Jiné brzdy na fabii TDI axr

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

288mm brzdí velmi dobře, velkej skok z 256mm

Pokud nepůjdeš s výkonem nahoru je to asi nejlepší volba. Nad 160koní doporučuji už 312tky.


Momentálně mám 288mm na 240koních a je to nedostačující :D
Snažím se vymyslet nějakej 4píst pod R16 kolo.
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Pokud to bude opravdu velký skok, tak budu rád. Koně mi zatím stačí :-) ale věřím, že 288 mm na 240 koni je opravdu málo.
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

S větším průměrem máš i lepší cit na dávkování brzdné síly, ale jestli nejsi fakt závodník, tak na těch 140 kobyl stačí i ty 288mm, ale vybírat jen kvalitní značky ;)

Kód: Vybrat vše

http://www.hanza-autodily.cz/vpredu-288-x-25/c-1236/
Zimmermann + Feroda DS PF můžu za sebe doporučit, ikdyž trápím 125 koní na 256mm :(
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

Themichal píše: ale věřím, že 288 mm na 240 koni je opravdu málo.
..je a není...jak se to vezme...do rychlosti řekněme tak 160-180km/h to jde,kolem tech 200-210km/h se s tim musí počítat,vadnou rychle ale např. já mám blbou kombinaci kotouče/desky a nad 230km/h je to zoufalý a to si troufnu jen tady u nás na dálnici kdy vim,kde jsou jaký sjezdy,nikde jinde,kde to neznám bych tak neletěl...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Jsem rozhodnutý, že koupim teda ty 288mm kvůli zimním Alu, abych nemusel kupovat 16tky, ale jen 15tky. Ale nevím, jaké brzdy jsou lepší a zda se to vyplatí. Jestli mám koupit Ate Power disk a k tomu Ate destičky, nebo jestli budou lepší Ate Ceramic a o kolik. A nebo třeba ty Zimmerman (ty děravé) ale ty neznám a jaké desky popřípadě k nim. A co z toho je lepší ?
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Já už bych dnes po vlastní zkušenosti šel pouze do kotoučů bez drážkování a vrtání.
Drážky se zanesou bordelem, zaplní rezí a více žerou desky a tendence vibrací. Děrovaný, pokud to není nějaký spešl matroš kotouče co nerezaví, se taktéž zanesou, rezaví od děr a mají tendenci praskání od děr.

Šel bych cestou kvalitních plných kotoučů origo, ATE, Brembo atd. a k tomu kvalitní desky Ferodo DS, Ate, Textar, Brembo atd. Ověřené kombinace kotouče a desek se tu taky řešilo a určitě ti tady poradí.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“