Fabia ATD Moucha

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Ty chceš twinturbo, mě to naprosto vyhovuje 8) Taky dost záleží na softu a hodnota Nm ve 2tis ti stejně nic nepoví o reakcích na plyn :)
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od MKB »

A co jsem asi napsal? Ze je to prave hodne o reakcich na pedal! To dela velkej dojem z celkovyho vnimani dynamiky vozu. Ukaz mi nekoho, kdo by neuvital rychlejsi reakci ne pedal! Mozna nejakej duchodce, ale o tyhle skupine se tu nebavime, jelikoz bychom nebyli na tomto foru.

Podle me jsou tohle vsechno jen vymluvy a chlacholeni sama sebe, ze je to ok. Az s tim budes jezdit nekolik let jako ja, tak teto zacne urcite srat jako me i ostatni! Proste ten prubeh je krome vrsku mizernej a jediny zatim nejlepsi vyvinuty reseni je twinturbo a kdo rika neco jinyho, tak s nim nema zkusenost anebo proste neni tak narocnej!Pak si kup benzina, ten tenhle mizernej prubeh ma v zakladu, i kdyz dnes uz se to zacina menit s nastupem malych turb do benzinu!
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

Nechápu máš 400 nm ve 2 tis. a reakci na plyn mizernou...!!??? asi něco špatně ....

Je logické že to nebude mít odezvu jako Vačko.jestli tě to sere a nevyhovuje tak si kup 1,4 Tsi a bud Fresch ;)
Pokud by jsi četl pořádně,Moucha psal že toto je soft na sprinty

A prosímtě nesud podle sveho vozu ostatní :-)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
Bumbaclot
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 30 srp 2012, 07:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bory

Příspěvek od Bumbaclot »

co se týče průběhu tak si myslím že spodek na takový turbo je úplně v pohodě a dá se s tím normálně jezdit. když potřebuješ jet tak si podřadím ne? :D
a co se týče reakce na plyn tak si myslím že každej kdo si dává do auta 2260 nebo větší nesmysly tak počítá s tím že nebude mít reakci na plyn jako v případě nějaký 1749.
Ibiza 1999 6k1 TDI 81kw AFN - R.I.P.
Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc :D
misokgb
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 26 led 2009, 01:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra, slovaKIA.

Příspěvek od misokgb »

Nevim nac by potreboval ve 2000rpm pres 200Nm, kdyz pri sprintu auto v podstate pod 3000rpm ani nejede :?
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od MKB »

Wena - tys me zase pobavil! s 1.4 TSI a spokojenej?! :D Jel jsem s vr6 trosku prifouknutou na cca 300hp a byla to naprosta tragedie, samo hodne prifoukla by byla asi jiny kafe, ale pak i ta spotreba! Reakci mam na 2260 dobrou,ale vzdy to bude proti malym turbum na hovno! A je fuk ve kterym aute, v mym, tvym i jinym! Takze nesoudim podle svyho auta, ale objektivne podle zdravyho rozumu!
Pokud mu to vyhovuje, fajn, ale dle me je to bida, kdyz tomu slabsi VBcko v provozu ukaze zada nez on preradi a vytoci to!Pokud argumentujete tim, ze pouziva auto jen na sprinty a nepotrebuje dolni pasmo otacek, pak si mel teda vybrat benzin, kterej se do tech vysokych otacek dostane :D Diesel ma skvelou vyhodu v prubehu a temahle turbama je totalne zabitej! V pripade twinturba je prubeh porad dobrej a da se skloubit oboji (vykon i reakce na spodku) s moznosti jit jeste do vetsiho turba nez ma ted! To si ale vetsina asi neuvedomuje :roll:
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Nevím o co ti jde. Je asi jasný, že když máš 3x sériovej výkon s jedním turbem tak to nebude mít v nízkých otáčkách reakci jako VBčko. Ale mě tohle chování naprosto vyhovuje. Jezdit se s tím dá krásně, pro mě je lepší plynulý náběh než kopanec do zad :) A na cestě mi s VBčkem ujede, protože naprostou většinu času jezdím jak důchodce ;)

Na tohle forum už fakt asi nemá cenu nic dávat :roll:
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od MKB »

Nevim, proc se citis dotcene. Vyjadril jsem svuj nazor. To se snad na diskuznim foru dela, ne? Nemuzes cekat, ze kdyz sem hodis graf s vysokyma cislama, ale mizernym prubehem, ze si z toho kazdej sedne na zadek! Vyhovuje ti to, fajn, tim lepe pro tebe. Ja jsem jen napsal, ze dle me to stoji za prd, bo vyuzitelnost pro kazdodenni provoz je spatna, nic vic, nic min! Spousta TDI motoru byla naladena na vykony jeste o dost vyssi nez tvuj, ale vsechny skoncily brzo ve srotu a nikdo s tim bezne nejezdi, bo se to proste neda! Narvat to naftou a velkym turbem,aby tam nejaky slusny kone byly neni az takova veda, ale aby to nekourilo, nezralo 11 l, pekne reagovalo v celym pasmu a nahore jelo jak hovado, to je umeni! A to se tady bohuzel zatim porad neobjevilo! Snad se to brzy zmeni. Uz tu nejaky naznaky jsou, podivej se na vedlejsi tema o A3.
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

Ted tady budeš dělat machra???
MKB
Přispěvovatel

Založen: 13.6.2006
Příspěvky: 117
Nejen Madari! Je jeste co dohanet! Mrknutí

http://www.darksidedevelopments.co.uk/i ... -9-8v-buk/


to podle tebe bylo v pořádku???

Nejsi ty náhodou bratranec FORESTA ???(LOL) ten taky pořád jen o twinu :D
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
Bumbaclot
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 30 srp 2012, 07:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bory

Příspěvek od Bumbaclot »

MKB: twin by řešil mnohé to je pravda, ale ne každej má na to peníze. pak je tu problém taky s místem v motorovým prostoru jako má např. fábie. a dobře naladit twina umí málokdo.
vůbec si nemyslím že je ten průběh mizernej. jak to tu bylo zmiňováno už několikrát tak je to sprintsoft. soft na běžný ježdění má úplně jinej náběh a průběh. kouřivoust není žádná
a v poslední řadě nemůžeš srovnávat náběh a výkon s A3 ve vedlejším tématu. 16ti ventil a VKLR to je úplně jiný kafe
Ibiza 1999 6k1 TDI 81kw AFN - R.I.P.
Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc :D
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 13 čer 2006, 13:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od MKB »

Ano, jasne, ze se 16V a VKLR jsou vetsi moznosti a prave proto nema smysl to s 8V prehanet,kdyz na to nema, protoze vysledkem je akorat uhulena mizerie. Je jina a mnohem lepsi cesta, kterou docilit minimalne totez za lepsich podminek. Ano, neni to pro kazdeho, ale to ani cpat obrovsky turbo pod kapotu a vymyslet nesmysly.

Wena - Ty se uklidni hrdino! Nikdo tady nemachruje, ale vyjadruje svuj nazor, kterej ma hlavu a patu! Tobe uz zrejme dosly argumenty, tak tady zkousis vytahovat na me nejakou spinu! To, co jsi vytahl, to byl jen muj mensi pokus o mirne rozvireni vod kvuli dlouhodobejsi pasivite nekterych clenu. Takze vychladni ty charaktere a onanuj dal nad zdejsim grafem, nicmene ve svem soukromi a ne tady! :D V zadnem vztahu se zminenym clenem nejsem! A je ubohe sem tahat tyto argumenty, ktere jsou naprosto mimo misu! Ja jsem jen vyjadril nazor a uvedl lepsi reseni, tot vse!
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

V tom případě to bylo v porovnání s tímto uplně mimo mísu..to nemá ani 100 Nm ve tis. před rokem jsi tam dal odkaz--- Fuuha uplně jiná liga---. a najednou 250 Nm je špatně ???(na sprinty)do hlavy ti nikdo nevidí co jsi tím zamýšlel.... a ted tu budeš zminovat pruběh... pochop ! že toto je soft na sprinty jak už tu psal 2X majitel ;) o nic jiného mě tu nejde


Fakt si velice protiřečíš :roll: tak se nad tím zamysli

Sám vím jaké to je se rozjíždet z 400Nm +- na sprintech

Špínu na tebe nikdo nevytahuje tak to tu je prostě psané :)
Chladnej jsu a onanovat už vubec nepotřebuji (LOL) natož nad grafem :D
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

není lepší uznat krasnou praci nez to hanit ?:) kazdej to ma jinac.. nekdo chce peklo hore nekdo dole :) me se tohle moc libi jak je to udelane.. :) Weno jsi od Znojma ?
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

buďte rádi že se tu objevilo další chytrý individuum MKB zase bude důvod sem chodit :-), akorát si myslim že si možná někdo akorát změnil nick :-)
Karlovy Vary
moravia-tuning.cz
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

peug píše:buďte rádi že se tu objevilo další chytrý individuum MKB zase bude důvod sem chodit :-), akorát si myslim že si možná někdo akorát změnil nick :-)
maš recht :) potrefená husa se ozve :D moucho za mě 1**** a otačky se dají vždy posunout ;)
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“