Stránka 2 z 3
Napsal: 22 zář 2014, 06:59
od milanrejpid
slovacek.milos píše:ono víš když koliesko už pochoduje tak se muže stát že rozvody i počátek vstřiku bude oK pak přidáš ubereš a bloudíš, po tom se musí cíleně jít, nebo když vidíš zakáplý výstupek na dvouhmotě jako nulu, nebo ty upozornovvací žlábky na setrváku, no a ryska O je až mezi něma

kdoví jak je vyrezlý protikus snímače otáček,
Tak to by melo bejt dobre kdyz se podle toho rozvody nastavuji a mam ten poci ze uz je tam druhej motor jina hlava a dela to porad stejne. Jen cerpadlo a vstriky jsou puvodni.

Napsal: 22 zář 2014, 09:03
od slovacek.milos
až budeš v koncích tak probádej i tlouštku těsnění pod vstřikama nebo jestli nejdou dvě na sobě, u některých motoru těsnění podstatně změní chod motoru
mi se to nikdy nestalo zavolám řeknu čislo vstřiku borec řekne výšku těsnění změřím nahlídnu do hlavy a dám zpět
Napsal: 22 zář 2014, 09:09
od milanrejpid
slovacek.milos píše:až budeš v koncích tak probádej i tlouštku těsnění pod vstřikama nebo jestli nejdou dvě na sobě, u některých motoru těsnění podstatně změní chod motoru
mi se to nikdy nestalo zavolám řeknu čislo vstřiku borec řekne výšku těsnění změřím nahlídnu do hlavy a dám zpět
Tam jsou taky nove podlozky kdyz jse na tom ted delala ta hlava.
Napsal: 22 zář 2014, 10:16
od slovacek.milos
nové být mohou ale nikdo neví zda jsou správné a chybu udělají i v bošservisu
Napsal: 22 zář 2014, 10:23
od milanrejpid
slovacek.milos píše:nové být mohou ale nikdo neví zda jsou správné a chybu udělají i v bošservisu
Pokusim se to zjistit.
Napsal: 22 zář 2014, 15:33
od jericho-3
A není tam nižší těsnění pod hlavou, když se dělala hlava? Mohla se o dost sebrat a hned je z toho traktor..
Napsal: 22 zář 2014, 15:39
od UchoTD
a kolečko na kluke?
Napsal: 22 zář 2014, 15:50
od Bmwrepair
jericho-3 píše:A není tam nižší těsnění pod hlavou, když se dělala hlava? Mohla se o dost sebrat a hned je z toho traktor..
Odkdy se u diesela dava po brouseni hlavy vyssi tesneni?

Napsal: 22 zář 2014, 19:03
od Jarda S.
nedává, ale při výměně mohli dát jiný

Napsal: 22 zář 2014, 19:22
od milanrejpid
Davalo jse stejne 😉
Napsal: 22 zář 2014, 19:57
od slovacek.milos
Bmwrepair píše:jericho-3 píše:A není tam nižší těsnění pod hlavou, když se dělala hlava? Mohla se o dost sebrat a hned je z toho traktor..
Odkdy se u diesela dava po brouseni hlavy vyssi tesneni?

svobodník bmwerpair , jericho píše nižší kurva nižší, nižší
http://www.youtube.com/watch?v=AUcbu9sjRUw

Napsal: 23 zář 2014, 08:51
od Bmwrepair
slovacek.milos píše:Bmwrepair píše:jericho-3 píše:A není tam nižší těsnění pod hlavou, když se dělala hlava? Mohla se o dost sebrat a hned je z toho traktor..
Odkdy se u diesela dava po brouseni hlavy vyssi tesneni?

svobodník bmwerpair , jericho píše nižší kurva nižší, nižší
http://www.youtube.com/watch?v=AUcbu9sjRUw

Dalsi chytrak

Kdyz pise ze se mohla sebrat moc, to znamena ze misto puvodni tloustky by se melo dat vyssi. Staci pouzit to mezi usima. At tak nebo tak u ropaka je co se tyce tloustky tesneni jedno o kolik hlavu seberes.
Napsal: 23 zář 2014, 09:02
od Jarda S.
pokud současně o stejnou hodnotu zapustíš ventili

Napsal: 23 zář 2014, 09:12
od Bmwrepair
Jiste pokud se hlava prebrousi tak ze se dostanes s ventilem moc dolu. Stejne to ale nema vliv na tesneni. Nema smysl to dal rozebirat:)
Napsal: 23 zář 2014, 09:59
od milanrejpid
Bmwrepair píše:Jiste pokud se hlava prebrousi tak ze se dostanes s ventilem moc dolu. Stejne to ale nema vliv na tesneni. Nema smysl to dal rozebirat:)
To nema . O ventil mi to neboucha.