Stránka 2 z 2

Napsal: 08 led 2015, 20:15
od krepy
Pitlik píše:A co tie chyby VAG, mozu byt koli zlej kostre pod baterkou? Nejde mi do hlavy ze to urobi len niekedy, inak vsetko funguje. Dnes mi to urobilo znova dokonca blikli kontrolky asr, abs, baterka.. Ostatne som si nevsimol bolo to fakt len na pol sekundy :D a tri krat zapiskala palubovka.


tou beterkou to moze byt celkom isto 01336 koncernovy datovy bus komfort
prerusenie vedenia alebo skrat na kostru
01334 riadiaca jednotka dveri vzadu v pravo (j389) VADNA / bez komunikace
kontrola napajacieho vedenia kontrola can-bus vedenia merane hodnoty
skupina 12 pole 4

Napsal: 10 led 2015, 19:15
od Pitlik
Je zima tak velmi nemozem rozoberat ale. Prisla chvila kedy zacali blikat svetla tak som zmeral napatie na baterke. Pri zapnutych spotrebicoch bolo 13,8V ked som povypinal svetla, kurenie, radio spadlo na 12,8V. Kostru kvoli zime nemozem skontrolovat. Hadam buduci. Vikend budem mat garaz k dispozicii.

Napsal: 10 led 2015, 21:53
od Pitlik
Po dalsom nastartovani hodnota 12,8V pri zapnutych spotrebicoch!! Pomooc

Napsal: 28 led 2015, 20:39
od Pitlik
Tak vyzera to na KO alternator... este posledna moznost je ze to mozu robit motorceky vo svetlach. Po otoceni klucom zacnu vrcat, niekedy po chvili prestanu niekedy dlho vrcia. Pripadne ked buchnem jemne rukou po svetlomete tak chrcia.. Moze to byt tym?

Napsal: 24 úno 2015, 15:52
od Pitlik
VYRIEŠENÉ - repas alternatora :) ešte jedna dodatočná otázočka motorček svetiel na pravej strane sa troska trapi ked sa snazim nastavit vysku svetiel tak plava hore dole nehybe sa spolu s lavym svetlom, hladat chybu v motorceku alebo v koliesku nastavenia sklonu?

Napsal: 24 úno 2015, 18:43
od karel4
Motorek ve světle KO.