Stránka 2 z 5
Napsal: 11 led 2015, 01:03
od fenyx6
Jak je to s hodnotami, když se dají na AGR větší vstřiky? Měj jsem původní a válce ukazovaly cca od 0,7 do 1 a až jsem dal vstřiky 764 tak je mám do cca 1,2 do 1,9. Je to potom zkreslený tím jiným průměrem vstřiků?
Napsal: 11 led 2015, 01:57
od dr.dzusik
Bezpy píše:Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.Jinak ostatní hodnoty ok...
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
hele mám auto ztaké z německa po prvním majiteli. Má najeto 270tis. Vstřiky chci měnit a dát rovnou trysky 764. Tak snad to nebude nic dělat. Je potřeba po namontování těchto trysek něco dále upravit? Mám motor ASV eu3 a tam údajně když zaslepíš egr tak svítí kontrolka motoru.
Napsal: 11 led 2015, 02:01
od dr.dzusik
dr.dzusik píše:Bezpy píše:Zdarec na kanálu 13 okno 3 máš plus 0,7 tak si myslím že už je to docela dost většinou hranice je kolem 1 těch 2 co je tam napsáno jako našeptání už je moc.Já mám ALH najeto 256 000 a mám všechny válce +- 0,1 ale pravda je ta že to celou dobu jezdilo na německou naftu a km jsou origo a většinou když ten motor musí přidávat na některém válci tak ten válec je buďto horší nebo horší vstřik.Jinak ostatní hodnoty ok...
Nechci plašit kdyby se vyjádřil ještě někdo byl bych rád popřípadě se omlouvám...
Jinak jak ti to startuje a jezdí?
hele mám auto ztaké z německa po prvním majiteli. Má najeto 270tis. Vstřiky chci měnit a dát rovnou trysky 764. Tak snad to nebude nic dělat. Je potřeba po namontování těchto trysek něco dále upravit? Mám motor ASV eu3 a tam údajně když zaslepíš egr tak svítí kontrolka motoru.
Jezdí to v pohodě. Startuje to na brnk a dá se říct že nezakouří.
Pouze takové to poklepávání ale to je prý ASV tímto jevem vyhlášené.
Napsal: 11 led 2015, 08:30
od hiero
Najprv si dolad ako pise Huml ten pociatok vstreku. Po vymene spiciek za vacsie staci skontrolovat volnobeznu davku kanal 1 pole 2 ako je na tvojom obrazku kde je hodnota 4 mg ak tak nie je nastavit na tych 4 pomocou diagnostiky ta povoluje softverovo urcity rozsah a ked ten nestaci tak musis mechanicky pohybom hlavy cerpadla.
Napsal: 11 led 2015, 11:07
od Bezpy
fenix:tak to nevím jestli to může být zkreslené já jsem nkdy neinstaloval větší trysky.....
Dr.dzusik:co se týče vyřazení egr tak nevidím důvod proč by to mělo svítit znam hodně lidí co mají 1.9tdi ALH takže take eu3 a maji egr aus a bezproblémů jen ho po vyřazení musíš přey diag omezit.
Jinak co se týče té teploty paliva tak to není ve stupních celsia je to v jiných jednotkách a co se předvstřiku týče dal bych ho na 56 ale ono si to to čerpadlo stejně došteluje pokud to není uplně mimo tento předvstřik je jen pro start..
Napsal: 11 led 2015, 11:13
od skacpi
fenyx6 píše:Jak je to s hodnotami, když se dají na AGR větší vstřiky? Měj jsem původní a válce ukazovaly cca od 0,7 do 1 a až jsem dal vstřiky 764 tak je mám do cca 1,2 do 1,9. Je to potom zkreslený tím jiným průměrem vstřiků?
chce je to dát seřídit,tlak máš napsaný na těle vstřikovače
Napsal: 11 led 2015, 11:32
od fenyx6
Seřízeny byly přímo u Bosche, tak snad to udělali OK

, jako na nic si nestěžuji, motor jede jak pila a startuje perfektně, jen mě zajímalo jestli ty hodnoty můžou dělat ty větší vstřiky.
Napsal: 11 led 2015, 19:27
od dr.dzusik
Tak posílám nové hodnoty po zahřátí motoru na provozní teplotu.
JJ ten předvstřik doladím na hodnotu jak psal Huml.
Předvstřik zůstal na stejné hodnotě 60-61

Napsal: 11 led 2015, 19:32
od dr.dzusik
Bezpy píše:fenix:tak to nevím jestli to může být zkreslené já jsem nkdy neinstaloval větší trysky.....
Dr.dzusik:co se týče vyřazení egr tak nevidím důvod proč by to mělo svítit znam hodně lidí co mají 1.9tdi ALH takže take eu3 a maji egr aus a bezproblémů jen ho po vyřazení musíš přey diag omezit.
Jinak co se týče té teploty paliva tak to není ve stupních celsia je to v jiných jednotkách a co se předvstřiku týče dal bych ho na 56 ale ono si to to čerpadlo stejně došteluje pokud to není uplně mimo tento předvstřik je jen pro start..
a na diag se ten EGR omezuje jak?
Napsal: 11 led 2015, 20:26
od vikino1
Prečo sa v vo VAGu zobrazuje aj pole 4 v sk. 13? V DP sa tento údaj neuvádza. Tretí válec sa môže porovnávať sám so sebou?
Napsal: 11 led 2015, 20:52
od dr.dzusik
vikino1 píše:Prečo sa v vo VAGu zobrazuje aj pole 4 v sk. 13? V DP sa tento údaj neuvádza. Tretí válec sa môže porovnávať sám so sebou?
Na tohle musí odpovědět někdo chytřejší

Napsal: 12 led 2015, 00:52
od Bezpy
Huml:Jakto že by měl dát tak malý předvstřik,bereš to tak že má něco už na rozvodech tak proto?Vždyť u nových rozvodů se to dává tak na 56 ne??
Díky
Napsal: 12 led 2015, 00:54
od Bezpy
TomasCZ:Kamarád když dělá rozvody tak když nastaví na nových rozvodech cca 55 tak při výměně má cca 45 tak by to bylo možné si myslím...
Napsal: 12 led 2015, 06:00
od Franciktdi
Jestli nemáš problém tak do toho nevrtej....naprosto normál hodnoty.....i ty vstriky....
Napsal: 12 led 2015, 10:33
od dr.dzusik
Franciktdi píše:Jestli nemáš problém tak do toho nevrtej....naprosto normál hodnoty.....i ty vstriky....
Tak já se vrtám rád. Na autě si udělám vše sám a baví mě to.
