To už nezná mezí!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jericho Tvoje slova do kamane tesat.
A bohužel to není jen záležitost servisů, ale takřka veškerého odvětví v tomto státě, kde firmám šéfují nebo je dokonce vlastní a vedou lidé, kteří k danému problému mají tak daleko jako mšice k dlouhému a spokojenému životu.
Někdy si tak říkám, zda se tito lidé jednoho rána probudili a prostě si řekli "Ták a odedneška začnu podnikat třeba ..... a budu v tom uspěšný." nebo jak k tomu vlastně došli, že se rozhodnou pracovat v oboru o kterým ví asi tolik co pulec o štěpení atomu. :?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
stanley.hl
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 led 2006, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od stanley.hl »

Nedělejte tady z toho drama. Stačí měřit olej na nakloněném voze a 5 mm rozdílu není žádná kritická hodnota. Olejová náplň má dostatečnou rezervu pro bezpečnou jízdu do prudkého kopce a pokud byste vytáhli měrku oleje z motoru v takovém náklonu, asi by vás kleplo.
Mne by spíš zneklidnila ta cena 500,-Kč za výměnu. Je to s filtrem , nebo bez ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, ale v servisu auto nestojí z kopce a já se setkal s tím, že nalejí olej na střed , auto nastartují a dají zákazníkovi. Ale u auta, které má například velký filtr, který sežere půl litru je olej na spodní rysce..A to se může v zatáčce střelcovi "vyplatit.".Musíš brát, že ne každý model vozu má "rezervu" pod spodní ryskou a vhodně tvarovanou vanu, aby se nic nestalo. Pokud se po natočení a chcípnutí ještě jednou nepodívá na měrku, nemá v dílně co dělat...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja som menil majitelovi oct.1 spodny dekl motoru nejaky curak v servise ked mu menil olej tak sa mu nechcel davat dole a vyrezal si do neho otvor flexu ve velikosti olejovej vane skoda ze som nespravil fotku
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Ted tu mám na opravu po bouračce focuse. Majitel s tim od nova jezdil do značkového servisu ke svému příbuznému. je to r.v. 2000. Pylový filtr ještě původní, zadní lemy vzatý jen flexou nahrubo, přez to rovnou lak, i s blátem v podběhu. Značkový servis FORD (rofl)
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Odpovědi: 0
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

me zase pro jistotu menily celni sklo na passatu a ted mam sice novy ale akorat bez destaku no holt to nekdo nezkotroloval pri lepeni ze tam proste je na normal zrcatko a tak mi tam visi za zrcatkem kable s destakem a za 14 dni jedu znova na opravu (LOL)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ono taky co si budeme povídat, pokud někdo dojede do servisu s vlastním materiálem, taky ten přístup asi nebude úplně stejný, jako když si necháš olej vyměnit komplet... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Asi tak nějak...
Třeba se na ten olej spěchalo, dyť je to přeci teď hned a neni čas nechat to pořádně stýct. Já to zas vídám z tý druhý strany, tuhle mě např. jebal jeden zákazník, že jsem mu přelil motor a byl nucenej si půl deci odsát. Za tři měsíce přijel na odsátí znova....
Takže lidi jsou fakt různí-na obou stranách.
Nejvíc miluju, když do telefonu slyším "...auto nejede, kolik to bude stát?" eventuelně "dělá to tohle a na internetu psali, že..."
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

[quote="Diletant_a_Laik"]Asi tak nějak...
Třeba se na ten olej spěchalo, dyť je to přeci teď hned a neni čas nechat to pořádně stýct. Já to zas vídám z tý druhý strany, tuhle mě např. jebal jeden zákazník, že jsem mu přelil motor a byl nucenej si půl deci odsát. Za tři měsíce přijel na odsátí znova....
Takže lidi jsou fakt různí-na obou stranách.
Nejvíc miluju, když do telefonu slyším "...auto nejede, kolik to bude stát?" eventuelně "dělá to tohle a na internetu psali, že..."[/quote
jj přesně tohle znám najednou je každý odborník (LOL)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

Ja myslim ze je to jak nekdo psal. Holt zamestnavatel chce po pracovnicich vykon a to jde ruku v ruce s casem. Bohuzel dneska jsou vetsinou casove naroky takove ze se to kvalitne udelat neda. Na druhou stranu kdyz si clovek spocita jake palky chcou v autorizacich tak je ironicke ze to nekdy nejsou schopni udelat poradne. Proto vyvazit zlatem cloveka ktereho znate a vite ze tu svou profesi bere vazne i za cenu toho ze z toho nebude mit takovy vyvar.
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Včera jsem nacenil klukovi rozvody na TDi rotačka, napsal jsem si tam pečlivě nové šrouby na řemenici dole na klice, držáku motoru, šteft napínací kladky abych udělal práci maximálně poctivě. Pro zajímavost sadu rozvodů Contitech jsem mu nacenil na 2 950kč, plus jsem dal do poznámky možná výměna volnoběžky když už se to dělá, případně simerinky klika/vačka.

Dneska volal, že poslal mojí nabídku kamarádovi co dělá v Kelly na zhodnocení a že by se s cenou dílů od něj dostal ještě o 1 000kč méně, protože mu to vezme na zaměstnaneckou slevu.

No, chtěl jsem mu práci udělat poctivě a precizně, ale asi to odmítnu, tohle mě nebaví...
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

jirkastrachota píše:Ted tu mám na opravu po bouračce focuse. Majitel s tim od nova jezdil do značkového servisu ke svému příbuznému. je to r.v. 2000. Pylový filtr ještě původní, zadní lemy vzatý jen flexou nahrubo, přez to rovnou lak, i s blátem v podběhu. Značkový servis FORD (rofl)
no, tak to chápu. Mojemu kámošovi jeho dobrej kamarád vyměnil na puntu postupně: tlumiče, brzdy, "čepy", oleje,...
když jsem se na to mrknul tak mu asi nové tlumiče poslali orezlé, brzdové hadičky nabobtnalé, olej napůl vyjetej a tak podobně. Myslí, že za ty psychologické opravy dal víc jak do součtu 20 litrů, čili by měl "opravář" odvést daň darovací.
Auto jsme zprovoznili před garáží, dolil jsem fridex aspon na -20 a Kamoš už k němu nejezdí. Dotyčnému servisu se daří velmi dobře, majitelé si koupili nový terénní supersporty, dílnu mají novou, pohoda klídek a tabáček.

co se týče přelití o 5mm tak to neřeš, to je pomalu výrobní tolerance měrky, neříkám že to je OK kor za Kč 500. Motor se zahoupe na silentech a máš to o 5mm jinak...

kámošůj tata vypustil z favorita 8 litrů oleje, paní měla předtím 120L a tak byla zvyklá dolívat půl litru na tisíc .-) auto kouřilo a nešlo vytočit nad 3500 otáček :-)
Naposledy upravil(a) polak dne 26 zář 2014, 18:00, celkem upraveno 1 x.
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Tomas.cz píše:Včera jsem nacenil...
A to je přesně ten problém-chceš to udělat pořádně, tak jseš drahej. Jasně, musíš bejt. Prostě kvalita se platí a lidi se to prostě musej naučit. Už mě taky deptaj jedinci úplně zblblí slevama v tescu apod. Poslat je jinam, oni se za nějakej čas většinou vrátěj. Jsou to pak zajímavý debaty, kdo zaplatí práci, když se jejich díl vysere v záruce, kterou ale ty samozřejmě za cizí zboží nedržíš nebo když maj znova platit to, co po někom předěláváš, protože byl nejlevnější...
polak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 zář 2014, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od polak »

Diletant_a_Laik píše:Asi tak nějak...
Třeba se na ten olej spěchalo, dyť je to přeci teď hned a neni čas nechat to pořádně stýct. Já to zas vídám z tý druhý strany, tuhle mě např. jebal jeden zákazník, že jsem mu přelil motor a byl nucenej si půl deci odsát. Za tři měsíce přijel na odsátí znova....
Takže lidi jsou fakt různí-na obou stranách.
Nejvíc miluju, když do telefonu slyším "...auto nejede, kolik to bude stát?" eventuelně "dělá to tohle a na internetu psali, že..."
plný souhlas, náš zákazníák náš pán, a někteří (asi 5 procent) jich to u mí parádně zněužít. Stará jim nedala, tak si jdou k šéfovi pomluvit vojáčka, vojáčkovi strhnou příslušnou částku z minimální mzdy, všichni ostatní vydělají... nebo se spoustě lidí zdá, že to teď někde klepe a předtím to neklepalo, atp.
Dobré komentáře:
Jericho-3
tomas.cz
Lupo 3L
Tipo 1,4 karburátor, třípalivový automobil
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Diletant_a_Laik píše:
Tomas.cz píše:Včera jsem nacenil...
A to je přesně ten problém-chceš to udělat pořádně, tak jseš drahej. Jasně, musíš bejt. Prostě kvalita se platí a lidi se to prostě musej naučit. Už mě taky deptaj jedinci úplně zblblí slevama v tescu apod. Poslat je jinam, oni se za nějakej čas většinou vrátěj. Jsou to pak zajímavý debaty, kdo zaplatí práci, když se jejich díl vysere v záruce, kterou ale ty samozřejmě za cizí zboží nedržíš nebo když maj znova platit to, co po někom předěláváš, protože byl nejlevnější...
Tak tak, zlata pravda, bohuzel to plati i v jinych oborech, vsichni by chteli vsechno v nejvyssi mozne kvalite, ale zaplatit za to nechteji :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“