Stránka 2 z 2

Napsal: 10 pro 2014, 12:34
od TDIfun
To musi to DPF pekne ucpavat. Ted jsem dodelal CFHC a pri 182hp lambda 1.16-1.2 tak ty mas tak lambdu kolik?? To ze to neni videt prez dpf ze to nekouri, neznamena ze to nehuli do DPF. Diesel idealni pomer je daleko vic nez 14.5 AFR
Vim jaky to turbo ma potencial a kolik dokaze davat g/s vzduchu a na 200+hp to rozhodne neni. Mas odvahu 😊😊

Napsal: 10 pro 2014, 12:39
od Motorpower
SZ...neucpává

Napsal: 11 pro 2014, 19:37
od Martin.D
Žiadne SZ aj my chceme vediet (noteeth)
A to DSG je pôvodné či k motoru putovalo aj 6 st.dsg....
Pretože to 7st.štrajkuje aj na 175Nm v 1.2 tsi

Napsal: 04 bře 2015, 19:35
od cupra
D-racing planuje upravit 2,0 tdi cr 140 hp na sprinty...mate sa na co tesit...

Napsal: 30 lis 2016, 11:45
od DIESELPOWER office
Nejrychlejší instalatér

VW Caddy 1.6TDI 75PS (CAYE) -> 2.0TDI 140PS vychází z techniky golfu či octavie, avšak kvůli robustnosti a výrobním nákladům disponuje vzadu tuhou nápravu na listových pérech. Šikovnému instalatérovi vadila, proto se rozhodl podvozek předělat a nejen ten.

"Kamarádi z firmy DIESELPOWER mohli pro motor, který má dostatek vzduchu, napsat software na doraz možností původního vstřikování. Výsledkem jsou hodnoty 176kW (240PS) a 420Nm. Kuličkové turbo (MB 350 Bluetec) se opravdu snaží - točivý moment dosahuje hodnot blízkých maxim už před 2000 otáčkami a pak zůstává konstantní takřka v celém spektru otáček. Výkon pak lineárně roste."
Martin Vaculík

Více se dočtete časopise SVĚT MOTORŮ 42/2016.




Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 lis 2016, 14:53
od parik
AirCtl_swtLamRecMod_C ... a doufam ze bez dekalibrace doby vstriku, pak to nemuze ani torchu zakourit.

Napsal: 24 led 2017, 23:54
od F4ever!
do caddy 2260 je maximalna zbytocnost a sprostost to uz rovno zoberte dodavku a sup nan R21 8 piestikove brzdy s rozmermi 356mm gt30 35 nech ma cez 400k a fajnovka bude no ne ?