Stránka 2 z 3

Napsal: 04 led 2015, 20:09
od Biimbo
jear ewing píše:
Biimbo píše:allík je super,ticho,pohodlí, i když to i na vzduchu mlátí přes větší díry. nejlepší je koupit něco za 80 a 100 do toho dát. Než koupit auto za 150 udajně super, ale za 100 do něj zahučíš taky. Nebo za 100 nějakej allík už s rolnama. Ale pak to funguje aspoň. Akorát i ty poslední auta jsou už 10 let starý,takže výběr je těžký..
Trochu hledám logiku, v koupi vozu za 100.tis Kč a 100.tis Kč do něj nasypat..-a to absolutně bez urážky.
A6 v allroudu, je podle mě původní ceníkovka kolem 2 mil Kč, za 100.tis je to 1/20 ceny, závodit se s tím nedá, tahat také nic moc a kdo někdy řídil 2.5 132 kw a 1.9 96 kw tak až takový nárůst páry pod hrncem to není ??
Hledám tam nějaké pozitivum, ale i moje 6 neteř ví, že je to stará šunka ??
Není lepší si koupit Passata v 96.Kw, ve 4Motion za 150 tis Kč a trochu tomu přidat křídla..

U nás na Sev.Moravě v tom nejezdí, už ani cigáni-na socialce jim nechtěji stále hradit opravy..:-)
Jelikoz je vetsina ve zubozenym stavu a ze uchazi mechy, odejde cerpadlo nebo prevodovka, zacne bouchat naprava, zazlobi plovaky,cidla naprave,.. Proste je tam toho dost a verit prodavajicimu ze je vsechno hotovy muze verit jen opravdova najivka. A kdo si tuhle jetinu koupil tak za 50 tam byl jen za prvni dva mesice a to i ja. A to jsem neresil podvozek, cerpadlo a prevodovku.. Proto je 100tis rezerva na prvni mesice nezbytna..
I satas na audiklubu tenhle nazor zastava..

Napsal: 04 led 2015, 20:15
od Biimbo
Tam bylo snad jen AKE bez rolen a pak BAU a BCZ s rolnama..

Napsal: 05 led 2015, 06:27
od Felipe
Ano, omlouvám se AKE...

Napsal: 05 led 2015, 08:51
od jear ewing
Myslím, že základem u tohoto typu auta je umět si něco opravit sám a mít také místo, garáž, zvedák, nářadí.

Jezdit s tím do servisu je ekonomická sebevražda.

P.s. ktyž, tak toužis po Allroudu, podívej se na 4.2 v manuálu, nejel jsem v A6 ale A8 1generace jede hodně pěkně :-) a ani ta spotřeba není zu viel..

Napsal: 05 led 2015, 09:04
od yf79
BDG s tiptronikom mám v superbe a nedám naň dopustiť. Spotreba okolo 7l dialky a nijak to nešetrím. Zožeň si allrouda v plnej výbave, ale s kľaknutým motorom. Máš dielňu, náradie..., nebude problém pre teba dať nový motor do kopy. A zabiješ dva muchy jednou ranou. Čo sa týka kódu motora, je to jedno aj tak budeš skladať nový motor.

Napsal: 05 led 2015, 09:33
od hansdob
Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor. :-)

Napsal: 05 led 2015, 09:50
od yf79
hansdob píše:Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor. :-)
Hansi sám dobre vieš, že inú možnosť nemáš, ak chceš allrouda s motorom 2,5tdi. Všetko sú to už vyťahané mrdky, ktoré už trikrát obleteli zemeguľu a stále majú na budíkoch okolo 250tis. Samozrejme, že sú aj výnimky ale tích je ako šafránu. Alebo máš niekoho kto Ti zaručí, že práve ten jeho motor je v top stave so skutočnými km? Dvaapolky sú náchylnejšie na servis a toto veľa majiteľov tíchto motorov odsralo. Preto sa zrodil mýtus 2,5tdi V6 nebrať. Poskladaj si motor a budeš dlho spokojne jazdiť. V opačnom prípade Ťa čaká na 100% osud majiteľa, ktorý si kúpi auto s týmto motorom a do pol roka to rýchlo predá, lebo zistí že náklady na generálku motora sú neúmerné jeho peňaženke.

Napsal: 05 led 2015, 10:35
od jear ewing
hansdob píše:Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor. :-)
Tak myslím, že jsi to dotáhl do konce!

Když se chceš v něčem šťourat pro zábava, tak si najdi nějakou kočičku do 25 let a ty 2 kila dej do ní, bude to určitě vetší zábava než 2.5 v allroudu, každé ojetina potřebuje servis-tím nemyslím výměnu oleje.
Právě proto, níže uvedení zoufalci to prodávají tak levně a na místě ti ještě určitě slevní, jen aby se toho zbavili


P.s. každopádně, kupovat vylágrované allroady a potom si je opravit, to je good nápad-nebožák který to má na zahradě se toho rád zbaví a je to za pár kaček.. :)

Třeba tyto:

http://auto.bazos.cz/inzerat/41489896/A ... ro-4x4.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/41489896/A ... ro-4x4.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/42704140/A ... topeni.php

Napsal: 05 led 2015, 11:00
od yf79
jear ewing píše:
hansdob píše:Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor. :-)
Tak myslím, že jsi to dotáhl do konce!

A ty tiež. Prečítaj si Hansiho prvý príspevok. Skúsim Ti ho preložiť. Ako "mladas" mal allroada a po rokoch sa chce k nemu z určitého dovodu znuvu vrátiť. Vidíš na tom niečo zlé?

Napsal: 05 led 2015, 12:27
od Biimbo
jear ewing píše:Myslím, že základem u tohoto typu auta je umět si něco opravit sám a mít také místo, garáž, zvedák, nářadí.

Jezdit s tím do servisu je ekonomická sebevražda.

P.s. ktyž, tak toužis po Allroudu, podívej se na 4.2 v manuálu, nejel jsem v A6 ale A8 1generace jede hodně pěkně :-) a ani ta spotřeba není zu viel..
4,2 v manuálu se nedělaly. V Allroadu na 101% ne..
A spotřeba tam bude jisto jistě 15+, ve vleku dle mě 20+, když 2,5 v automatu bere na solo 10.

To auto je designově starý, ale když je zachovalý,má ty hnusy plastový nalakovaný do barvy auta, nejlíp celý černý,nemá to ten oslizlej zelenej pajšl v kůži, jsou na tom 18 kola ze 4,2, tak to je nádhera se na to koukat.
A kdo na to kouká jako já, že auto se musí líbit mě a ne sousedům, tak bude spokojen..

Napsal: 05 led 2015, 14:21
od L
A já si zas myslím, že kolem 2.5V6 (myslím motory s rolnama- BDH/BDG) je zbytečně moc pesimismu. Já koupil Passata s tímhle motorem v Německu. 255 najeto, poctivých, se serviskou a podle VIN dohledatelná historie. Auto mám 5 let a nikdy jsem nemusel řešit nic! Jen olej, filtry, teď čerstvě rozvody. Najel jsem dalších 100000, z toho 40000 po výměně trysek (preventivní) a chipu u Dieselpower. Málokterý auto jsem měl tak rád, jako tohle. A kdyby se mi nenaskytl Touareg za směšný peníze, nechal bych si ho až než totálně dojezdí- což vzhledem k tomu, jak to furt funguje, může klidně znamenat, že dřív půjdu pod kytky já...

Napsal: 05 led 2015, 19:24
od hansdob
ne že bych byl netykavka :-D ale za jedno otázka zněla KTERÝ TYP MOTORU 2,5TDI V ALLROAD ČI BENZIN?


ŠTOURÁNÍM PRO ZÁBAVU bylo kamarádovi YF (známe se osobně) myšleno že tam mám několik veteránu a jedno cabrio na kterých se ve volných chvílích pojímám (štourám pro zábavu) ne že se v all roadu hodlám štourat pro zábavu

a za další nikde jsem myslím nezmínil kolik za něj chci dát tak jak mužete soudit jakej vrak si pořídím :-D

mimochodem bimbovi (také se známe osobně) jsem poslal foto jednoho co se mi líbí ale stale ne že zrovna toho musím mít ;)


No a ted mužeme zamotat hlavu uplně nejvíc ..................

Co za osobák kombi se 750kg na nebržděný vlek na vazáku SAG nechci a allroad je dle většiny špatná volba tak passat? včem je jiný než all jen vzduch podvozku a vzhledu ne jinak to bude mít všechno nemlich totéž takže ušetřím jen za měchy a kompresor?? když už řešíme finanční rozdíly ;)

Napsal: 05 led 2015, 20:39
od cacinek
Kdyz allroad, tak 2.5tdi, vsechny na B maj rolny, AKE nebrat. A nebo passat b5.5 variant, ma vetsi kufr a odpada problem se vzduchem. Pohodlny to je +- stejne. Pokud je podminka motor 2.5tdi, tak opet s kodem motoru od B. Allroada AKE jsme par let servisovali, byl v manualu a najeto podstivich 2xxxxxkm. Za tu dobu se delaly vacky, pp mech, 2x kompresor, jednou rozdelovaci kostka, spojka, brzdy, ventilator topeni a altik. Pak to majitel poslal do sveta a poridil cx7. Zatim jsem nevidel vic vybavenyho allrouda, melo to uplne vsechno, jako solar sibr, determalni skla, navi a pod.

Napsal: 05 led 2015, 22:45
od satas
Vymažte si z hlavy že rolnový motory se neserou...serou se taky zase jim praskaj vačky.Generálkoval sem ve 280ti jeden ake a dneska po 5ti letech má 480 vačky jako nový a motor je suchej jak víno.

Napsal: 05 led 2015, 22:53
od A6TDI
Já už em nad těma rolnama dumal , a divim se že to vůbec funguje ale kde se to všude používá a proč netušim..
Ps : mažu z hlavy :D