Stránka 2 z 3
Napsal: 15 zář 2014, 05:24
od Peťus
Předvstřik by měl být nastavený, protože to startuje dobře na brnk. Ale můžu mu říct at se na to podívá přes diagnostiku. díky
Napsal: 15 zář 2014, 08:07
od slovacek.milos
geo píše:Tim myslí nastavit předvstřik zda je nastavenej?
nemyslí
doba vstřiku je čas a kolik miligramů stříkne paliva od toho je ten řídící vstřik,
no a taky na ten předstřik všechno bv bloku měřených hodnot
Napsal: 17 zář 2014, 05:27
od Peťus
Takže mechanik říkal, že předvstřik a vše ostatní mu na diagnostice ukazovalo, že je OK. Že to diagnostikoval i za jízdy. Zkoušel jsem ještě vyměnit váhu vzduchu a to čidlo, co je v sání mezi intercolerem sacími parohy a opět nic:( Co je to vůbec za čidlo? Někdo říká čidlo tlaku v sacím potrubí a jiný čidlo teploty vzduchu v sacím potrubí?
Zkoušel jsem ještě mačkat hadici od turba při 3-4tisících otáčkách-nějaký tlak tam narůstal, ale byl jsem schopen ji zmáčknout. Když jsem to samé zkoušel na Toledu s 66kw motorem, tak už při 3tisících otáčkách jsem to nezmáčknul. Podotýkám, že auto bylo zahřáté nad těch 55C a žhavení neblikalo a auto nebylo v nouzáku.
Ještě jsem si všimnul, že mi prosakuje nafta někde kolem čerpadla, tak si říkám, zdali to nemůže mít souvislost s tou chybou „snímač zdvihu jehly“? …Není dostatek paliva, tak to snímač nějak vyhodnotí, řídící jednotka přivře turbo a po nějaké době(cca 10sekund) pokud se to nezmění hodí auto do úplného nouzáku…je to možné že to tak funguje?
Napsal: 18 zář 2014, 05:57
od Peťus
Už jsem zoufalý, tak asi zkusím vyměnit tu řídící jednotku. Doufám, že to bude jednoduchá záležitost, jen odpojit a zapojit konektory, je tak? Nemusím nic přenastavovat diagnostikou ne? Kde prosím najdu tu řídící jednotku?
Díky
Napsal: 18 zář 2014, 08:06
od meeiro
myslim ze to bude chtit jeste prizpusobit kvuli immo
Napsal: 18 zář 2014, 08:10
od meeiro
zkus napsat cislo jednotky nejaky se mi vali v dilně
Napsal: 18 zář 2014, 10:26
od Peťus
nevím kde ji najdu
Napsal: 18 zář 2014, 19:08
od slovacek.milos
[quote="Peťus"]Už jsem zoufalý, tak asi zkusím vyměnit tu řídící jednotku. Doufám, že to bude jednoduchá záležitost, jen odpojit a zapojit konektory, je tak? Nemusím nic přenastavovat diagnostikou ne? Kde prosím najdu tu řídící jednotku?
Díky[/quot
kdyby jsi tak napsal jestli tti to zobazuje počátek vstřiku a dobu vstřiku, pokud tyto údaje nevíš tak se potácej v marasmu pokus omyl náhoda

Napsal: 19 zář 2014, 05:26
od Peťus
Miloši, však už jsem psal, že mi mechanik řekl jen toto:Takže mechanik říkal, že předvstřik a vše ostatní mu na diagnostice ukazovalo, že je OK.
Potřebuji svou diagnostiku. Nemůžeš mě prosím odkázat na nějaké vlákno, kde si stáhnu opravu funkční VAGCOM, ať nečtu tuny textu v různých vláknech. Stáhnul jsem plno verzí z ulozto.cz ale většinou tam chybí ty VAGCOM.EXE soubory na spuštění diagnostiky. Mám i modrý VAG kabel, ale jsou tam zapojené jen 4 piny, tak nevím zdali s tím zdiagnostikuju všechno. Včera se mi to na jednom VAG409 podařilo poprvé rozchodit, ale po chvíli se ten program začal sekat a padat pokaždé jak jsem chtěl něco načíst z jednotky, takže nevím zdali je program špatný nebo kabel v háji. díky
Napsal: 19 zář 2014, 06:35
od slovacek.milos
vag spojízdnit neumím moji syové vystudovali informatiku, tak mi udělají co pořebuji když přijedou,
když budeš hledat na netu je hodně vláken jak na to,
a co se týče zdvihu jehly tak když ti jede dávka paliva a TDi graf tak v tom problém není

Napsal: 19 zář 2014, 10:45
od Peťus
Miloši,
Ještě jsem zjistil další fakt. Porovnával jsem napětí na tom 3tím vstřiku s napětím na Toledu 1,9TDI 66kw a po zapnutí klíčku to skočilo z 5V na 12V. U mě je to pořád na těch 5ti Voltech. Nevíš, zdali tam není ještě nějaké relátko nebo ty 2 piny vedou přímo do řídící jednotky a problém bude tam?Díky
Napsal: 19 zář 2014, 15:10
od slovacek.milos
tam nic neporovnáš směrodatní zda je v řj motoru v bloku měřehých hodnot doba vstřiku a počátek vstřiku to potřebuješ vědět tam se začíná
Napsal: 21 zář 2014, 13:29
od Peťus
Marku 77:
To vedení od snímače jehly vede přímo na ty piny 11 a 12 do řídící jednotky nebo to vede ještě přes něco? Jde o to,že jsem odpojil řídící jednotku a snažil jsem se propípat vedení, mezi piny 11 a 12 jsem naměřil odpor něco kolem 1090 Ohmů. Ale je divné když jsem opět zkoušel měřit napění na konektoru snímače jehly v motorovém prostoru, tak jsem zase naměřil 5V. Nemělo by tam být 0V když jsem odpojil celý konektor na řídící jednotce? Díky
Napsal: 21 zář 2014, 15:08
od Peťus
Napsal: 21 zář 2014, 16:53
od Marek77
Odpor snímače zdvihu jehly je 100 Ohmů v toleranci 20. Takže pokud jsi naměřil 1090 Ohmů, bude asi něco špatně, nemyslíš?