Stránka 2 z 3

Napsal: 29 bře 2014, 20:03
od slovacek.milos
Ladas píše:kostry a plusy musí být čistý i na motoru ;)
já to dělám tak že přidám startovací kabely to napoví

Napsal: 29 bře 2014, 20:05
od Lu82
tohle mi ALH děla taky, vše nově uděláno, vyměněné čerpadlo a pořád to stejny. Mám podezření na ukapavající vstřik, jelikož auto smrdí i po nespálene naftě.
Na motoru byla udělaná komplet GO. Auto mi tenhle bordel začlo dělat po natankování špatné nafty = do kytek šli špičky, pístní kroužky(byli popraskané) tak se udělala komplet GO a stejně to po dlouhém stáni dělá taky. Takže už to můžou byt jen snad ty vstřiky. Nechám je seřídit a uvidíme

Napsal: 29 bře 2014, 20:11
od slovacek.milos
podezření prověř

Napsal: 29 bře 2014, 20:18
od frigo
Valeo a baterku jsem daval hned jak jsem auto koupil toci to jak svin, chytne na brnk vzdy.
Problem neni v nenastartovani, ale pri urcitych podminkach ma proste po startu neklidnej chod.

Napsal: 29 bře 2014, 20:22
od slovacek.milos
frigo píše:Valeo a baterku jsem daval hned jak jsem auto koupil toci to jak svin, chytne na brnk vzdy.
Problem neni v nenastartovani, ale pri urcitych podminkach ma proste po startu neklidnej chod.
nevím kolik máš na tacháku km a kolik tvoje auto

a máš vždy klidný chod po ránu? (LOL)

Napsal: 29 bře 2014, 20:46
od Panky
prověřil bych relé žhavení. může mít špatný spínací kontakt, a v době kdy má přižhavit tak nesepne.

Napsal: 29 bře 2014, 22:01
od geo
Panky píše:prověřil bych relé žhavení. může mít špatný spínací kontakt, a v době kdy má přižhavit tak nesepne.
při té teplotě co napsal žhavit ani nebude.

Napsal: 30 bře 2014, 00:01
od ladiktm
tired.of.life píše:
geo píše:A co ukazuje za teplotu v jednotce.
Obávám se, že v používání VAGu nejsem moc zběhlý. Když mi někdo řekne jak na to, tak zjistím. Kábl mám, noťas taky (jako "ajťák" abych neměl...).

Včera jsem takhle lítal s autem po zdejších kopcích - auto na VAGu, vedle na sedačce kamarád (vystudoval Silniční dopravu na bruntálské průmce - takový automechanik s maturitou, jeho specializace a koníček je právě diagnostika) s netbookem a koukal do toho. Podle VAGu nebyla teplota vyšší než 80°C (venku bylo +10°C).
vis v kterym roce maturoval? :)

Napsal: 30 bře 2014, 06:34
od Ladas
maturita nejni vše nejšikovnější klempíř co znám je školou pekař...

Napsal: 30 bře 2014, 09:25
od slovacek.milos
cílem diagnostiky je zjistit závadu

čumět na VAK a prolízat kanály když si jantar k ničemu nevede

já měl nedávno učně automechanik pak si udělal i maturitu a dělá izolatéra,

podle mě velmi dobrá volba dosmrti bude mít spoustu práce

bude pořád zatékat (LOL)

Napsal: 30 bře 2014, 09:30
od Ladas
vede když víš na co koukat ;)

Napsal: 30 bře 2014, 09:45
od slovacek.milos
Ladas píše:vede když víš na co koukat ;)
maturita to nenaučí, a za to víš tvrdě zapltíš minimálně časem

jsem si vzpoměl jen na blbé AEE zkrat prvního vstřiku můžeš ho měnit do nekonecna
až vyčistíš klapku závada se už neobjeví ;)

Napsal: 31 bře 2014, 17:23
od zdenal03
No stejný problém jsem měl taky motor ASV seat ibiza, tak sem hledal po forech, někde psali že to dělá ventil palivového filtru,
ventil jsem zatim neměnil, ale po výměně palivového filtru začalo auto startovat lépe a to sem neměl ani ty nové těsnící gumičky, co se davají na ten ventil.

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... goxkgdN1Q=

Napsal: 31 bře 2014, 19:16
od Jirka800
taky sem s tím dlouho zápasil na AHF a nakonec to vyřešilo zbavení se bublin v přívodu(provrtat přívod a vratku v koši plus vypucování koše. hlavně aby taky dobře fungoval ten mechanismus dole v koši) termoventil na filtru, a hlavně tenhle zpěták mám na přívodu http://www.ebay.com/itm/Aluminium-8mm-5 ... de&vxp=mtr
jo a taky uložení starteru. od tý doby starty na drc.(tacho 580tis)

Napsal: 31 bře 2014, 19:28
od slovacek.milos
[quote="Jirka800"]

já jen k tom zpětáku je potřeba ho před montáží vyzkoušet pusou

hodně jich netěsní,

stačí je rošroubovat a vrtákem strhnout okuje v místě kde je ten ventil