Pulzni svody

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Má pravdu ten chlapec. Mě se líbilo pěkné spasovaní a čistota svárů. Toto jsou pouze tubularní svody nikoliv pulzní.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

prosim o vysvetleni :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Též sem zvědav na objasnění pojmů...
Oct asv 2000, DieselPower
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Ono se stačí jen řádně zamyslet nad pojmem pulzni :D
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Tak dej si tu praci a hod nejaky info
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
kajobs
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 13 bře 2011, 18:56
Odpovědi: 0
Bydliště: svaty anton

Příspěvek od kajobs »

mas pravdu pulzne to niesu ale k tomu turbo original zvody niesu cize musis si vyrobit vlastne a uz na kazdom zalezi ake si spravi a isto lepsie zabezpecuju vyplach valcov ako liatinove a nabeh turba je isto lepsi ked je spoj vedenia 4do jedneho ako jeden do druheho vid. liatinove. ........ pulzne zvody sa skorej pouzivaju pri atmosferickych motoroch kde pohahaju k lepsiemu plnenu a vyplachovaniu valcov
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pulzní by měli bejt tyhle http://forum.205gti.org/download/file.php?id=47402 originál 309gti16 ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
sumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 230
Registrován: 11 črc 2010, 20:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od sumi »

Jarda S. píše:pulzní by měli bejt tyhle http://forum.205gti.org/download/file.php?id=47402 originál 309gti16 ;)
Proč myslíš? Já na nich nic pulzniho nevidím, mohl by mi to taky někdo vysvětlit co to teda vlastně znamená??
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Jarda S. píše:pulzní by měli bejt tyhle http://forum.205gti.org/download/file.php?id=47402 originál 309gti16 ;)
Tyhle taky ne :)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
kajobs
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 13 bře 2011, 18:56
Odpovědi: 0
Bydliště: svaty anton

Příspěvek od kajobs »

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Mercdes C cdi
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nechci bejt za arogantního blbečka, ale můj názor je, že ten článek, co sem upnul kajobs je nesmysl. Stejně tak rozdělení svodů na tubulární a pulzní, které dle mne označuje pouze konstrukci svodů a to tak, že tubulární jsou svařencem z trubek a pulsní jsou svody se stejnou a správně zvolenou délkou a průměrem jednotlivých kolen.
Oct asv 2000, DieselPower
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

s odstupem času hodnotím tubulární svody na tdi jako nesmysl. U VNT turbín, kde všechny spaliny procházejí skrz turbo je žádoucí, aby ty svody byly co nejkratší. Nikdo nechce nejdřív zaplňovat spalinami vedení svodů a až pak teprve roztáčet turbo. Jako přínos hodnotím to, že každý svod jde přímo do turba. Když to porovnám s normálními svody, tak tam je na prd to, že spaliny z každého válce se dostávají na jakési Tčko, kdy je vývod uprostřed a stejně se musí zaplnit prostor např. od válce 1 až k válci 4, byť je menší. K tomu je výborné řešení vytvořit přepážku ve svodech mezi válci "1, 2" a "3, 4". Což u menších kulatých výstupů pro turbo moc dobře nelze. Na to se dobře hodí turba s přírubou T3 nebo T4, kdy jde elegantně vytvořit přepážku uprostřed, takže každý válec jde samostatně rovnou do turba a nemusí tedy vyplňovat prostor, kde nemusí. Nestejné délky dráhy 1. a 2. válce podle mě nevadí. Hlavní problém spíš je v tom přemílání spalin ve svodech sem a tam, což u vyšších otáček jde hodně znát.

Obrázek Obrázek
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“