Napsal: 16 čer 2014, 06:02
Kobelaz cerpadla.. Popr vyhnily piny ...
Auta, auta, auta..
http://www.dieselpower.cz/forum/
taky to tak vidím nejde nastavovač, pomocník at ti zapne klíček a v čerpadle musí zabzučet, řj si přečte celou dráhu nastavování, nebo sdělat horní dekl a okem vidíšeste píše:Kobelaz cerpadla.. Popr vyhnily piny ...
tam cvakne stopventil a zabzučí jak si řj čte zda je ta regulační dráha OK pak je tichoKamil07 píše:Po otočení klíčku v čerpadle bzučí.
Teď už si nevybavuju jak přesně to má fungovat, ale bzučí v něm pořád, když mám otočený klíček.
tak ho odpoj, s vadným snímačem to chytne a blbě jedeKamil07 píše:Diagnostika hlásí snímač zdvihu jehly, může to být důvod proč nejde auto nastartovat?
ten to píse i pri kabelaziKamil07 píše:No uvidíme odpoledne, nicméně si myslím, že se asi sešlo více závad, protože mám taky za to, že s vadným snímačem to jede, ale v nouzáku.
Typická koncernová zavada, kvuli ktere chlapkovi v servisu menili vstřiky i čerpadlo. Vyndej saci koš z nadrže , vem 5 nebo 6 vrták a prosi ty trubky pro připojky. Na ty sirsi je v tej pripojce zpetny ventylek aby nepadala nafta zpet do nadrže. Vyvrtnes to a bublinky v hadicce neuvidis.Kamil07 píše:Mám takový menší problém se kterým bych potřeboval poradit.
Věc se má takto, dnes jsem jel po dálnici, najednou se samovolně vypnul motor a již se nám ho nepodařilo nastartovat.
Nafta v hadičce od filtru k čerpadlu je bez bublin.
Když povolím vstřik, tak z něj nafta nestříká, ale jen mírně teče.
Nemá někdo nápad na co se zaměřit?
Diagnostika bude bohužel až v pondělí.
Jedná se o Seat Leon SDI, 50 kw, r.v. 2000
Díky.