Stránka 2 z 2
Napsal: 23 srp 2014, 08:07
od Slavkov
Toledo sxe, začni u toho, že si pořádně přečteš, co vlastně Cebia nabízí za služby, co kontroluje a co garantuje... snad to pak pochopíš

Napsal: 23 srp 2014, 08:26
od machal22
Taky jsem si nechal prověřit auto u cebie. Všechno ok servis, kilometry no prostě radost číst. Auto dovezení z Rakouska. Po roce jsem měl auto na diag. Kvůli nefunkční klimě a jak jsem brouzdal tak jsem narazil na zapsané závady od začátku prodeje a nestačil jsem se divit při kolika kilometrech se, co zapsalo. Prostě stočený jako prase a hlavně že na cebii mi poslali graf, jak auto jezdilo do servisu a jak ty km souhlasí. Ho..o souhlasí.
Napsal: 23 srp 2014, 11:33
od burek
bls jsou take bez dpf, prvni kusy. nekdo to tu i pise ze se mu to dostalo pod ruce
Napsal: 23 srp 2014, 23:57
od Toledo sxe
machal22 píše:Taky jsem si nechal prověřit auto u cebie. Všechno ok servis, kilometry no prostě radost číst. Auto dovezení z Rakouska. Po roce jsem měl auto na diag. Kvůli nefunkční klimě a jak jsem brouzdal tak jsem narazil na zapsané závady od začátku prodeje a nestačil jsem se divit při kolika kilometrech se, co zapsalo. Prostě stočený jako prase a hlavně že na cebii mi poslali graf, jak auto jezdilo do servisu a jak ty km souhlasí. Ho..o souhlasí.
a řešil si to s Cebií? chtěl si nějakou odpověď, proč tomu tak je? vrácení peněz, náhrada škody? Protože když něco garantují, tak za to musí nést zodpovědnost.
Jak jinak lépe zjistit počet km a stav vozidla?
Napsal: 24 srp 2014, 09:59
od machal22
Neřešil,ono po roce se těžko něco reklamuje a hádat se stou jejich mašinérii tak na to nemám nerva. Prostě pokud si nekoupíš auto od novoty a nebo od někoho s rodiny tak tu záruku fakt nemáš.
Napsal: 24 srp 2014, 14:19
od Fordak
Pendrek by vyresil,
tyhle zlodejske firmy,zastupovane drahejma pravnikama jsou temer neprustrelny a ve finale by z tebe udelaly toho pachatele,co na aute neco menil a kamufloval.Podobny pripad se stal znamemu a ve finale vysetrovala policie jeho,nastesti se vsechno vysvetlilo,ale stalo ho nekolik bezesnych noci.
Napsal: 24 srp 2014, 16:18
od Jarda S.
machal22 píše:Taky jsem si nechal prověřit auto u cebie. Všechno ok servis, kilometry no prostě radost číst. Auto dovezení z Rakouska. Po roce jsem měl auto na diag. Kvůli nefunkční klimě a jak jsem brouzdal tak jsem narazil na zapsané závady od začátku prodeje a nestačil jsem se divit při kolika kilometrech se, co zapsalo. Prostě stočený jako prase a hlavně že na cebii mi poslali graf, jak auto jezdilo do servisu a jak ty km souhlasí. Ho..o souhlasí.
souhlasí, cebie má data pouze z čech

co se dělo před dovezením nezjistí
Napsal: 24 srp 2014, 19:53
od Toledo sxe
Hm to je hezký, sice mám auto původem z čech, ale právě u cebie jsem ho nechal prověřit a zdálo se, jako nepřetočené (podle údajů)

jediné co jsem kontroloval na místě byla síla laku a přes vag, jestli nemá uložené nějaké chyby (které se dají podle mě stejně vymazat).
Napsal: 24 srp 2014, 20:22
od MadMar
machal22 píše:Taky jsem si nechal prověřit auto u cebie. Všechno ok servis, kilometry no prostě radost číst. Auto dovezení z Rakouska. Po roce jsem měl auto na diag. Kvůli nefunkční klimě a jak jsem brouzdal tak jsem narazil na zapsané závady od začátku prodeje a nestačil jsem se divit při kolika kilometrech se, co zapsalo. Prostě stočený jako prase a hlavně že na cebii mi poslali graf, jak auto jezdilo do servisu a jak ty km souhlasí. Ho..o souhlasí.
dobře ti tak, platils a dostal jsi luxusní výsledek, kdybys to měl zadara tak zjistíš realitu:-)
myšleno v dobrém taky sem se nachytal.dneska vlezu do auta projedu, poslechnu, projedu po děravý cestě, plnej dopředu, plný brzdy, kouknu na odstín laku, kouknu na lemy u prahů, jestli jsou rovný a naní na nich zákus od rovnací stolice, ... jo a ke konkrétnímu autu si najdi na netu kde rezne a mrkni pod tapec:-) zjisti jak tlakuje motor do oleje a do vody, stav kapalin, jsou i další triky, třeba šroubky co držej krycí díly zpravidla poznáš jestli je někdo šrouboval, většina opravářů má ten elektrickej utahovák a na konci to pěkně označí šroubky

naopak nemá smysl kontrolovat velikosti spár karosářských dílů, tohle umějí udělat dokonale. diagnostiku asi sebou ani neber, stejně je to všechno načipované. gumy na pedály se dají koupit nové, pokud nebudou lehce ošlapaný tak asi nebudou origo. kouknu ještě jak to hulí za studena, jak to smrdí za tepla a tak dále, dlouhá štreka a nakonec koupíš totáklu svařenou ze 3 aut.

ps klidně si koupím auto s 300Kkm když má dobrou kastli.