Cimbu

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

ThrashTheTrash píše:Kamošovi v dědině upravil osobně pan Janda octu 1.6 AEE. Před ním tam dal ostrou vačku, jinou jednotku.

Výkon se dle mého názoru nezměnil. Zvuk stejný, pochybuju že tu vačku tam dal ostrou za cenu myslím 13 000kč bez papiru.

Nevím jaký zvuk by to mělo mít po ostré vačce, nevím.

Žere to cca 11l na 100 km když s tím jezdil kamoš jak prase, jinak Brno - Videň cca 9l na 100Km.

Kuchl sem kat na té samé octavii sousedovi, páč se ucpal a to jede jak pila oproti c(y)pu od Jandu.

Známej s ním nějak osobně pachtí a ladil mu na Fabii 1.4 TDI nějak krouťák na parkáči aby to tak nedunělo když jede po městě rychlostí 50 km/h na 4RS. jak sladil a naladil, nevím.
Tak šacovat typ vačky dle zvuku, to se cejtíš. Já bych to spíš odvozoval od volnoběžek. S ostrou vačkou bych čekal o dost vyšší. Jinak nevím co je na tom špatného, atmosférickej benzín chipem nepoladíš, tam to chce hárdvér.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

lt.kubosh píše:
ThrashTheTrash píše:Kamošovi v dědině upravil osobně pan Janda octu 1.6 AEE. Před ním tam dal ostrou vačku, jinou jednotku.

Výkon se dle mého názoru nezměnil. Zvuk stejný, pochybuju že tu vačku tam dal ostrou za cenu myslím 13 000kč bez papiru.

Nevím jaký zvuk by to mělo mít po ostré vačce, nevím.

Žere to cca 11l na 100 km když s tím jezdil kamoš jak prase, jinak Brno - Videň cca 9l na 100Km.

Kuchl sem kat na té samé octavii sousedovi, páč se ucpal a to jede jak pila oproti c(y)pu od Jandu.

Známej s ním nějak osobně pachtí a ladil mu na Fabii 1.4 TDI nějak krouťák na parkáči aby to tak nedunělo když jede po městě rychlostí 50 km/h na 4RS. jak sladil a naladil, nevím.
Tak šacovat typ vačky dle zvuku, to se cejtíš. Já bych to spíš odvozoval od volnoběžek. S ostrou vačkou bych čekal o dost vyšší. Jinak nevím co je na tom špatného, atmosférickej benzín chipem nepoladíš, tam to chce hárdvér.
Tak já se necitim, to né, ale tak jako čekal jsem změnu a že to prostě někde poznám tu ostrou vačku a jinou jednotku. Jak řikám, vykuchanej kat udělal na jiné octě víc jak u JANDU za X tiscích vačka s jednotkou. Majitel byl u toho sám a on tomu nerozumí. Já to nikde nepoznal tu změnu výkonu, majitel tvrdí, že to od 3 tis otáček jede líp. Podle mě to má ale jen posunutý v hlavě :D

A jako mezi nama, kamoš má závodní CLIO R3, tam má ostrý vačky a vím co to udělá s volnoběhem :D Volnoběh je rozhašenej jak prase. Ale u té octy ví jen Janda co tam dal :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

Já měl na O1 SW od p. Jandy a najel jsem od nového auta 250t. Km Poté jsem přeladil u DP a rozdíl je velký. Nechci se zastávat p. Jendy, ale musím objektivně říci, že jsem najel s jeho SW čtvr miliónu Km a motor stále běží. Nicméně doporučuji ladit u DP neb je rozdíl doopravdy znát.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Je to tak, je to především o know how a rozhodně zde neplatí, že když dělají dva totéž, je to totéž. Kolikrát když vidím, co mi sem přijede "načipované", tak se mi chce :blbe:
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Je to tak, už sem to tu někam psal.

Soused chtěl čip na OII facelift 1.9TDI,ale od DP to stálo moc :D

Nalil mu tam nějakej slejvač a hadice z bajonetů lítaly vzduchem :D

Nalil to tam znova, hadice nelítaly, ale za to turbo vyletělo vejfukem ven včetně 4 litrů oleje :D

3x platil čip, 2x výměnu turba, ale to je v pohodě, to nevadí, ale čip od DP nebo kvalitních firem je drahej :D

Nevysvětlíte to nikomu!!!

Hej mam čyp za 1500 :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

(rofl)

A co reklamace? Náhrada škody? Tohle jsou vcelku snadno prokazatelný věci!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

HanZ píše:(rofl)

A co reklamace? Náhrada škody? Tohle jsou vcelku snadno prokazatelný věci!
Nechápu jak tohle je možný, ale majitel si to platil sám :D Mám i fotky jak sem mu jen přehazoval kola a ještě měl černej nárazník od oleje vzadu jak to vystříklo výfukem ven :D

Všecko podle mě bez papíru, s reklamací ho asi každej poslal do prdele, těžko říct, každopádně, já udělám čep na fabii s papírem, a borec za 2 dny dojede, že mu klepe něco u rádia a chce to řešit v rámci reklamace :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

No comment!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“