O1 1.9 TDI ASV zly stud.start pod10°C - VYRIEŠENÉ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5035
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kouř udělá usazený olej v sání,který tam vždy trochu je a musí být.Je tam odvětrání kliky.
Já si nejdřív udělal kontrolku na žhavky a věděl jsem,kdy skutečně vypne žhavení a ihned startoval. Ale při těch 10°C po 6 hod není úplně stejně vše vychladlé. Udělal jsem si i zvláštní vypínač na sepnutí žhavení a při nažhavení v těch +-10°C chytá na drc.
Někdo zde kdysi psal,je to normální,pomohlo by upravit soft ale nikdo neřekl,že by upravil a spravil.
U ASV taková malinká bolest. Neřeším,startuji ukázkově a všichni závidí,jak mi to chytá. Jaká je ale příprava,to už nikdo neví.
Jinak všechny věci zde popisované jako filtr,bubliny atd. je v pořádku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ambiente2002
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 02 zář 2014, 18:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ambiente2002 »

No takze problem po 4 rokoch vyrieseny - problem bol v starteri. Bol sice predoslym majitelom pred 5 rokmi meneny, avsak za druhovyrobu s nizkymi otackami ... po vymene startera je start bezproblemovy, aj po 10 dnovom státí v minusovych teplotach motor nastartoval "na brnk".

Prisiel som na to az ked som bol zufaly nielen ja, ale aj vsetci znami v servisoch ked po vymene zhavicov, fajok na zhavice, novej baterie problem pretrvaval
plynař
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 27 lis 2010, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od plynař »

Kdysi jsem to taky řešil na svoji O1 agr 66kw, dal jsme starer od Valeo ten má 11 zubu a o hodně to líp točilo.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Já nechal zrepasovat bosche komplet a výsledek supr - točí jak zběsilý i v -10. Starty se dost zlepšily :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“