Stránka 2 z 3
Napsal: 04 led 2015, 20:09
od Biimbo
jear ewing píše:Biimbo píše:allík je super,ticho,pohodlí, i když to i na vzduchu mlátí přes větší díry. nejlepší je koupit něco za 80 a 100 do toho dát. Než koupit auto za 150 udajně super, ale za 100 do něj zahučíš taky. Nebo za 100 nějakej allík už s rolnama. Ale pak to funguje aspoň. Akorát i ty poslední auta jsou už 10 let starý,takže výběr je těžký..
Trochu hledám logiku, v koupi vozu za 100.tis Kč a 100.tis Kč do něj nasypat..-a to absolutně bez urážky.
A6 v allroudu, je podle mě původní ceníkovka kolem 2 mil Kč, za 100.tis je to 1/20 ceny, závodit se s tím nedá, tahat také nic moc a kdo někdy řídil 2.5 132 kw a 1.9 96 kw tak až takový nárůst páry pod hrncem to není ??
Hledám tam nějaké pozitivum, ale i moje 6 neteř ví, že je to stará šunka ??
Není lepší si koupit Passata v 96.Kw, ve 4Motion za 150 tis Kč a trochu tomu přidat křídla..
U nás na Sev.Moravě v tom nejezdí, už ani cigáni-na socialce jim nechtěji stále hradit opravy..

Jelikoz je vetsina ve zubozenym stavu a ze uchazi mechy, odejde cerpadlo nebo prevodovka, zacne bouchat naprava, zazlobi plovaky,cidla naprave,.. Proste je tam toho dost a verit prodavajicimu ze je vsechno hotovy muze verit jen opravdova najivka. A kdo si tuhle jetinu koupil tak za 50 tam byl jen za prvni dva mesice a to i ja. A to jsem neresil podvozek, cerpadlo a prevodovku.. Proto je 100tis rezerva na prvni mesice nezbytna..
I satas na audiklubu tenhle nazor zastava..
Napsal: 04 led 2015, 20:15
od Biimbo
Tam bylo snad jen AKE bez rolen a pak BAU a BCZ s rolnama..
Napsal: 05 led 2015, 06:27
od Felipe
Ano, omlouvám se AKE...
Napsal: 05 led 2015, 08:51
od jear ewing
Myslím, že základem u tohoto typu auta je umět si něco opravit sám a mít také místo, garáž, zvedák, nářadí.
Jezdit s tím do servisu je ekonomická sebevražda.
P.s. ktyž, tak toužis po Allroudu, podívej se na 4.2 v manuálu, nejel jsem v A6 ale A8 1generace jede hodně pěkně

a ani ta spotřeba není zu viel..
Napsal: 05 led 2015, 09:04
od yf79
BDG s tiptronikom mám v superbe a nedám naň dopustiť. Spotreba okolo 7l dialky a nijak to nešetrím. Zožeň si allrouda v plnej výbave, ale s kľaknutým motorom. Máš dielňu, náradie..., nebude problém pre teba dať nový motor do kopy. A zabiješ dva muchy jednou ranou. Čo sa týka kódu motora, je to jedno aj tak budeš skladať nový motor.
Napsal: 05 led 2015, 09:33
od hansdob
Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor.

Napsal: 05 led 2015, 09:50
od yf79
hansdob píše:Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor.

Hansi sám dobre vieš, že inú možnosť nemáš, ak chceš allrouda s motorom 2,5tdi. Všetko sú to už vyťahané mrdky, ktoré už trikrát obleteli zemeguľu a stále majú na budíkoch okolo 250tis. Samozrejme, že sú aj výnimky ale tích je ako šafránu. Alebo máš niekoho kto Ti zaručí, že práve ten jeho motor je v top stave so skutočnými km? Dvaapolky sú náchylnejšie na servis a toto veľa majiteľov tíchto motorov odsralo. Preto sa zrodil mýtus 2,5tdi V6 nebrať. Poskladaj si motor a budeš dlho spokojne jazdiť. V opačnom prípade Ťa čaká na 100% osud majiteľa, ktorý si kúpi auto s týmto motorom a do pol roka to rýchlo predá, lebo zistí že náklady na generálku motora sú neúmerné jeho peňaženke.
Napsal: 05 led 2015, 10:35
od jear ewing
hansdob píše:Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor.

Tak myslím, že jsi to dotáhl do konce!
Když se chceš v něčem šťourat pro zábava, tak si najdi nějakou kočičku do 25 let a ty 2 kila dej do ní, bude to určitě vetší zábava než 2.5 v allroudu, každé ojetina potřebuje servis-tím nemyslím výměnu oleje.
Právě proto, níže uvedení zoufalci to prodávají tak levně a na místě ti ještě určitě slevní, jen aby se toho zbavili
P.s. každopádně, kupovat vylágrované allroady a potom si je opravit, to je good nápad-nebožák který to má na zahradě se toho rád zbaví a je to za pár kaček..
Třeba tyto:
http://auto.bazos.cz/inzerat/41489896/A ... ro-4x4.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/41489896/A ... ro-4x4.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/42704140/A ... topeni.php
Napsal: 05 led 2015, 11:00
od yf79
jear ewing píše:hansdob píše:Jendo to mas sice pravdu ale ja uz se chci stourat jen pro zabavu ne stavet motor.

Tak myslím, že jsi to dotáhl do konce!
A ty tiež. Prečítaj si Hansiho prvý príspevok. Skúsim Ti ho preložiť. Ako "mladas" mal allroada a po rokoch sa chce k nemu z určitého dovodu znuvu vrátiť. Vidíš na tom niečo zlé?
Napsal: 05 led 2015, 12:27
od Biimbo
jear ewing píše:Myslím, že základem u tohoto typu auta je umět si něco opravit sám a mít také místo, garáž, zvedák, nářadí.
Jezdit s tím do servisu je ekonomická sebevražda.
P.s. ktyž, tak toužis po Allroudu, podívej se na 4.2 v manuálu, nejel jsem v A6 ale A8 1generace jede hodně pěkně

a ani ta spotřeba není zu viel..
4,2 v manuálu se nedělaly. V Allroadu na 101% ne..
A spotřeba tam bude jisto jistě 15+, ve vleku dle mě 20+, když 2,5 v automatu bere na solo 10.
To auto je designově starý, ale když je zachovalý,má ty hnusy plastový nalakovaný do barvy auta, nejlíp celý černý,nemá to ten oslizlej zelenej pajšl v kůži, jsou na tom 18 kola ze 4,2, tak to je nádhera se na to koukat.
A kdo na to kouká jako já, že auto se musí líbit mě a ne sousedům, tak bude spokojen..
Napsal: 05 led 2015, 14:21
od L
A já si zas myslím, že kolem 2.5V6 (myslím motory s rolnama- BDH/BDG) je zbytečně moc pesimismu. Já koupil Passata s tímhle motorem v Německu. 255 najeto, poctivých, se serviskou a podle VIN dohledatelná historie. Auto mám 5 let a nikdy jsem nemusel řešit nic! Jen olej, filtry, teď čerstvě rozvody. Najel jsem dalších 100000, z toho 40000 po výměně trysek (preventivní) a chipu u Dieselpower. Málokterý auto jsem měl tak rád, jako tohle. A kdyby se mi nenaskytl Touareg za směšný peníze, nechal bych si ho až než totálně dojezdí- což vzhledem k tomu, jak to furt funguje, může klidně znamenat, že dřív půjdu pod kytky já...
Napsal: 05 led 2015, 19:24
od hansdob
ne že bych byl netykavka

ale za jedno otázka zněla KTERÝ TYP MOTORU 2,5TDI V ALLROAD ČI BENZIN?
ŠTOURÁNÍM PRO ZÁBAVU bylo kamarádovi YF (známe se osobně) myšleno že tam mám několik veteránu a jedno cabrio na kterých se ve volných chvílích pojímám (štourám pro zábavu) ne že se v all roadu hodlám štourat pro zábavu
a za další nikde jsem myslím nezmínil kolik za něj chci dát tak jak mužete soudit jakej vrak si pořídím
mimochodem bimbovi (také se známe osobně) jsem poslal foto jednoho co se mi líbí ale stale ne že zrovna toho musím mít
No a ted mužeme zamotat hlavu uplně nejvíc ..................
Co za osobák kombi se 750kg na nebržděný vlek na vazáku SAG nechci a allroad je dle většiny špatná volba tak passat? včem je jiný než all jen vzduch podvozku a vzhledu ne jinak to bude mít všechno nemlich totéž takže ušetřím jen za měchy a kompresor?? když už řešíme finanční rozdíly

Napsal: 05 led 2015, 20:39
od cacinek
Kdyz allroad, tak 2.5tdi, vsechny na B maj rolny, AKE nebrat. A nebo passat b5.5 variant, ma vetsi kufr a odpada problem se vzduchem. Pohodlny to je +- stejne. Pokud je podminka motor 2.5tdi, tak opet s kodem motoru od B. Allroada AKE jsme par let servisovali, byl v manualu a najeto podstivich 2xxxxxkm. Za tu dobu se delaly vacky, pp mech, 2x kompresor, jednou rozdelovaci kostka, spojka, brzdy, ventilator topeni a altik. Pak to majitel poslal do sveta a poridil cx7. Zatim jsem nevidel vic vybavenyho allrouda, melo to uplne vsechno, jako solar sibr, determalni skla, navi a pod.
Napsal: 05 led 2015, 22:45
od satas
Vymažte si z hlavy že rolnový motory se neserou...serou se taky zase jim praskaj vačky.Generálkoval sem ve 280ti jeden ake a dneska po 5ti letech má 480 vačky jako nový a motor je suchej jak víno.
Napsal: 05 led 2015, 22:53
od A6TDI
Já už em nad těma rolnama dumal , a divim se že to vůbec funguje ale kde se to všude používá a proč netušim..
Ps : mažu z hlavy
