Stránka 2 z 2
Napsal: 11 črc 2014, 12:44
od geo
Taky jsem je už několikrát měnil a na diag nic korekce ok a v kanálu od 72 taky v toleranci jsou tam tři hodnoty. v každém poli je jiná hodnota pro danej vstřik třeba 15 30 45 Ale toleranční hodnoty už nevím.Po nakodování novej jsem tam měl nuly.Nejčastějc se ty vstřiky projevujou kouřením po delším stání na volnoběh pak začne zakopávat kouřit do modra a klapka na egru přepíná jak prdlá.
Re: Audi 3L TDI 6valec - vraj zle vstrekovace
Napsal: 12 črc 2014, 11:36
od sky59
sky59 píše:Zdravim,
mozno by sa tu dalo nieco najst ale po par pokusoch som "strateny"..
Prosim o radu, pripadne o link kde sa takato tema rozobera
Pripadne, je mozne pomocou VAGu myslim verzia 12 niekde nieco uvidiet co by napovedalo ze su vstrey napzaj zle? Auto bolo cely den v servise a tvrdia ze traba vymenit vsetky vstreky....?
Nie je mozne zresetovat nejake citace ktore nacituju stav opotrebenia? Myslim ze u Forda to nejak tak bolo mozne...
Vdaka za kazdu radu!
Uz sa tu bavime dost dlho, a nikoho nenapadlo vybrat vsetky vstrekovace von aby nebola kompresia a potom po jednom vyskusat ako vystrekuju pri pokuse o start?
Skusil to niekto? Napadlo ma to pri opravovani detskej motorky ked sme skusali iskru...
Minimalne by sa mali vsetky rovnako spravat a mali by prasit a nie striekat!?
Napsal: 12 črc 2014, 11:38
od sky59
geo píše:Taky jsem je už několikrát měnil a na diag nic korekce ok a v kanálu od 72 taky v toleranci jsou tam tři hodnoty. v každém poli je jiná hodnota pro danej vstřik třeba 15 30 45 Ale toleranční hodnoty už nevím.Po nakodování novej jsem tam měl nuly.Nejčastějc se ty vstřiky projevujou kouřením po delším stání na volnoběh pak začne zakopávat kouřit do modra a klapka na egru přepíná jak prdlá.
Ako sa prosim ta nakoduju nove? Mohol by som to pred vymenou vyskusat co to spravi....
Napsal: 12 črc 2014, 19:57
od geo
přizpůsobení motor v klidu zadává se ima-isa kod ze vstřiku.
Válec č1 kanál 71 až po 6 valec kanál 76.
První válec je vpravo od chladiče následuje 2a3pak vlevo 4,5,6 .Já bych kody znovu nepřepisoval na starém vstřiku stejně už neplatí a vnese to jen nejasnosti pokud se chod motoru změní.Ještě je možnos že podfukujou vstřiky ale pak to vetšinou teče vzadu na svody dělá to tam takovej asfalt.Každopádně to při demontáži je vidět že netěsnil.
Napsal: 19 črc 2014, 15:58
od sky59
dnes som mal moznost vidiet auto, start tepleho po asi 2hod stania z vyfukov ani sluk, cigareta je voci tomu dymidlo
spotreba je velmi dobra
majitel tvrdi ze to nikdy nedymi
ak zastane s teplym autom na semaforoch tak vtedy niekedy trepe na volnobeh motorom, kolisu otacky a vraj niekedy citi z klimatizacie nespalenu naftu
napadlo ma, nech to este skusi bez klimy, to sme este neskusili
Napsal: 19 črc 2014, 16:37
od lubomt
neunika mu niekde?