Tak šacovat typ vačky dle zvuku, to se cejtíš. Já bych to spíš odvozoval od volnoběžek. S ostrou vačkou bych čekal o dost vyšší. Jinak nevím co je na tom špatného, atmosférickej benzín chipem nepoladíš, tam to chce hárdvér.ThrashTheTrash píše:Kamošovi v dědině upravil osobně pan Janda octu 1.6 AEE. Před ním tam dal ostrou vačku, jinou jednotku.
Výkon se dle mého názoru nezměnil. Zvuk stejný, pochybuju že tu vačku tam dal ostrou za cenu myslím 13 000kč bez papiru.
Nevím jaký zvuk by to mělo mít po ostré vačce, nevím.
Žere to cca 11l na 100 km když s tím jezdil kamoš jak prase, jinak Brno - Videň cca 9l na 100Km.
Kuchl sem kat na té samé octavii sousedovi, páč se ucpal a to jede jak pila oproti c(y)pu od Jandu.
Známej s ním nějak osobně pachtí a ladil mu na Fabii 1.4 TDI nějak krouťák na parkáči aby to tak nedunělo když jede po městě rychlostí 50 km/h na 4RS. jak sladil a naladil, nevím.
Cimbu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Tak já se necitim, to né, ale tak jako čekal jsem změnu a že to prostě někde poznám tu ostrou vačku a jinou jednotku. Jak řikám, vykuchanej kat udělal na jiné octě víc jak u JANDU za X tiscích vačka s jednotkou. Majitel byl u toho sám a on tomu nerozumí. Já to nikde nepoznal tu změnu výkonu, majitel tvrdí, že to od 3 tis otáček jede líp. Podle mě to má ale jen posunutý v hlavělt.kubosh píše:Tak šacovat typ vačky dle zvuku, to se cejtíš. Já bych to spíš odvozoval od volnoběžek. S ostrou vačkou bych čekal o dost vyšší. Jinak nevím co je na tom špatného, atmosférickej benzín chipem nepoladíš, tam to chce hárdvér.ThrashTheTrash píše:Kamošovi v dědině upravil osobně pan Janda octu 1.6 AEE. Před ním tam dal ostrou vačku, jinou jednotku.
Výkon se dle mého názoru nezměnil. Zvuk stejný, pochybuju že tu vačku tam dal ostrou za cenu myslím 13 000kč bez papiru.
Nevím jaký zvuk by to mělo mít po ostré vačce, nevím.
Žere to cca 11l na 100 km když s tím jezdil kamoš jak prase, jinak Brno - Videň cca 9l na 100Km.
Kuchl sem kat na té samé octavii sousedovi, páč se ucpal a to jede jak pila oproti c(y)pu od Jandu.
Známej s ním nějak osobně pachtí a ladil mu na Fabii 1.4 TDI nějak krouťák na parkáči aby to tak nedunělo když jede po městě rychlostí 50 km/h na 4RS. jak sladil a naladil, nevím.

A jako mezi nama, kamoš má závodní CLIO R3, tam má ostrý vačky a vím co to udělá s volnoběhem


VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Je to tak, už sem to tu někam psal.
Soused chtěl čip na OII facelift 1.9TDI,ale od DP to stálo moc
Nalil mu tam nějakej slejvač a hadice z bajonetů lítaly vzduchem
Nalil to tam znova, hadice nelítaly, ale za to turbo vyletělo vejfukem ven včetně 4 litrů oleje
3x platil čip, 2x výměnu turba, ale to je v pohodě, to nevadí, ale čip od DP nebo kvalitních firem je drahej
Nevysvětlíte to nikomu!!!
Hej mam čyp za 1500
Soused chtěl čip na OII facelift 1.9TDI,ale od DP to stálo moc

Nalil mu tam nějakej slejvač a hadice z bajonetů lítaly vzduchem

Nalil to tam znova, hadice nelítaly, ale za to turbo vyletělo vejfukem ven včetně 4 litrů oleje

3x platil čip, 2x výměnu turba, ale to je v pohodě, to nevadí, ale čip od DP nebo kvalitních firem je drahej

Nevysvětlíte to nikomu!!!
Hej mam čyp za 1500

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Nechápu jak tohle je možný, ale majitel si to platil sámHanZ píše:![]()
A co reklamace? Náhrada škody? Tohle jsou vcelku snadno prokazatelný věci!


Všecko podle mě bez papíru, s reklamací ho asi každej poslal do prdele, těžko říct, každopádně, já udělám čep na fabii s papírem, a borec za 2 dny dojede, že mu klepe něco u rádia a chce to řešit v rámci reklamace

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
