v chladném počasí kouří bíle a třepe se auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky se přidám. Auto v podpisu. Teď dva dny ranní starty v -10 . Zapnu zapalování, počkám, až shasne kontrolka žhavení, startuji.
Baterka dobrá plně nabitá, startér komplet zrepáslý, žhavky nové origo, kontrolovány na podzim na motoru venku z odpojeným čidlem chlad. kap. a žhavili dlouze OK, s čidlem jsem nezkoušel.
Včera to chytlo po čtyřech otočení startéru, ale motor se chvíli třepal, traktorový zvuk a z výfuku byla cítit nespálená nafta, po 10sek. se sklidnil a dobré. Dnes ráno -14, při startu -10. Po prvním otočení startéru to chtělo chytnout hned, ale pak nic. Po druhé 3otočení to mělo snahu, ale nechytlo se a byla cítit nespálená nafta. Po třetí jsem startér podržel a asi po 7 otočení se to všechno sezbíralo, traktorový zvuk, smrad nafty a postupně se to uklidnilo.
Je možné, že kontrolka žhavení svítí(teď v zimě déle) , ale žhavky by nežhavili? Nějaké nápady? Teploty nad 0 na brnk, teplé starty OK.
Baterka dobrá plně nabitá, startér komplet zrepáslý, žhavky nové origo, kontrolovány na podzim na motoru venku z odpojeným čidlem chlad. kap. a žhavili dlouze OK, s čidlem jsem nezkoušel.
Včera to chytlo po čtyřech otočení startéru, ale motor se chvíli třepal, traktorový zvuk a z výfuku byla cítit nespálená nafta, po 10sek. se sklidnil a dobré. Dnes ráno -14, při startu -10. Po prvním otočení startéru to chtělo chytnout hned, ale pak nic. Po druhé 3otočení to mělo snahu, ale nechytlo se a byla cítit nespálená nafta. Po třetí jsem startér podržel a asi po 7 otočení se to všechno sezbíralo, traktorový zvuk, smrad nafty a postupně se to uklidnilo.
Je možné, že kontrolka žhavení svítí(teď v zimě déle) , ale žhavky by nežhavili? Nějaké nápady? Teploty nad 0 na brnk, teplé starty OK.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5033
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ještě dva roky zpět mě auto startovalo i v -25. Už v loni začalo zlobit, ale potom už nebyla možnost auto vyzkoušet, protože nebyl moc mráz. Jinak tlaky loni v zimě kontrolovány a OK.
A kdyby bylo relátko KO, kontrolka by svítila pořád?
Teď zkusím poslouchat relátko, uvídím. A zítra ráno odpojím na zkoušku čidlo chlad. kap., jak to chytne. Už teď tu máme -11
A kdyby bylo relátko KO, kontrolka by svítila pořád?
Teď zkusím poslouchat relátko, uvídím. A zítra ráno odpojím na zkoušku čidlo chlad. kap., jak to chytne. Už teď tu máme -11

Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Zdravím, tak včera večer v -11 jsem počkal po žhavení a relátko cvaklo, ale start nic moc na to že to stálo asi 6hodin, chytlo asi na třetí otočení a chvilku trvalo, než se ustálili všechny válce.
Ráno start s odpojeným čidlem chlad. kap. v -8, nebylo tak chladno. Čekal jsem až cvakne relé, pak start a chytlo to o poznání lépe asi na třetí otočení, bez smradu nespálené nafty a plynulý chod. Když jsem za chodu čidlo zapojil, tak otáčky lehce klesly a motor byl takový nekutlivovaný, po odpojení zase kultivovaný.
Že by bylo čidlo KO, malá dávka paliva, nebo něco jiného,
Ráno start s odpojeným čidlem chlad. kap. v -8, nebylo tak chladno. Čekal jsem až cvakne relé, pak start a chytlo to o poznání lépe asi na třetí otočení, bez smradu nespálené nafty a plynulý chod. Když jsem za chodu čidlo zapojil, tak otáčky lehce klesly a motor byl takový nekutlivovaný, po odpojení zase kultivovaný.
Že by bylo čidlo KO, malá dávka paliva, nebo něco jiného,
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Mam uplne ten samy problem, jen mam motor AGR. Za tepla na brnk jak benzin a bez koure. Kdyz to zhavi, startuje jak traktor a zakouri. Starter, baterie a vse ok. Zhavicky jsem zkousel dratem a jiskri. Uz jsem i premyslel, jestli nemam spatnou tu listu na zhavici svicky. Ten studeny start se zhavenim, je proste problem.
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
Takové tzv blbé a nekultivované starty má na vině palivo, natankuj do prázdné nádrže premiové palivo a uvidíš jaký je rozdíl. Hlavně nekur... premiovou naftu s přísadami. Pak to nemá význam tankovat. Já tankuji maxxmotion a je to sakra rozdíl, žádné jzd traktorové zvuky a nevyrovnané chody motoru . Motor má po prvním studeném startu hladký chod (není třeba počítat , který válec už jede
)) )a netřepe se jak u noname phm s přísadami. Ale každý podle své chuti, už vidím jak se borci ozvou, že je to na hov..
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... 3/ch-49491
http://www.auto.cz/reportaz-ktera-nafta ... deji-65209

http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... 3/ch-49491
http://www.auto.cz/reportaz-ktera-nafta ... deji-65209
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Nevylučuji na 100pro, že to nemůže být naftou, ale spíše ne.
To by motor po startu bez odpojeného čidla nebyl v uvozovkách normální.
Spíše bude problém s normálním žhavením asi kvůli a nebo s malou startovací dávkou.
To by motor po startu bez odpojeného čidla nebyl v uvozovkách normální.
Spíše bude problém s normálním žhavením asi kvůli a nebo s malou startovací dávkou.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Měl jsem ASV a dělalo mi to taky bádal jsem nad tím ale teké jsem to nevyřešil....Ale klasika začít žhavkama hodit je na baterku a vyzkoušet.POZOR JEDNA VĚC JE ŽE SE ROZŽHAVÝ CELÁ A DALŠÍ VĚC JE ŽE KDYŽ JE KO TAK TO TRVÁ DÉLE NEŽ SE ROZŽHAVÝ A NEBO SE NENAŽHAVÝ AŽ DO ŠPIČKY A TO JE ŠPATNĚ.....Dále zkontroluj žhavící lištu jestli nemá upálené kontakty atd...Není špatná věc si ustřihnout kus pásoviny tloušťky cca 0,5-1mm a do toho udělat 4 díry se závity a do toho dát žhavky a připojit je a zkusit nažhavit zkusíš tím lištu a nebo jí proměřit...
Zkontroluj teplotní čidlo jestli ti ve vagu bude ukazovat u studeného motoru stejnou teplotu jako je okolní teplota.Dále zkontrolovat jestli kolem termoventilu to netahá falešný vzduch,někdy je blbý filtr a tahá to vzduch jím...
Potom přezkoušet vstřiky,jelikož když jsou KO tak to za studena startuje mizerně většinou,zkontroluj přepadové hadičky na vstřikách.Čerpadlo většinou když je ko tak startuje hůře za tepla ale můžeš zkusit zvětšit startovací dávku..
Zkontroluj předvstřik tím to může dost často být,stav rozvodů když jsou vytahané tak je to také nic moc.
A ČEKEJ AŽ CVAKNE RELÉ A NÉ AŽ ZHASNE KONTROLKA.
KVALITNÍ NAFTA JAK UŽ TU BYLO ŘEČENO MÁ VELICE DOBRÉ ZKUŠENOSTI S VERVOU OD BENZINY....
A ZÁKLAD U TĚCHTO MOTORŮ JE TOP BATERKA A STARTÉR,JELIKOŽ TYTO MOTORY POTŘEBUJÍ VELKÝ ŠVIH!!!
Je toho dost ale toto je takový standard.....
Zkontroluj teplotní čidlo jestli ti ve vagu bude ukazovat u studeného motoru stejnou teplotu jako je okolní teplota.Dále zkontrolovat jestli kolem termoventilu to netahá falešný vzduch,někdy je blbý filtr a tahá to vzduch jím...
Potom přezkoušet vstřiky,jelikož když jsou KO tak to za studena startuje mizerně většinou,zkontroluj přepadové hadičky na vstřikách.Čerpadlo většinou když je ko tak startuje hůře za tepla ale můžeš zkusit zvětšit startovací dávku..
Zkontroluj předvstřik tím to může dost často být,stav rozvodů když jsou vytahané tak je to také nic moc.
A ČEKEJ AŽ CVAKNE RELÉ A NÉ AŽ ZHASNE KONTROLKA.
KVALITNÍ NAFTA JAK UŽ TU BYLO ŘEČENO MÁ VELICE DOBRÉ ZKUŠENOSTI S VERVOU OD BENZINY....
A ZÁKLAD U TĚCHTO MOTORŮ JE TOP BATERKA A STARTÉR,JELIKOŽ TYTO MOTORY POTŘEBUJÍ VELKÝ ŠVIH!!!
Je toho dost ale toto je takový standard.....
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
jirius1 píše:Nevylučuji na 100pro, že to nemůže být naftou, ale spíše ne.
To by motor po startu bez odpojeného čidla nebyl v uvozovkách normální.
Spíše bude problém s normálním žhavením asi kvůli a nebo s malou startovací dávkou.
Kup si original teplotni cidlo at vyhodnocuje realnou teplotu, hlavne ne china a startovací davku nech tak. Když budeš lít sračku naftu a dávat smějdy díly tak to nikdy neopravíš
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Chlapy ještě mě napadlo jestli to nemůže dělat nefunkční sytič na čerpadle jelikož se hodně sr..y tak pak to nahradili něčím jiným.Jelikož měl jsem ASV a otáčky ihned spadly na 850 a přesně tyhle starty po delším stání nebo v zimně.Teď jsem si koupil ALH a tam se po startu když auto nažhavý drží trochu výš a během chvilky postupně spadnou a starty jsou naprosto bez problémů.
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Mám podobný problém. ASV motor. Nažhavím, chytně hned na otočení ale motor má nepravidelný chod než se urovnají všechny válce a hlavně bílý kouř. Po cca 15 sekundách se motor ustálí na normálních otočkách. Tohle mě trápilo i v létě. A měl jsem o dost horší starty. Motor točil než chytnul a potom ? To bylo hrozný než se to ustálilo. Teď v zimě je to lepší. Ale nevím čím to je.
To teplotní čidlo jsem měnil na zkoušku tak 7let zpátky a už jsem ho tam nechal. Žhavky jsem zkoušel v liště venku přímo na motoru a OK. Díly kupuji vesměs origo. Naftový filtr jsem měnil loni Mann, na termoventilu nové gumky+ dávám jednu tenkou navíc mezi dosedací plochy viltr-ventil. Rozvody měněny s vačkou+ seřízené vstřikovače děláno u MarenyTdi, v tom bych problém neviděl.
Zkusím u známého projet přes Vag projet hodnoty, až bude mít volněji.
Zkusím u známého projet přes Vag projet hodnoty, až bude mít volněji.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun