Stránka 2 z 2
Napsal: 28 úno 2015, 17:32
od HanZ
To samé jsem mu už psal (st leden 14, 2015 7:03 pm) a s ohledem na to, že se na mé dobře mířené rady ve svém eleborátu ohrazuje, tak si začínám myslet, že mu opravdu není pomoci. Od klávesnice opravdu ne - nebo vlastně jo, vyměnit/zrepasovat celé auto...ale to už skoro má

Napsal: 28 úno 2015, 19:08
od geo
Začni měřením tej váhy ale ne diag kontrola vedení koster napájení a co ukazuje žeji jednotka podezřívá.Jak říká jeden muj kolega budou ucpaný dráty

Napsal: 28 úno 2015, 19:20
od Derilius
ucho td z vahou som začal ako s prvou nakolko aj diagnostika ju vykazala ako vadnú,v predoslich príspevkoch som písal že všetky podtlakove hadičky som už vymenil akceleračný pedál logovany za jazdy krásne pracuje v percentách v tom aute už bolo hadam všetko logovane počas jazdy čo sa len logovať dá ale ten pedál sa sklada z dvoch častí spodna časť pedálu je mechanicka s malým boudenom a vrchná je elektronická tá elektronická funguje takže je tipujem už len na tú mechanicku že sa niekde musí zasekávať lebo ked stlačim spojku za jazdy 100km/h a viac vtedy ostanú vysieť otáčky a ešte si aj samo prida to je ta sranda. čerpadlo vraj može prepušťať naftu ...neprepušťalo,turbo?može prepušťať olej a spaľuje ho ok nebolo to ani turbo tak čo potom zato som menil riadiačku nakalko som zvaroval a mohol som ju poškodiť ale nebola to ani ona z autom chodim do troch servisov zaujímavé je aj to že robí to iba pri preradení zo 4 na 5ťku alebo v 5ťke ked stlačim spojku na volnobeh možem tlačiť plyn až na podlahu raz sa to nestane
Napsal: 28 úno 2015, 20:55
od geo
Maličko se v tom ztrácím elektrická část je ok tak jen ta mechanická.Já jsem byl přesvědčenej že je tam el.čerpadlo takže ta mechanická část musí tahat za potík a to by bylo v bloku hodnot vidět že máš při řazení plyn přidanej?
Napsal: 01 bře 2015, 09:19
od HanZ
Nikdo, ani ty nemá tušení, co kdo a jak logoval, nedej bože aktivně proměřil. Takže abys neřek, že jsem labuť. V jakém stavu je ABS/ASR? Zajímají mě jednotlivé snímače kol a jednotka. Předpokládám, že min. ABS máš. Jeho požadavek na otáčky motoru je u elektronické regulace nadřazeno pedálu akcelerace...Jak říkám, od klávesnice to jde jen s těží, když u toho člověk nestojí a nevidí, co tam je, co tam není a v jakém stavu.
Napsal: 01 bře 2015, 10:02
od Derilius
HanZ asr nemám abs ano nakolko auto ma 17 rokov snímače už boli menené postupne nakolko boli vadne aj poškodené prasknuté dostavala sa tam voda atď.snímače kolies takisto menené menil som ich spolu z ložiskamy nie spolu najprv predne lebo ložiska už hučali tak som to riešil tymto sposobom že som to menil cele aj s nábojmy +ložiska jedine čo som nemenil je abs kocka ja musím len tomu veriť čo mi povedia v servise že čo všetko kontrolovali nakolko ja ako zakazník tam nemožem byť aspon tu to takto funguje
Napsal: 01 bře 2015, 16:14
od Derilius
Napsal: 01 bře 2015, 16:32
od HanZ
Díky, taky mě těší, že lidé za dobrou radu umí i poděkovat. To se zde na fóru moc nenosí a proto obvykle rozdávám pouze obecné rady...ale to už je OT.
Napsal: 01 bře 2015, 18:02
od Derilius
HanZ ja patrím ku tej trošku staršej generácie kde bolo zvykom za dobré rady ďakovať samozrejmosťou dnes to je o niečom úplne inom tie investovane peniaze do mojho auta neľutujem auto si to už ajtak zaslúžilo ma 265000 km a to mu len prospeje ešte raz ďakujem.Maj sa