Stránka 2 z 2

Napsal: 01 pro 2014, 14:51
od roman1648
tomu říkám záser...a generlení
až je to nastrojený, nachystaný tak přijít na to že je to jiný, a asi celkem dost podle toho co píšeš ?

Napsal: 01 pro 2014, 18:10
od arlie
No je to k pos.ání, ale zkusíme to nahodit, co to bude dělat.
Blok už jsem asi zjistil z čeho je - ukazuje mi to ALH, AUY, AXR, ANU.

Napsal: 01 pro 2014, 18:34
od Biimbo
snímač otáček klikovky je stejnej? Aby to tvoje BPW nemělo už v guferu a to AWX má na klikovce..

Napsal: 01 pro 2014, 18:37
od Fulltank
Pokud to myslis s tema kodama opravdu tak mas spatny spodek

Napsal: 01 pro 2014, 21:17
od arlie
Snímač otáček je stejný jako u starýho.
Ten blok je záhada - vyraženo BPW tak precizně, že bych řekl, že je to originál - číslo bloku ukazuje zase na jiný motor. Zítra by snad mohl být první zážeh

Napsal: 01 pro 2014, 21:22
od dreizig5
napiš jak to vrčí,celkem mě to zajíma.

Napsal: 01 pro 2014, 21:28
od arlie
dreizig5 píše:napiš jak to vrčí,celkem mě to zajíma.
To mě taky. Jsem zvědavej, když to nastartujem, jak to vůbec pojede.
Dneska mělo přijít ložisko na tu hřídel diferáku, takže nevím jak je na tom mechanik.

Napsal: 07 pro 2014, 20:11
od arlie
Tak s autem už jezdím, dneska byla delší zkušební jízda asi 20km :).
Řekl bych, že auto jede stejně jako před tím, možná trochu chlučnější a dunivější zvuk. Ale to může být tím, že jsem jezdil náhradním autem v benzínu.
Možná to trochu jinak startuje, už ne tak na brnknutí jako před tím, ale ještě skouknu svíčky. Uvidíme jaká bude spotřeba.

Napsal: 28 říj 2015, 11:21
od arlie
Po roce update. Auto pořád jezdí - motor drží. Jen běžné problémy jako netěsnost nafty kolem filtru, asi slabý podtlak od tandemu, a trochu se ozvývá náprava. Jinak neznámý motor od Poláků zatím ok.