Klepání volantu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Třepat volant muže i když jsou kola dokonale vyvážené.Vjetšinou to bývá neoriginálním vrtáním na náboj,to se projevuje tak kolem 120.Ale je to v případě že už si udělal tyto kroky.Stáří pneu,poškození disku jestli neháže.Pak dobře vyvážit dofoukat,jedna z duležitých věcí hlavně při přechodu na allu kola-očistit náboje kol v pneuservisech by měli mít přípravek od bernera s tím to jde dobře.pak dej vědět.
Passat 103KW,07 Combi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
stačí minimální vůle na náprvě v mém případě vytlučený tyčky stabilisátoru před.nápr,také vůle spodních nebo rejdovejch kulákůDavid-pv píše:A mírně naražený disk mít nemůžeš? Dělalo ti to i na timních kolech? Řešil jsem ten samý problém, při akceleraci se třepal volant na Octavii a potom při určité rychlosti také a byl mírne naražený elektron. Koupil se nový a bylo po problému...Luke píše:Mně to zase dělá kolem 130, třeba ve 150 nic. Gumy mám nový, Michelin, vyvážený, nechal sem je převážit znova nic. Já myslím, že to u mě bude poloosama, protože mi to při akceleraci třeba na jedničku hodně třepe celým autem, nejvíc to dělá od doby, co sme dali nový tlumiče. Je to cítit mnohem víc.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
ja ma taky mirne vibrace. pri akceleraci do 100 km/h vubec nic, pak kolem tech 120 vibrace a pak zase nic, ale nekdy se mi stane, ze treba do 110 nic a pak cim vic jedu tim vic vibruje, kdyz dam nohu z plynu nebo brzdim tak to prestane, no a taky se mi obcas stane, ze jedu kolik chci a zadny vibrace necitim, zajimavy co ...
odpozoroval jsem, ze ty zmeny nastavaji povrchem silnice, prejedu pres naky sracky, zacne vybrovat, pak projedu zas nejakou nerovnost a prestane, nekde je vule a tou nerovnosti se to vzdycky jako by "srovna"
koukal jsem dolu a na prvni pohled zadne vule, mam podezreni, ze to dela ulozeni ramene na predni naprave, taky cepy asi nebudou nejak extra novy, ale to by spis bouchalo, nez vibrace. tycky stabilizatoru se mi zdaj OK, nevim no, co myslite ?
odpozoroval jsem, ze ty zmeny nastavaji povrchem silnice, prejedu pres naky sracky, zacne vybrovat, pak projedu zas nejakou nerovnost a prestane, nekde je vule a tou nerovnosti se to vzdycky jako by "srovna"
koukal jsem dolu a na prvni pohled zadne vule, mam podezreni, ze to dela ulozeni ramene na predni naprave, taky cepy asi nebudou nejak extra novy, ale to by spis bouchalo, nez vibrace. tycky stabilizatoru se mi zdaj OK, nevim no, co myslite ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
ja mam ATE a kotouce novy, gumy taky a vyvazeny by to melo byt poradne, navic ty vibrace kolum nesedi ...Luke píše:Kámoš měl jednou nějaký špatný destičky a dřely mu a kmital mu volant, tvrdil, že jak třeba přejel díru, přestalo to.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
1,zkus zajet někam na STK na kanál,tam ti s tím zaklepou a hned uvidíš co je volný,v klidu toho moc nenajdeš a rukou možná nějakou větší vůli,auto má předs několik pár kilo a ktomu trochu rychlosti a nějaká díra v asfaltu a problém se projeví i nepravidelnou vibrací 2, je taky možné ,že se špatně vrací brzdiče a stačí mírně zvlněný kotouč a už se to projeví v 80 km ve tvém případě kolem 110 km tak že, vyndat kotouže,v soustruhu změřit házivost,pochopitelně do stran, rozchodit brzdiče,očistit dosedací plochy,a kdž to všechno uděláš,mělo by to být O.K. Náprava je dnes poměrně složitá část auta a i malá vůle se při dnešních ryclostech a silnicích projevíflekyc píše:ja mam ATE a kotouce novy, gumy taky a vyvazeny by to melo byt poradne, navic ty vibrace kolum nesedi ...Luke píše:Kámoš měl jednou nějaký špatný destičky a dřely mu a kmital mu volant, tvrdil, že jak třeba přejel díru, přestalo to.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
kotouce zvlneny nejsou, vse je rozhejbane, vycistene, v supr stavu, na brzdach problem neni. bude to na ty naprave, urcite. jj nekam zajedu a mrknu na to, spis me zajimalo, jestli tam neni nejaky typicky problem, co by to delalo ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
zkus ten kanál,a určitě tam něco najdeš,třeba blbost,vím jaký to je když někde něco rampluje,na nápravě může být typických problémů několik a nikde se to nebude projevovat a nebo jeden a ten tě bude pěkně školit,flekyc píše:kotouce zvlneny nejsou, vse je rozhejbane, vycistene, v supr stavu, na brzdach problem neni. bude to na ty naprave, urcite. jj nekam zajedu a mrknu na to, spis me zajimalo, jestli tam neni nejaky typicky problem, co by to delalo ...
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku