Stránka 2 z 2

Napsal: 21 kvě 2014, 19:45
od Vici
Belgie.. 2009 facelift

Napsal: 23 črc 2014, 18:37
od LuckyTDi
Touran AZV 347'000km .... při 290tkm dělána hlava jinak běžná údržba ...

Napsal: 23 črc 2014, 18:44
od astra-11
tady se nikdo nestydi napsat skutecny stav km, ale pri prodeji pak 186000 a serviska neni (LOL)

Napsal: 23 črc 2014, 19:03
od Richi
astra-11 píše:tady se nikdo nestydi napsat skutecny stav km, ale pri prodeji pak 186000 a serviska neni (LOL)
Však s těmi auty jezdí, proto mají tolik najeto. Ty auta, co mají 150k km a stáří klidně 10 let a víc, s těmi se nikdy nejezdilo. :D

Napsal: 23 črc 2014, 19:03
od LuckyTDi
astra-11 píše:tady se nikdo nestydi napsat skutecny stav km, ale pri prodeji pak 186000 a serviska neni (LOL)
Kupoval jsme to s kompletni servisni historii v Porsche Plzen kontrolovanou dle VIN, jo většina lidi radeji veri dovozum z Belgie atd se 140 na budíkách :D

Napsal: 23 črc 2014, 19:04
od calibrator
aj ja prispejem mojou troskou aj ked nemam tdi pd, ale na orientaciu
snad pomoze pri vybere motora..
alhambra 2011 comonrail motor CFFB nalitane 488 000 km. vsetko povodne
len novy zotrvak,spojka a prevodovka na zaruku.
na 15 000 km motor zozere 8deci oleja. nemam longlife.
teraz zacala strajkovat podtlakova baňka turba, v minulosti strajkovalo
AD blue - ale softwerovo je uz vypnute. r;)

Napsal: 23 črc 2014, 20:09
od frantisek28
Normalne ma desi, co tu je popisane. Auta co maju nabehane cca 250 000 km a take zasahy, problemy... Fuj (LOL)

Napsal: 23 črc 2014, 21:05
od Toledo sxe
BKD-16V / r.v. 2005 najeto 145000 km - měněné turbo, jinak si brblá statečně. V servisce předemnou není napsán od servisu žádný jiný zásah, ale taky to nemuseli psát :/

Napsal: 24 črc 2014, 12:15
od mia1
jezdí mi tu O II BMM 400tis,jen spojka,a DPF OF

Napsal: 26 črc 2014, 21:58
od miraspetrowski
mia1 píše:jezdí mi tu O II BMM 400tis,jen spojka,a DPF OF
synova O II 2007 BMM 103KW 260 tis,ve 240tis. výměna projetejch hydrostavů- 2 válec uplně na vejfukovým ventilu,motor se tvářil,že to má asi už za sebou,a vydával zvuky jako kdyby byl udělaněj na klice,při té příležitosti zaklepnutí ucpávek,turbo je slyšet,ale podle Wagu a za jízdy v zátěži pracuje naprosto perfektně,,,uhlíky motůrku zadního stěrače,asi měsíc zpět,výměněny venkovní manžety poloos,,,,motory BMM nikdo moc nechválí,ale tenhle šlape jak má,spotřeba asi 4 a něco málo na 100km,olej od do výměny 2 decky chybí,egr+dpf OFF,spokojenost (rofl)

Napsal: 27 črc 2014, 17:37
od mia1
jo a jezdí na longlife 30tis,a většinou po dálnici 160-180 :)

Napsal: 27 črc 2014, 20:12
od Tomas.cz
Ono je otázka, kolik ty poruchové kusy maj ve skutečnosti najeto.

Dovezl jsem začátkem roku 2008 OII BKD s DSG, rok stará ze SRN a měla najeto 120 000km, majitel si nechal stočit tacho na 50 000km před přihlášením, chtěl to kvůli pojišťovně, aby zvednul cenu auta na pojistku, pojezdil 4 roky, když měla na tachu 280 000km prodal do bazaru, bazar stočil na 140 000km a šla dál do světa. Takže auto mělo ve skutečnosti 350tkm.

Napsal: 27 črc 2014, 21:38
od miraspetrowski
Tomas.cz píše:Ono je otázka, kolik ty poruchové kusy maj ve skutečnosti najeto.

Dovezl jsem začátkem roku 2008 OII BKD s DSG, rok stará ze SRN a měla najeto 120 000km, majitel si nechal stočit tacho na 50 000km před přihlášením, chtěl to kvůli pojišťovně, aby zvednul cenu auta na pojistku, pojezdil 4 roky, když měla na tachu 280 000km prodal do bazaru, bazar stočil na 140 000km a šla dál do světa. Takže auto mělo ve skutečnosti 350tkm.
asi se raději budem bavit najetejch km tachometry to je story na několik večerů