Stránka 2 z 7
Napsal: 25 zář 2014, 17:48
od favo
Jericho Tvoje slova do kamane tesat.
A bohužel to není jen záležitost servisů, ale takřka veškerého odvětví v tomto státě, kde firmám šéfují nebo je dokonce vlastní a vedou lidé, kteří k danému problému mají tak daleko jako mšice k dlouhému a spokojenému životu.
Někdy si tak říkám, zda se tito lidé jednoho rána probudili a prostě si řekli "Ták a odedneška začnu podnikat třeba ..... a budu v tom uspěšný." nebo jak k tomu vlastně došli, že se rozhodnou pracovat v oboru o kterým ví asi tolik co pulec o štěpení atomu.

Napsal: 25 zář 2014, 18:08
od stanley.hl
Nedělejte tady z toho drama. Stačí měřit olej na nakloněném voze a 5 mm rozdílu není žádná kritická hodnota. Olejová náplň má dostatečnou rezervu pro bezpečnou jízdu do prudkého kopce a pokud byste vytáhli měrku oleje z motoru v takovém náklonu, asi by vás kleplo.
Mne by spíš zneklidnila ta cena 500,-Kč za výměnu. Je to s filtrem , nebo bez ?
Napsal: 25 zář 2014, 19:05
od jericho-3
To máš pravdu, ale v servisu auto nestojí z kopce a já se setkal s tím, že nalejí olej na střed , auto nastartují a dají zákazníkovi. Ale u auta, které má například velký filtr, který sežere půl litru je olej na spodní rysce..A to se může v zatáčce střelcovi "vyplatit.".Musíš brát, že ne každý model vozu má "rezervu" pod spodní ryskou a vhodně tvarovanou vanu, aby se nic nestalo. Pokud se po natočení a chcípnutí ještě jednou nepodívá na měrku, nemá v dílně co dělat...
Napsal: 25 zář 2014, 19:16
od ROMEK
Ja som menil majitelovi oct.1 spodny dekl motoru nejaky curak v servise ked mu menil olej tak sa mu nechcel davat dole a vyrezal si do neho otvor flexu ve velikosti olejovej vane skoda ze som nespravil fotku
Napsal: 25 zář 2014, 19:50
od jirkastrachota
Ted tu mám na opravu po bouračce focuse. Majitel s tim od nova jezdil do značkového servisu ke svému příbuznému. je to r.v. 2000. Pylový filtr ještě původní, zadní lemy vzatý jen flexou nahrubo, přez to rovnou lak, i s blátem v podběhu. Značkový servis FORD

Napsal: 25 zář 2014, 20:30
od d.d.t
me zase pro jistotu menily celni sklo na passatu a ted mam sice novy ale akorat bez destaku no holt to nekdo nezkotroloval pri lepeni ze tam proste je na normal zrcatko a tak mi tam visi za zrcatkem kable s destakem a za 14 dni jedu znova na opravu

Napsal: 26 zář 2014, 06:33
od MirekX
Ono taky co si budeme povídat, pokud někdo dojede do servisu s vlastním materiálem, taky ten přístup asi nebude úplně stejný, jako když si necháš olej vyměnit komplet...

Napsal: 26 zář 2014, 09:06
od Diletant_a_Laik
Asi tak nějak...
Třeba se na ten olej spěchalo, dyť je to přeci teď hned a neni čas nechat to pořádně stýct. Já to zas vídám z tý druhý strany, tuhle mě např. jebal jeden zákazník, že jsem mu přelil motor a byl nucenej si půl deci odsát. Za tři měsíce přijel na odsátí znova....
Takže lidi jsou fakt různí-na obou stranách.
Nejvíc miluju, když do telefonu slyším "...auto nejede, kolik to bude stát?" eventuelně "dělá to tohle a na internetu psali, že..."
Napsal: 26 zář 2014, 09:32
od chipmann
[quote="Diletant_a_Laik"]Asi tak nějak...
Třeba se na ten olej spěchalo, dyť je to přeci teď hned a neni čas nechat to pořádně stýct. Já to zas vídám z tý druhý strany, tuhle mě např. jebal jeden zákazník, že jsem mu přelil motor a byl nucenej si
půl deci odsát. Za tři měsíce přijel na odsátí znova....
Takže lidi jsou fakt různí-na obou stranách.
Nejvíc miluju, když do telefonu slyším "...auto nejede, kolik to bude stát?" eventuelně "dělá to tohle a na internetu psali, že..."[/quote
jj přesně tohle znám najednou je každý odborník

Napsal: 26 zář 2014, 12:44
od Jelito
Ja myslim ze je to jak nekdo psal. Holt zamestnavatel chce po pracovnicich vykon a to jde ruku v ruce s casem. Bohuzel dneska jsou vetsinou casove naroky takove ze se to kvalitne udelat neda. Na druhou stranu kdyz si clovek spocita jake palky chcou v autorizacich tak je ironicke ze to nekdy nejsou schopni udelat poradne. Proto vyvazit zlatem cloveka ktereho znate a vite ze tu svou profesi bere vazne i za cenu toho ze z toho nebude mit takovy vyvar.
Napsal: 26 zář 2014, 14:51
od Tomas.cz
Včera jsem nacenil klukovi rozvody na TDi rotačka, napsal jsem si tam pečlivě nové šrouby na řemenici dole na klice, držáku motoru, šteft napínací kladky abych udělal práci maximálně poctivě. Pro zajímavost sadu rozvodů Contitech jsem mu nacenil na 2 950kč, plus jsem dal do poznámky možná výměna volnoběžky když už se to dělá, případně simerinky klika/vačka.
Dneska volal, že poslal mojí nabídku kamarádovi co dělá v Kelly na zhodnocení a že by se s cenou dílů od něj dostal ještě o 1 000kč méně, protože mu to vezme na zaměstnaneckou slevu.
No, chtěl jsem mu práci udělat poctivě a precizně, ale asi to odmítnu, tohle mě nebaví...
Napsal: 26 zář 2014, 17:57
od polak
jirkastrachota píše:Ted tu mám na opravu po bouračce focuse. Majitel s tim od nova jezdil do značkového servisu ke svému příbuznému. je to r.v. 2000. Pylový filtr ještě původní, zadní lemy vzatý jen flexou nahrubo, přez to rovnou lak, i s blátem v podběhu. Značkový servis FORD

no, tak to chápu. Mojemu kámošovi jeho dobrej kamarád vyměnil na puntu postupně: tlumiče, brzdy, "čepy", oleje,...
když jsem se na to mrknul tak mu asi nové tlumiče poslali orezlé, brzdové hadičky nabobtnalé, olej napůl vyjetej a tak podobně. Myslí, že za ty psychologické opravy dal víc jak do součtu 20 litrů, čili by měl "opravář" odvést daň darovací.
Auto jsme zprovoznili před garáží, dolil jsem fridex aspon na -20 a Kamoš už k němu nejezdí. Dotyčnému servisu se daří velmi dobře, majitelé si koupili nový terénní supersporty, dílnu mají novou, pohoda klídek a tabáček.
co se týče přelití o 5mm tak to neřeš, to je pomalu výrobní tolerance měrky, neříkám že to je OK kor za Kč 500. Motor se zahoupe na silentech a máš to o 5mm jinak...
kámošůj tata vypustil z favorita 8 litrů oleje, paní měla předtím 120L a tak byla zvyklá dolívat půl litru na tisíc .-) auto kouřilo a nešlo vytočit nad 3500 otáček

Napsal: 26 zář 2014, 17:58
od Diletant_a_Laik
Tomas.cz píše:Včera jsem nacenil...
A to je přesně ten problém-chceš to udělat pořádně, tak jseš drahej. Jasně, musíš bejt. Prostě kvalita se platí a lidi se to prostě musej naučit. Už mě taky deptaj jedinci úplně zblblí slevama v tescu apod. Poslat je jinam, oni se za nějakej čas většinou vrátěj. Jsou to pak zajímavý debaty, kdo zaplatí práci, když se jejich díl vysere v záruce, kterou ale ty samozřejmě za cizí zboží nedržíš nebo když maj znova platit to, co po někom předěláváš, protože byl nejlevnější...
Napsal: 26 zář 2014, 18:08
od polak
Diletant_a_Laik píše:Asi tak nějak...
Třeba se na ten olej spěchalo, dyť je to přeci teď hned a neni čas nechat to pořádně stýct. Já to zas vídám z tý druhý strany, tuhle mě např. jebal jeden zákazník, že jsem mu přelil motor a byl nucenej si půl deci odsát. Za tři měsíce přijel na odsátí znova....
Takže lidi jsou fakt různí-na obou stranách.
Nejvíc miluju, když do telefonu slyším "...auto nejede, kolik to bude stát?" eventuelně "dělá to tohle a na internetu psali, že..."
plný souhlas, náš zákazníák náš pán, a někteří (asi 5 procent) jich to u mí parádně zněužít. Stará jim nedala, tak si jdou k šéfovi pomluvit vojáčka, vojáčkovi strhnou příslušnou částku z minimální mzdy, všichni ostatní vydělají... nebo se spoustě lidí zdá, že to teď někde klepe a předtím to neklepalo, atp.
Dobré komentáře:
Jericho-3
tomas.cz
Napsal: 26 zář 2014, 18:34
od cin
Diletant_a_Laik píše:Tomas.cz píše:Včera jsem nacenil...
A to je přesně ten problém-chceš to udělat pořádně, tak jseš drahej. Jasně, musíš bejt. Prostě kvalita se platí a lidi se to prostě musej naučit. Už mě taky deptaj jedinci úplně zblblí slevama v tescu apod. Poslat je jinam, oni se za nějakej čas většinou vrátěj. Jsou to pak zajímavý debaty, kdo zaplatí práci, když se jejich díl vysere v záruce, kterou ale ty samozřejmě za cizí zboží nedržíš nebo když maj znova platit to, co po někom předěláváš, protože byl nejlevnější...
Tak tak, zlata pravda, bohuzel to plati i v jinych oborech, vsichni by chteli vsechno v nejvyssi mozne kvalite, ale zaplatit za to nechteji
