nie nie vsetko vyzera byt ok ... jedine co som zistil ze mi miestami kolise teplota motora .. takze si myslim aj ked nespolieham na to ...ze cidlo dava zle udaje a dava viac paliva a tym padom dymi .. na druhy tyzden menim cidla teploty motora .. potom uz len vstreky ale to by sa motor musel spravat nejak zvlastne chod motora cukanie startovanie spotreba a tak .. aspon to si myslim ja ...
chlapci zistil som ze z casti ako su zvody je cierny sajrajt ako asfalt ... a je oprskane vsetko na okolo a z jednej strany zvodou ide dym citit splodiny ... tak co stym ? snad agregat uz neide s posledneho ? to bude palka zas :/
kdyby se ti pod těma svodama ztrácel nějak znatelně tlak spalin, tak by to mohlo vysvětlovat tu kouřivost... Tam jak to máš oprskaný tim mazutem, nejde tam tlaková hadice od turba? neutíká ti tam tlak?
na jednej aj na druhej strane je ten sajrajt ale ono to je leskle ale zaschnute a zo zvodou ked som to dal dole co som dosiahol dalo sa to normalne rozdrvit na prach ... ja neviem fakt s coho to je ...
ale vstreky su na vrchu motora a tam je to ciste ... a cidlo teploty vymenene a teplota motora stale kolise takze ma 3.0 tdi bmk 2 cidla teploty ? alebo je v haji termostat ?
Víš jak jsou ty vstřiky hluboko???
V hlavě jsou otvory, ze kterých ti to teče. Jsou tam kvůli úniku příliš vysokého tlaku ve spalovací komoře. Vyúsťují nad výfukovým potrubým.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
este som to nedal pre tesnit zajtra uz snad to klapne ... este rozmyslam moze to velke dymenie sposobovat Turbo ? alebo to bude koli tym vstrekom tesneni alebo vadne vstreky...alebo vaha vzduchu ? lebo auto nepravidelne dymi .. ked je chladnejsie nieje to az take strasne ale ked je teplo tak je to tank ... dnes to dymilo aj pri pomalej jazde .. z vyfuku isiel vyrivy cierny dym ... a ked som zoslapol ... len dymova clona :/