Panel MMI A4 B8
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
podla tohto http://www.bks-tuning.com/WebRoot/Store ... _MMI_2.jpg
by som povedal, ze pod tlacitkami na stahovanie okna su srobiky
by som povedal, ze pod tlacitkami na stahovanie okna su srobiky
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Je to sice úplně mimo téma, ale koukám na tu fotku a je zajimavé že na vypnutí ESP který by teoreticky mělo zachraňovat životy je tlačítko na rychlé vypnutí, ale na pi*ovinu jako je start stop který ještě nikomu život nezachránil spíš naopak jej majiteli pomalu zkracuje aby měl člověk po ruce nějakýho hackera aby jej mohl vypnout.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
Hmm tak podle obrázku to vypadá, že je to tam jen nacvakaný na těch plechovejch příchytkách, který teda kurevsky držej a mam vítr z toho je škubat ven, většinou u toho povolí i něco jinýho. Stejný jsou i na bočních plastech a při pokusu je vyndat už pomalu začínalo povolovat všechno kolem jen toto drželo.
Stahování oken tam není, je to park. brzda a právě to tlačítko start/stop ke kterýmu se potřebuju dostat a jsou přišroubovaný k tomu panelu, takže zvrchu to nejde
Nikdy jsem neměl problém rozebrat jakejkoli introš, ale audi to má až moc precizně promyšlený, už na starý A6 C4 byli věci s kterejma jsem bojoval, ale je fakt, že ty materiály a to provedení je prostě 1A a ještě jsem neviděl audi ve který by něco vrzalo, skřípalo apod.
Stahování oken tam není, je to park. brzda a právě to tlačítko start/stop ke kterýmu se potřebuju dostat a jsou přišroubovaný k tomu panelu, takže zvrchu to nejde

Nikdy jsem neměl problém rozebrat jakejkoli introš, ale audi to má až moc precizně promyšlený, už na starý A6 C4 byli věci s kterejma jsem bojoval, ale je fakt, že ty materiály a to provedení je prostě 1A a ještě jsem neviděl audi ve který by něco vrzalo, skřípalo apod.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Ahoj. Kdo se boji nesmi do lesa
Parkrat uz jsem to delal, oddelas manzetu radici paky, pak chytnes ten bazmek (zespod cca jak je to ovladaci kolecko) a musis s tim trochu skubnout nahoru, drzi to fest, ale je to jenom nacvaknuty. Jeste musis davat bacha abys nezatahnul moc, jsou k tomu kratky draty, tak abys je nevyrval... (tak napriklad druhou ruku zvrchu jako doraz).

A4 B8 2.0 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
Jj jde to s tim vypnout, ale musíš to vypnout po každém zapnutí klíčku, nebo nastartování a to je docela na h... jednak si na to pokaždý nevzpomeneš a hlavně to docela otravuje
Takže po několika neúspěšných pokusech VAGem tam prostě zapojim zpožděné sepnutí tlačítka a finito.
Bohužel ani nejde trvale sepnout tlačítko. Maj to ty kurvy zelený dobře ošetřený

Takže po několika neúspěšných pokusech VAGem tam prostě zapojim zpožděné sepnutí tlačítka a finito.
Bohužel ani nejde trvale sepnout tlačítko. Maj to ty kurvy zelený dobře ošetřený

Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
favo - takže je to v podstatě to samý, co s tim esp (a předpokládam, že taky s "otravnou" kontrolkou ... )
Martin.R - Podle čísla jednotky (/-ek, ať už tý gatewaye nebo motoru...) by se imho mohl na netu najít nějakej tip jak na to, nechce se mi věřit, že by to nikdo u skoro 4 roky "starýho" auta neuměl/nedělal ...
Martin.R - Podle čísla jednotky (/-ek, ať už tý gatewaye nebo motoru...) by se imho mohl na netu najít nějakej tip jak na to, nechce se mi věřit, že by to nikdo u skoro 4 roky "starýho" auta neuměl/nedělal ...
pašíkombi AFN B597
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
Jj asi by se něco našlo, ale pro mě jako elektronika bylo v tuhle chvíli toto řešení nejjednoduší a nejrychlejší. Času není moc a trávit dny nad netem a neověřenýma teoriema mě moc neláká.
Kdysi jsem v nějakém tématu čet že TdiFun snad na to má nějaké know how, abych řek pravdu tak mam stejně v úmyslu se s nim zkontaktovat, jestli by to maličko poladil. Možná kdyby se k tomu tady vyjádřil nebylo by to od věci. Čísla jednotek, nebo jiné info co by potřeboval klidně dodám.
Kdysi jsem v nějakém tématu čet že TdiFun snad na to má nějaké know how, abych řek pravdu tak mam stejně v úmyslu se s nim zkontaktovat, jestli by to maličko poladil. Možná kdyby se k tomu tady vyjádřil nebylo by to od věci. Čísla jednotek, nebo jiné info co by potřeboval klidně dodám.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
tak nejsem jedinej, kdo píše veřejně zbytečný příspěvky
ale třeba by i ostatní měli co říct nebo by je to zajímalo ... čimž netvrdim, že to stopro půjde vagem, ale víc bych se divil, kdyby nešlo ... a na místě "elektronika" bych se tuplem zajímal o víc než jen placenou záruku a cizí how-know
... pochybuju, že i s hledáním na netu to je na dny narozdíl od toho zjišťování jak rozebrat střed. konzoli 
A zároveň bych i jako uživatel preferoval vypnutí(/odstavení) kur*ítka než kur*ítko na druhou

ale třeba by i ostatní měli co říct nebo by je to zajímalo ... čimž netvrdim, že to stopro půjde vagem, ale víc bych se divil, kdyby nešlo ... a na místě "elektronika" bych se tuplem zajímal o víc než jen placenou záruku a cizí how-know



A zároveň bych i jako uživatel preferoval vypnutí(/odstavení) kur*ítka než kur*ítko na druhou

pašíkombi AFN B597
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
Jj máš pravdu, jako elektronika a technika všeobecně mě to samozřejmě zajímá, ale bohužel se věnuju elektronice jiné než v autech a auta všeobecně jsem před dvěma roky pověsil na hřebík, maximálně řeším svoje auta. A protože jsem docela vytíženej tak nemam moc času se s tím zabývat a proto v tomto případě rád využiju know how někoho kdo dělá jen toto. A tím že jsem auta pověsil na hřebík se mi stalo, že takto nové auto jsem na dílně kvůli rozebírání interiéru neměl, tudíž než bych něco zkurvil se radši zeptám už jen proto, že se ani nezajímám a nestahuju a nesháním aktualizace ELSY, autodat apod.
Kurvítka na druhou bych se zas tak nebál, protože pro sebe si el. stavím docela precizně a hlavně i na netu jsem chvilku pátral a dopátral se dokonce "kurvítka na druhou" s procesorem, ale to už je docela zbytečnost.
Kurvítka na druhou bych se zas tak nebál, protože pro sebe si el. stavím docela precizně a hlavně i na netu jsem chvilku pátral a dopátral se dokonce "kurvítka na druhou" s procesorem, ale to už je docela zbytečnost.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390