jirkastrachota píše:Ted tu mám na opravu po bouračce focuse. Majitel s tim od nova jezdil do značkového servisu ke svému příbuznému. je to r.v. 2000. Pylový filtr ještě původní, zadní lemy vzatý jen flexou nahrubo, přez to rovnou lak, i s blátem v podběhu. Značkový servis FORD

no, tak to chápu. Mojemu kámošovi jeho dobrej kamarád vyměnil na puntu postupně: tlumiče, brzdy, "čepy", oleje,...
když jsem se na to mrknul tak mu asi nové tlumiče poslali orezlé, brzdové hadičky nabobtnalé, olej napůl vyjetej a tak podobně. Myslí, že za ty psychologické opravy dal víc jak do součtu 20 litrů, čili by měl "opravář" odvést daň darovací.
Auto jsme zprovoznili před garáží, dolil jsem fridex aspon na -20 a Kamoš už k němu nejezdí. Dotyčnému servisu se daří velmi dobře, majitelé si koupili nový terénní supersporty, dílnu mají novou, pohoda klídek a tabáček.
co se týče přelití o 5mm tak to neřeš, to je pomalu výrobní tolerance měrky, neříkám že to je OK kor za Kč 500. Motor se zahoupe na silentech a máš to o 5mm jinak...
kámošůj tata vypustil z favorita 8 litrů oleje, paní měla předtím 120L a tak byla zvyklá dolívat půl litru na tisíc .-) auto kouřilo a nešlo vytočit nad 3500 otáček
