Stránka 2 z 4

Napsal: 24 čer 2014, 08:12
od Vašek Žabenský
No to právě nevím protože už 2 roky řešíme proč to škube a je to slabší,když se to čipne nejede to vubec.Od posledního majitele vím že tam dal novou hlavu+vstřiky.Jen že já tam nemám novou hlavu a 3 vstřiky byly stejné 4tý jiný.Tak jsem zjistil že to museli v tom bazaru kde jsem pro to byl(UHERSKY BROD)minimálně vyměnit hlavu+vstřiky nebo celý motor.Tak ted jsme v prdeli a zkoušíme možné i nemožné.ted tam mám 4 stejné.Škube to víc,ale spotřeba a výkon stejný

Napsal: 24 čer 2014, 11:03
od Pája 19
Jde to i bez přípravku. Složitý to není. Jen je potřeba dodržet rozměry psaný v příručce. Uříznul sem si na to dva deseticentimetrový vingly, provrtal je podle roztečí děr v klikovce a šroubama setrvačníku utahuju gufero na kliku přes ty vingle. Aby šlo gufero 0,5mm pod dosedací plochu kliky, utahuju nakonec přes 0,6mm měrku. Nakonec oměřim jestli je to zalisovaný správně a jestli ten kroužek nehází. Samozřejmě to chce mít nejdřív přesně ustavenou kliku. Nejlíp podle přípravku na aretaci kliky. Všechno ostatní má vakl a na to, že je tam původní gufero správně bych v tvém případě nespoléhal.

Napsal: 24 čer 2014, 16:15
od Vašek Žabenský
Díky moc Pája 19 v pátek na to vlítnem

Napsal: 24 čer 2014, 17:59
od mecano
Nebylo by lepší prvně zmeřit signál ze snímače otáček KH? ...než to kuchat a možná zbytečně?

Napsal: 24 čer 2014, 18:26
od Vašek Žabenský
Jak ho změřím? a co tam změřím když to auto jede.

Napsal: 24 čer 2014, 19:46
od mecano
Třeba....osciloskop?

Napsal: 24 čer 2014, 21:18
od Pája 19
Co chceš měřit, když blije gufero?

Napsal: 25 čer 2014, 05:37
od mecano
Pokud to mění kvůli tomu,že teče...
Psal tu ale i o cukání.

Napsal: 25 čer 2014, 07:01
od Pája 19
Psal, že cuká a teče.

Napsal: 25 čer 2014, 08:03
od Vašek Žabenský
Jo cuká cca od 1700ot. do 2500.Pak necuká a netáhne už se jen veze.Maximálka je 160 až 180 podle nálady auta.Je to Octávia 2. 1,9Tdi PD.Najeto 184tkm (asi protože jak jsem říkal nevím jestli mi vyměnili cely motor nebo jen hlavu)Já jsem čistil koš v nádrži zaslepil i odslepil egr,vyměnil váhu,udělal rozvody,vyměnil váčku+hydra,přetěsnil vstřiky,vyměnil snímač tlaku sacího potrubí,vyměnil tandémové čerpadlo,vysekal katalyzátor snad jsem na nic nezapoměl.A auto pořád beze změn.Tak ted budem měnit to kapající gufero a doufat že ho tam nějaký mamlas nalisoval špatně a že bude konečně změna k lepšímu.Jo a po čipu to jelo ještě hůř,prostě to umíralo.Okamžitá spotřeba je taky špatně PP ukazuje na volnoběh 0,9-1,1 a má ukazovat 0,4-0,6 tudíž i dlouhodobá je špatně a PP ukazuje cca o 2 litry větší spotřebu než je v realu.

Napsal: 25 čer 2014, 08:15
od Fulltank
Kompresi to ma vsude stejnou? Uz jsem videl podobny priznaky a byla ohnuta ojnice. Vstriky tam jsou ty, ktere tam maji byt?

Napsal: 25 čer 2014, 08:49
od mecano
Co kabeláž ke vstřikům?

Napsal: 25 čer 2014, 08:54
od mecano
Pája 19 píše:Co chceš měřit, když blije gufero?
...jinak právě tím měřením by se dalo přijít na závadu. Ne bezhlavě měnit jeden díl za druhým.

Je pravda,že měnění je bežná praxe. Někdo klidně nasype do auta 20.000.- a závada trvá. To je fakt řešení :roll:

Napsal: 25 čer 2014, 11:54
od Pája 19
Právě... Měřením si nikdo nic nevydělá. Výměnkaření je perspektivní! 8)

Napsal: 25 čer 2014, 12:10
od Vašek Žabenský
Váčka byla ojetá a hydra vymačkané u toho proběhly rozvody tak že jen za to bylo 20000.A to se udělat muselo :P Tlaky jsou 28 28 22 18 bylo to točeno se slabou baterkou rozdíl tam sice je ale tohle nemůže dělat takové peklo.CHiplé auto jede i se slapšími tlaky,ale tohle nééé.Vstřiky byly 3 stejné a 4ty jiný.Dali jsme tym ty co tam byly před tím (ty které tam patří)Všechno zůstalo stejné jen škubání zvýšilo intenzitu.S těma před tím to škubalo mín.A špatnou kabeláž ke vstřikům by ti snad zjistila diagnostika ne? :)