
Spotřeba - kdo dá menší?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Franciktdi: odpor vzduchu snizis treba zaslepenim casti chladicich otvoru a kompletnim zakrytovanim spodku. Daly by se udelat i dalsi upravy na karoserii, ale to nema smysl uz jen kvuli pripadne buzeraci od PCR. Auto vypada na prvni pohled jako kterakoli jina Octavia.
Soft jsem si delal sam. Posledni verze ma od serie odlisnych 113 map, takze to neni prace na odpoledne a zadny "profi" upravce by se s tim nedelal, ani kdyby vedel co a jak ma upravit
Dale jsou na motoru jinak nacasovane vacky, vstrikovace serizene odlisne od predpisu vyrobce a upravene sani pred turbem.
Kdo by chtel namitat, ze to naladene na spotrebu bude zdechle, tak pri poslednim mereni mel motor 184 koni a 394 Nm.
Jinak, 1200km najezdim na nadrz kdyz jedu okolo 130 - 140 na tempomat po dalnici, normalni dojizdeni do prace a hrkani po okreskach je 1300 az 1400km.
Jezdim obvykle 25km do prace a zpet pulka Praha, pulka vidlakov okolo Prahy + nejake popojizdeni po Stredoceskem kraji do 200km na jizdu a jednou za ctvrt roku otocim Praha-Bratislava-Poprad a zpet na jednu nadrz
Soft jsem si delal sam. Posledni verze ma od serie odlisnych 113 map, takze to neni prace na odpoledne a zadny "profi" upravce by se s tim nedelal, ani kdyby vedel co a jak ma upravit

Dale jsou na motoru jinak nacasovane vacky, vstrikovace serizene odlisne od predpisu vyrobce a upravene sani pred turbem.
Kdo by chtel namitat, ze to naladene na spotrebu bude zdechle, tak pri poslednim mereni mel motor 184 koni a 394 Nm.
Jinak, 1200km najezdim na nadrz kdyz jedu okolo 130 - 140 na tempomat po dalnici, normalni dojizdeni do prace a hrkani po okreskach je 1300 az 1400km.
Jezdim obvykle 25km do prace a zpet pulka Praha, pulka vidlakov okolo Prahy + nejake popojizdeni po Stredoceskem kraji do 200km na jizdu a jednou za ctvrt roku otocim Praha-Bratislava-Poprad a zpet na jednu nadrz

S Octavií II (BXE 77kW) jsem jel z Velkého Meziříčí do Innsbrucku a zpět za reálných i palubních 4,4 l / 100 km. Celá cesta na tempomatu na hranici dovolených rychlostí.
Nehorázně úsporný a přitom svižný motor.
Nehorázně úsporný a přitom svižný motor.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
Marek77 píše:S Octavií II (BXE 77kW) jsem jel z Velkého Meziříčí do Innsbrucku a zpět za reálných i palubních 4,4 l / 100 km. Celá cesta na tempomatu na hranici dovolených rychlostí.
Nehorázně úsporný a přitom svižný motor.
zajímavé,,.... OII 4x4 BXE, 77kw 6Q, 2010, predepsanou rychlostí dálnice a trocha bundesky 6,3l/100km real .... strašne lenivý žrút. Z 0 na 100 za 2 dny

zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
moje nejnižší zaznamenaná spotřeba byla při cestě Jihlava - Benátky, 4.3l/100km reál, auto Golf 3 AFN 81kw série. Klíč byl v tom, že cestou přes rakousko brutálně chcalo, takže se po dálnici nedalo jet víc než 100-110km/h... jinak dlouhodobý půměr mám s tím samým autem 5.2l/100km.
já s tím samým autem, asi 400km cesta do rakouska na hory, dálnice/okresky 50/50, s rakví na střeše, plný kufr, 4 lidi, spotřeba 5.6l/100km svižná jízda
ale s tím, že to je lenoch, to souhlasím 
tak to bude asi něco špatně mezi volantem a sedačkouLesterjs píše: zajímavé,,.... OII 4x4 BXE, 77kw 6Q, 2010, predepsanou rychlostí dálnice a trocha bundesky 6,3l/100km real .... strašne lenivý žrút. Z 0 na 100 za 2 dny



Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Toledo sxe
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 zář 2009, 19:44
- Bydliště: Litoměřice - ústecký kraj
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
turbo kamna power píše:moje nejnižší zaznamenaná spotřeba byla při cestě Jihlava - Benátky, 4.3l/100km reál, auto Golf 3 AFN 81kw série. Klíč byl v tom, že cestou přes rakousko brutálně chcalo, takže se po dálnici nedalo jet víc než 100-110km/h... jinak dlouhodobý půměr mám s tím samým autem 5.2l/100km.
tak to bude asi něco špatně mezi volantem a sedačkouLesterjs píše: zajímavé,,.... OII 4x4 BXE, 77kw 6Q, 2010, predepsanou rychlostí dálnice a trocha bundesky 6,3l/100km real .... strašne lenivý žrút. Z 0 na 100 za 2 dnyjá s tím samým autem, asi 400km cesta do rakouska na hory, dálnice/okresky 50/50, s rakví na střeše, plný kufr, 4 lidi, spotřeba 5.6l/100km svižná jízda
ale s tím, že to je lenoch, to souhlasím
Hodonín breclav Norimberg výstavisko a s5 .... 4 lidi v aute a plný kufr. spotreba cez 6L ... 6,3 myslím nejaké zácpy ...znáš to v Preze a na D1.....

zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
stoji na tom jak na rejci a stejne jede za 4l no asi holandskej typ krajiny nebo ja nevim
jinak munj rekord byl s g3 tdi a to 4.3 a prekracovani limitu cca o 20% a jinak ted b5,5 a o tehle spotrebe si muzu nechat zdat at jezdim jak jezdim tak zde v krusnych horach jsem se nedostal pod 5.6l
ale kdybych chtel jezdit economy run jezdim na kole a ne autem 



Re: Spotřeba - kdo dá menší?
tohle nedám ani na babetěMadMar píše:kdyby mě nezbrzdili odbočující řidiči a měl bych denní světla a zavřel okýnka tak věřím tomu že bych dal i 1,9 na palubáku.

jinak já mám na galyně 1,9PD dle propočtu HR a zpět 5,6l, pohot. hm. 1740kg + posádka
Cus
to je zase téma
ale taky se přidám
OII BJB jezdila za dobře. Táta jí měl od novoty a dlouhodobou měl kolem 4,8. Teď má BXE a jezdí za 5,3 a prei volnějc než dřív. Prahu jezdil s BJB za 3,8 a s BXE pod 4 nejde ať dělá co dělá. Prej spíš 4,1-4,2. To je holt úděl Euro 3 vs. Euro 4. A ještě Euro 4 je hlučnější a lenivější. Vždycky když někomu opravuju BJB, tak to prostě jede, BXE i to co si koupil kámoš nový, je lenora hrozná a že on tomu nedává záhul, tak má dlouhodobou opět 5,3. To je hranice pod ketrou nejde v kombinovaným provozu se dostat,pokud ten motor má dobře synchronizaci a origo soft..

OII BJB jezdila za dobře. Táta jí měl od novoty a dlouhodobou měl kolem 4,8. Teď má BXE a jezdí za 5,3 a prei volnějc než dřív. Prahu jezdil s BJB za 3,8 a s BXE pod 4 nejde ať dělá co dělá. Prej spíš 4,1-4,2. To je holt úděl Euro 3 vs. Euro 4. A ještě Euro 4 je hlučnější a lenivější. Vždycky když někomu opravuju BJB, tak to prostě jede, BXE i to co si koupil kámoš nový, je lenora hrozná a že on tomu nedává záhul, tak má dlouhodobou opět 5,3. To je hranice pod ketrou nejde v kombinovaným provozu se dostat,pokud ten motor má dobře synchronizaci a origo soft..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI