Stránka 2 z 4
Napsal: 08 říj 2014, 19:13
od lifty
Co lejete za olej do svejch nafťáků? Já tam teďka mám Castrol Edge 5W40 a blíží se další výměna.
Do golfu jsem nejdřív lil taky Castrol a pak jsem přešel na Millers Oils a pocitově mě to auto přišlo tišší, tak přemejšlím jestli zase nevzít něco od Millers.
Napsal: 09 říj 2014, 08:21
od Dawee
Millers..
Napsal: 09 říj 2014, 08:30
od lifty
A jakej přesně? Do golfu jsem lil tuším XFS, a teď jsem koukal na stránky Millersu a ty tam mají různé od Classic přes Premium až po Motorsport.
Napsal: 09 říj 2014, 11:32
od Leon/kissiakos
Ja davam motul v300
Napsal: 10 říj 2014, 07:20
od Migel249
Pěkná fabka, chválím
Ohledně převodovky-čeká to snad kazdyho, taky mi hučí od 155tis, ale už jsem 40tis najel a nepřišlo mi, že by se to zhoršilo.
Reznutí blatniku je taky klasická bolest. Příprav se i na květy mezi prahem a předním blatnikem.
Fmic momentálně montuju a nejspíš se vejde jen s minimální úpravou nárazníku

Olej jsem lil Castrol, teď leju Valvoline Durablend 5w-40.
Napsal: 10 říj 2014, 07:38
od Lupino
Maš to pěkné kuku

Napsal: 10 říj 2014, 09:13
od Dawee
lifty píše:A jakej přesně? Do golfu jsem lil tuším XFS, a teď jsem koukal na stránky Millersu a ty tam mají různé od Classic přes Premium až po Motorsport.
Původně jsem měl Millers Oils XFE-PD 5W-40, ale ten mi zrušili, tak teď jsem dával
http://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w40 a budu měnit po 15, nebo dřív..
Napsal: 10 říj 2014, 10:33
od lifty
Migel249 píše:Pěkná fabka, chválím
Ohledně převodovky-čeká to snad kazdyho, taky mi hučí od 155tis, ale už jsem 40tis najel a nepřišlo mi, že by se to zhoršilo.
Reznutí blatniku je taky klasická bolest. Příprav se i na květy mezi prahem a předním blatnikem.
Fmic momentálně montuju a nejspíš se vejde jen s minimální úpravou nárazníku

Olej jsem lil Castrol, teď leju Valvoline Durablend 5w-40.
No mě se zdá, že za těch 10tis cca co jsem s tím najel se to hodně zhoršilo, protože předtím to dělalo jenom na 5°, teď už slyšet snad každej stupeň. P. Sixta údajně opravuje tak, že už se to nestane, protože tam vyfrézuje jakýsi domeček, aby se to ložisko už znovu nemohlo protočit.
Rez mě štve, takže jak budou zase peníze, tak se bude opravovat
FMIC jsem našel na HHS od airtec takovej rozumnej, nebo na HPP asi za 13tis., ale toho se bojím, aby to nebyla nějaká čína, ale to je ještě dost času než se zase naplní kasička
Lupino píše:Maš to pěkné kuku

Děkuji ti, ale na tvoje nemám a dlouho mít nebudu

ale ty se hlavně zotav na neděli, ať jsi plně připraven s svejma šikovnejma rukama
Pro ostatní, Lupíno je snad od začátku co mám RS jedinej člověk co mi auto servisuje, protože když se kouknete na jeho O1, tak vám musí bejt jasný, že to je člověk se zlatejma rukama

(jeho ruce můžete vidět na fotce, kde drží tu brzdovou destičku pro porovnání

)
P.S: Tvoje téma tu nevidím
Dawee píše:lifty píše:A jakej přesně? Do golfu jsem lil tuším XFS, a teď jsem koukal na stránky Millersu a ty tam mají různé od Classic přes Premium až po Motorsport.
Původně jsem měl Millers Oils XFE-PD 5W-40, ale ten mi zrušili, tak teď jsem dával
http://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w40 a budu měnit po 15, nebo dřív..
Na ten jsem koukal a přemejšlel jsem nad ním, já měním radši po 10tis. protože mám víc couraček než dlouhejch tras

Napsal: 10 říj 2014, 11:17
od lifty
Napsal: 10 říj 2014, 11:31
od Migel249
Já mám polskej cooler a vedení si dělám sám. Jsem v tom zhruba za 7tis (hadice jsem sehnal použity, ale v dobrým, nepoškozeným). Je fakt, že s tím kitem si usetris hodně nervů s montáží. Osobně, kdybych se s tum nechtěl s*at, tak koupím kit od Airtecu

.
Převodovka mi taky dělá vrásky, až se bude jednou měnit spojka, tak se udělá repas, jestli do tý doby vydrží

Napsal: 16 říj 2014, 17:01
od lifty
Tak v neděli se sundala převodovka a vše kolem ní a v úterý se odvezla na repas.
V autě je teďka krásný tichoučko u toho komplet nová spojka, novej silentblok převodovky, reakční vzpěra, nový zadní silentbloky ramen (origo zesílený), přední silentbloky ramen (Strongflex 80Sh(červený)), samozřejmě olej v převodovce atd..
Po všem tom odlazení jde krásně řadit, spojka jde lehounce, ještě se teda řešej občasný vibrace při břždění, ale uvidíme co to bude dělat až se tam teďka nahoděj nový zimáky (s plechama R15) + budu dávat nový krycí plechy brzd tak u toho rovnou promažu vodící čepy a ty plošky pod vodícíma plechama destiček a hlavně musím na geometrii po tomhle všem, to snad zítra nebo max v sobotu.
Jinak velký dík p. Sixtovi je to fakt frajer, ale hlavně ještě větší dík Lupínovi, protože to je ještě větší frajer, všechno funguje tak jak má a já jsem spokojen, takže ještě jednou velké díky jeho zlatým rukám
Pár fotek z toho rozebírání, nestihnul jsem fotit všechno spěchali jsme.
Ještě sem hodím video jaká byla vůle na převodovce

Napsal: 16 říj 2014, 19:13
od Leon/kissiakos
pekna robota.. tiez chcme strongflexi do ramien davat.. na motore to dost pomohlo...
Napsal: 18 říj 2014, 14:53
od lifty
No krycí plechy brzd urezly a nějakej pátek už tam nebyly. Tak jsem nakoupil nový i se šroubama.
A když žlutá, tak všude, takže už se to suší a zítra půjdem montovat

Napsal: 20 říj 2014, 20:01
od cin
Na kolik te vysla ta repase u Sixty ?
Napsal: 20 říj 2014, 20:03
od lifty
9400,- s olejem..