problém turbo TSA 180-šílený špičky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

přesně tak to je,fouká nesmysl a nejede,zreguluje a letí jako z praku,ale jak jsem psal výše,na červíka jsem udělal podlořku takže je o cca 1-2 mm delší směrem k táhlu regulace a problém je pořád,jediná změna je pomalejší náběh v nízkých ot,když je EGR ON je to lepší.
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

hlavně,2mm na červíku jsou cca 2otáčky o 360° a změna takřka nulová
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Tak to zkus řešit s dodavatelem turba, tohle by dělat nemělo. On ti třeba ještě poradí co vyzkoušet.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

No odpovite mi prosim nekdo jestli ty spicky u me vadej?me nekdy vylitne spicka az k 2b ,je to problem?
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

Do turbosportu jsem psal,odpověď zněla vyndat,poslat.Cena cca 3000+ a abych pravdu řekl,nemám na to peníze ani čas a auto potřebuju denně.
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

macan371538 píše:No odpovite mi prosim nekdo jestli ty spicky u me vadej?me nekdy vylitne spicka az k 2b ,je to problem?
mě bylo řečeno,že tohle turbo tlak max 1,50 a přefuk strop 1,55 takže těžko říct
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

a ještě něco,dělalo to i s originál turbem i softem a teď babo raď (wallbash)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a jak to turbo máš dlouho?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

macan371538 píše:No odpovite mi prosim nekdo jestli ty spicky u me vadej?me nekdy vylitne spicka az k 2b ,je to problem?
to normální není a já bych to řešil, než se něco stane
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

No....zajimalo by me cim to tedy je..kolikrat kdyz na to slapnu tak je tam max 1.6bar a hned zreguluje,nekdy nebo spis v jinych otackach na to slapnu a vyleti cca na 1.9b a hned zregukuje...cby to mohlo delat??
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

turbo už tam je cca rok,po měsíci jsem byl na kontrolu a seřízení a nic se nezměnilo a nějak jsem se s tím smířil a jezdil,jenže už mě to nebaví a mám chuť to řešit,když to vyřeším tak supr,když né tak to celý zahodím a koupím si tramwajenku.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

fiorhy píše:turbo už tam je cca rok,po měsíci jsem byl na kontrolu a seřízení a nic se nezměnilo a nějak jsem se s tím smířil a jezdil,jenže už mě to nebaví a mám chuť to řešit,když to vyřeším tak supr,když né tak to celý zahodím a koupím si tramwajenku.
Kupoval jsi ho nove nebo starsi ? na kontrolu a serizeni u koho ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

nové vč. montáže v Jablonci v TURBOSPORTu a i tam jsem byl s autem po měsíci na přenastavení a problém přetrvává,tbd mě stálo přes 16k a už se mi do něj nechce cpát ani korunu
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ale napsal jsi tady prizpevek který jsi smazal ze to dělalo i z předchozím turbem (před montazi TSA 180 ) a se zmenou softu . tak ze problém asi bude nekde jinde ???
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
fiorhy
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 20:28

Příspěvek od fiorhy »

na slabším softu jsou špičky menší ale jsou a auto se chová stejně,na serii softu se seriovým turbem to dělá taky,neříkám že je to turbem,ale všechno kromě motoru jako takovýho je nový
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“