Stránka 2 z 3

Napsal: 13 črc 2007, 23:35
od Huml
podle mýho se dneska i při jezdění na kratší vzdálenosti vyplatí víc diesel jak benzín, kromě žhavičů a běžnýho servisu to snad nic nepotřebuje a SDI jak jsi psal, že ti stačí je snad při normálním zacházení nesmrtelný, moderní benzíny už jsou pěkně na hovno, kvůli emisím je to uškrcený, reakce na plyn příšerná, akorát to hučí a nejede, navíc jezdění na krátký vzdálenosti rychle umrtví lambdu, pak se na to vysere KAT, atd. navíc u těchto benzínu už vymlácení není možný, jelikož systém to pozná, a zase jsou problémy, co znám lidi, kteří si koupili benzíny, že jezdí málo, tak aby ušetřili, dnes plačou a litujou, že nešli do nafty. Ono se to s tou naftou taky časem posere a nastanou problémy až i VW přejde na CR, ale zatím prostě nafta je nafta, a když benzín, tak jedině turbobenzín.

Napsal: 14 črc 2007, 02:09
od BH motor
mnafta a benzin dneska je to jedna o EU4 tak myslim ze je to vsetko jedno pane kur.i sa vsetkona jedno kopytoa mysim ze ten diesel viac kedze ma viac pruchovych cidiela komponentou. (wallbash)

Napsal: 14 črc 2007, 07:28
od janyalpi
lt.kubosh píše:
janyalpi píše:taq som zacal vstavat o 10minut skor a dal som si kolecko okolo sidliska (noteeth)...
Po kolecku okolo sidliste sis to mohl slusne zafunet. Muzu se zeptat, to jsi jenom behal nebo jsi tlacil vozidlo? (LOL)
Myslel som tym obchvat okolo sidliska :roll: tam je 80km/h (LOL)

Napsal: 14 črc 2007, 13:40
od extrem
jazdil som s tdi 2roky (cca30tkm) do prace kazdy den, 12,5km tam a 12,5 naspat, cize kratke vzdialenosti, obcas nejaky mensi vylet a 100pro spokojnost. chcel som auto, na ktorom sa pojdem doslova aj vys... a nie strazit spotrebu. caste studene starty mu urcite moc neprospievali, ale to ani benzinu, ale co je dolezite, absolutne nijako som to nepocitoval. slapalo ako hodinky, v lete aj v zime, jedina porucha naklapanie turba, ale to bolo hned po kupe a 2krat zhavic, takze naklady na opravy minimalne. este raz vodne cerpadlo, ale to je o inom. udrzba normal. v zime kuril po nejakych 5 km co je myslim pohoda. spotreba tymto stylom (do 110kmh) 5,5, tah dobry, takze pre mna jednoznacne diesel. ale ked niekto tuzi po benzine, nech si nekupuje diesel, lebo na nom najde kopu chyb. to plati aj obratene.
moj nazor

Napsal: 15 črc 2007, 21:33
od David-pv
Bral bych naftu ať jsou denní vzdálenosti k ujetí krátké nebo dlouhé a o spotřebě ani o ceně nafty to není...

Napsal: 16 črc 2007, 07:35
od h0nza
vlagik píše: SDI jsou spolehlivý, ale na ten výkon máš moc vysokou pojistku...
Jak kde. Ja jsem se prepojistil u Wuestenrotu a tam za stejnou pojistku platim o 2000,- min nez u Kooperativy (mam 1.9 TDI). Oni to berou podle kW a ne podle objemu, takze na tom diesely tezce vydelavaji.

Zdravi
Honza Marek

Napsal: 17 črc 2007, 15:42
od BigRoman
Kup diesel nízká spotřeba i na kratší vzdálenost , pojistka u Wunstenrotu 4000 kč ročně - bonusy + auto vlastní manželka a hřeje se taky dobře - dojíždím do práce 7 km . Ale rozhodnout se musíš sám....

Napsal: 17 črc 2007, 18:35
od flekyc
studuju v plzni a do skoly to mam asi 10km mozna ani ne, cili nez dojedu do skoly, auto se nestaci ani ohrat na provozni teplotu, mam maly lehky auto a za studena mu nedavam a ze bych poznal (i v zime) nejaky narust spotreby (za studena, v zime) tak to vubec. pokud mas OK starter, baterku a zhavice, tak se nemas ceho bat ani kdyz bude -20 a benzin v ty kose bude papat, nez se to ohreje. jak rekl huml, vubec bych neresil nejaky kratky vzdalenosti. myslim, ze ta fabka SDI rok 2003 bude naprosto v klidku, udelas vstupni servis a jezdis a ses v pohode ... muj nazor ...

Napsal: 18 črc 2007, 08:51
od h0nza
Huml píše:Ono se to s tou naftou taky časem posere a nastanou problémy až i VW přejde na CR, ale zatím prostě nafta je nafta, a když benzín, tak jedině turbobenzín.
Sorry za hloupou otazku, ale co znamena to CR?

Diky.

Honza Marek

Napsal: 18 črc 2007, 09:23
od David.GIII.tdi
:? To znamená Comon Rail :P

Napsal: 18 črc 2007, 10:57
od jirka cordoba GT TDi
chiptuning píše:benzin nebo diesel to je otazka
kup si to a i tamto vyzkousej a uvidis ja jsem jezdil s obojim,ale asi poslednich deset aut uz jsou jenom diesely

;)
naprostej souhlas,,,
já to mám do práce kilometr a půl a jezdím autem TDičkem, benzín bych nechtěl kdo má kupovat naturál za tři pětky, když jde sehnat nafta pomalu zapolovic,, a hlavně i kdybys kupuval naftu za 28 litru tak pořád jezdíš do 6 ti litrů na 100 km ročně jezdím cca 30 tisíc km,,,,a né jako s HTP( Hovno To Pojede) když mu šlapeš jezdíš za 9 litrů.... :o

Napsal: 19 črc 2007, 07:04
od h0nza
David.GIII.tdi píše::? To znamená Comon Rail :P
Oooo, diky, rozsirils muj dusevni obzor :)

Honza

Napsal: 19 črc 2007, 07:35
od Zdenda
tomu HTP zase trochu křivdíte. Kámoš si to koupil (fóbie kombík) teď jsme s tim byli na dovolený ve 4 lidech, nacpaný co to šlo, na střeše kola, jezdili jsme po Slovinsku a Rakousku (takže samej průsmyk) a celková průměrná spotřeba byla asi 7.5 No, na závodění to samoszřejmě neni. Tim neříkam, že bych si to koupil, taky fandim naftě :D
Když si koupíš nějakýho jednduchýho nafťáka z doby, kdy se tolik neblblo s emisema, tak neprohloupíš...

Napsal: 23 črc 2007, 14:54
od warhead_cz
ja HTP mozna krivdim ale stejne bych to vypalil do posledniho (LOL)

Napsal: 26 črc 2007, 14:45
od sky59
ja mam po dvoch benzinoch diesel a je to uplne o inom..... jazdny komfort je 10x vyssi...

je pravda, ze v zime sa ale nechce zohriat, "svina" :-) ale preto, ze zerie malo! ma vysoku ucinnost