Stránka 2 z 2
Napsal: 15 zář 2014, 12:10
od kramar041
akorát potřebuji zjistit od nějakýho znalce co bude potřeba co držáky motoru a tak,abych se do toho mohl pustit

Napsal: 15 zář 2014, 12:45
od turbo kamna power
5q převodovku s jednohmotou nech původní, turbo použij z podélnýho motoru (pak můžeš použít sériovou downpipe z AFN) a držáky použiješ původní z 1Z

Pak bude nejsložitější udělat elektriku, IC s vedením a vozíš se

Napsal: 15 zář 2014, 17:23
od kramar041
jenže si myslím že ten výkon lamela s přítlačákem nepřežije.dal bych tam přítlačák z VR6 ale co lamela??

Napsal: 15 zář 2014, 18:08
od turbo kamna power
lamelu s přítlačákem (nebo VR6 přítlačák) dej z Fabie TDI 74kw ATD a lamelu nech přeobložit na organiku HDS-57. Nevím, jaký výkon plánuješ, ale do 200ps to udrží s klidem

Napsal: 15 zář 2014, 18:19
od STEAK
Jeste pedal plynu to chce z pd...
A prosim te co na origo rotacku v golfu za spojku na 240koni a kroutak 450
Napsal: 15 zář 2014, 18:52
od turbo kamna power
to STEAK: třeba toto?
http://highperformanceparts.cz/spojkovy ... -9302.9400
nebo třeba sachs race apod. nebo to překopat na 6q a 240mm spojku, ale to je moc práce a peněz
jinak k tématu, tady je třeba jedna přestavba z AFN na ASZ včetně 6q:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ary/page11
akorát tam není vidět, jak udělal držák převodovky a navíc spoustu věcí bych dělal jinak, hlavně to turbo, kdyby dal turbo z passata, nemusí řezat do držáku a může použít původní výfuk. Navíc ta ohnutá baňka...

jinak moc pěkná práce

...
Napsal: 28 říj 2014, 20:44
od liska.00
PD v golfu je hračka,pokud zachovaš serii špajz tak to pasuje bez uprav jen přehažeš držaky,turbo taky neni problem ale musíš mít dělený,jinak překaží zadní držák,a co se tyče El. ,tak hodně štestí,pokud budeš nechavat GIII budíky tak ti tam nastane par problemu, a mluvim z vlastní zkušenosti,tedka jsme rozhejbali jedu GIII s PD