DPF, EGR, TURBO? (BLS)... pokracujem (chyba P0403)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
78g popel je najezd okolo 320 tis.km
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Kolik to ma/nema najeto uz je ted jedno. Motor jako takovy slape krasne. Neberu auto podle km. Tohle je z DE a ma to servisni knizku, tak i ve VW jsou vsechny zaznamy. To by mohlo sedet. Asi taky zalezi kdo jak a kde stim jezdi. To ale neresim. Pri takovym zaneseni predpokladam, ze uz asi bude nejvhodnejsi DPF off? Pri koupi repasovaneho turba s novy stredem, by mel problem s turbem prestat ne? Vsak takovy repas, by mel mit nove vrtulky osicku a vse pokud se nepletu?
Samotne DPF problem nevyresi, ale uz asi nema smysl ho tam nechavat ze? Reseni je tedy nove turbo? :/
Samotne DPF problem nevyresi, ale uz asi nema smysl ho tam nechavat ze? Reseni je tedy nove turbo? :/
Seat Toledo 1L 165ps
Mne sa tiež nezdá ten popel 78g na tie km...... sa čudujem že ešte nehádže núdzový režim. Zišlo by si odsledovať km medzi regeneráciami.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
to je taky varianta, otazkou je za jak dlouho ho kvuli legilsative budes davat zpatky? a platit za kuchani + znovudomontovani.... je to kazdyho vec ja osobne bych dpf nechal...
zkus si vynutit regeneraci treba 2x a uvidis no... treba ti to na chvili pomuze
zkus si vynutit regeneraci treba 2x a uvidis no... treba ti to na chvili pomuze
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Chemicke vyciateni to je smrt pro dpf. Rovnou ho muzes vyhodit. On totiz praskne na nekolika mistech a je po nem. Jo jezdit bude ale vyfuk bude cerny.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tak pokracujem...
DPF vyndano, cisteno chemicky - dost toho vyteklo, prolil jsem to vodou, vyfoukal vzduchem, nechal schnout 3dny a fenoval vnitrek teplym vzduchem. Na kolik to pomohlo nevim, ale vyteklo toho spousty a opticky vypada pomerne ciste. (ano vim, ze chemie neni super 100%, ale DPF jsem si vyndal svepomoci a roztok mi dal znamy zadarmo, protoze mu zbyl a me to akorat vyslo, tak jsem to proste zkusil)
Cidlo G450 vymeneno. Koupeno nove originalni ve VW (1410kc).
Emise se po ujeti asi 1km rozsvitili znova (kontrolka motoru). Nadale taky "problikava" kontrolka zhaveni a pise zavada na motoru a auto jede v nouzaku. Co mi je ale jeste vic divne je to, ze z niceho nic kontrolka zhaveni zhasne a auto zacne normalne ject. Po chvilce se zas rozsviti a spadne nouzak. Netreba vypinat zapalovani.
VAG ukazal milion chyb, ty byly smazany a naposled se ukazovala chyba P0403. Po vymazani znova nenaskoci az po rozjeti. Vag uz k dispizici zas nemam, jestli naskocilo jeste neco noveho nevim. Jde mi ted o to P0403. EGR? POOOMOOOC
DPF vyndano, cisteno chemicky - dost toho vyteklo, prolil jsem to vodou, vyfoukal vzduchem, nechal schnout 3dny a fenoval vnitrek teplym vzduchem. Na kolik to pomohlo nevim, ale vyteklo toho spousty a opticky vypada pomerne ciste. (ano vim, ze chemie neni super 100%, ale DPF jsem si vyndal svepomoci a roztok mi dal znamy zadarmo, protoze mu zbyl a me to akorat vyslo, tak jsem to proste zkusil)
Cidlo G450 vymeneno. Koupeno nove originalni ve VW (1410kc).
Emise se po ujeti asi 1km rozsvitili znova (kontrolka motoru). Nadale taky "problikava" kontrolka zhaveni a pise zavada na motoru a auto jede v nouzaku. Co mi je ale jeste vic divne je to, ze z niceho nic kontrolka zhaveni zhasne a auto zacne normalne ject. Po chvilce se zas rozsviti a spadne nouzak. Netreba vypinat zapalovani.
VAG ukazal milion chyb, ty byly smazany a naposled se ukazovala chyba P0403. Po vymazani znova nenaskoci az po rozjeti. Vag uz k dispizici zas nemam, jestli naskocilo jeste neco noveho nevim. Jde mi ted o to P0403. EGR? POOOMOOOC
Seat Toledo 1L 165ps