22, dokonce rozdíl v repasu a orig při stejné velikosti a nastavení. proto je někde chyba, a nejde říct že jde stejně 17 a 22 ;)
kde myslíš,že tedy je?
frida
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 12 čer 2012, 08:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Přepeře , Mladá Boleslav

Příspěvek od frida »

já ,ale nemám repas. mám lehce jetý turbo předělaný na podtlak a vše mi dělal turbosport tak by mě taky zajímalo kd eje chyba :?
Škoda fabia kombi - ASZ, IC SEAT CUPRA, HDS 57+VR6, GTB1756V, BRZDY 288mm OII, soft M...VOLE 235HP, 480NM

Škoda OII - ASZ, ic EVO 8, 6Q + sachs race, 2264 soft frida , 270 hp, 515nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Nevim kde je chyba zrovna u tohoto auta...
Ale u me uz od 1500 rpm se da jezdit, reakce jak s VB, coz je u 2260 nemozne. Ladic, turbo nebo spatne mech. nastaveni motoru, turba? Nebo jina zavada, musi zjistit asi ladic, takhle na dalku tezko hadat.
Jednou jsem se setkal s vymenou repasovane 2260 za novou a rozdil v nabehu byl temer 500rpm
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

titan0306 píše:
JasteR píše:
OCTAVIA_ASV píše:Nechcem sa robiť velmo chytrý ale namiesto tej 2260 by tam nepasla skor 1756? Možno o 10 - 15 k menej ale nástup o 400 ot skor ?
A sú na tom spodky tak " biedne " aby to neudržalo ked tu bola taka úvaha ( nerátam vydarené ročníky 2007,2008 )
Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledek ;)

PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?
S 2260 jde udělat 380Nm v 1800ot. což si myslím je dostačující.
s tatrovkou dymu za sebou a meranim od 900 otacok na najvyssej zatazi... MOZNO.... inak NIE .
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 07 bře 2011, 14:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od LitleAnimal »

nejsem-naivka píše:Nebo může změnit taky měřiče že :roll:
přesně hodně by mě zajímalo rozdíl MAHA vs Motoněcokolo
vw kombi gtb2260 chipforum .
překvapení pro jiné :-))
Oak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 14 říj 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Oak »

netopier píše:
titan0306 píše:
JasteR píše: Mam stejny nazor, ale i na GTB2260 je spodek hodne spatny (pocitam ze mas jety turbo, nechal jsi ho aspon poradne vyvazit a seridit plechovku/cervika?), mel bys mit ve 2tis min 100PS a cca320Nm, na druhou stranu s AL-kama udelat 225PS je pekny vysledek ;)

PS: je v cerveny a "Monte Carlo" lookem ?
S 2260 jde udělat 380Nm v 1800ot. což si myslím je dostačující.
s tatrovkou dymu za sebou a meranim od 900 otacok na najvyssej zatazi... MOZNO.... inak NIE .
Presne,koukam do grafu ve 2000tis mam 400Nm,ale ten mrakomor za mnou :-) nez se to trochu nafoukne
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Tak to mas idealni, ja mam s 300PS hybridem od andreho 100PS/350Nm ve 2tis. /ot. , 300PS hybrid ma horsi spodek, i proto zvazuju zda nedat GTB2260VK /VKLR kde neni problem udelat kolem 110PS/380Nm i vice.. idealne jako to mel Jim ve Fabii RS kde 2260VK fungovala paradne 127/450Nm ve 2tis./ot., navic s celkem ne moc kourem, ve srovnani s Firadama80 bez koure ;):
Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

To je jako z volnoběhu a volnoběh je 800ot?
:-@
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“